Tytuł: | Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów | | Autor: | Harvard Business School Press | | ISBN: | 83-7361-909-7 | | Ilość stron: | 232 | | Data wydania: | 09/2005 | | Oprawa: | twarda | | Format: | A5 | | Wydawnictwo: | Onepress | |
| Cena: | 69.00zł | |
Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszych
Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.
- Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
- Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
- Godzenie skłóconych zespołów
- Budowanie relacji biznesowych
- Sztuka negocjowania z klientami
- Polubowne rozstrzyganie sporów
- Rozwiązywanie sporów przed sądem
Rozdziały:
Zarządzanie różnicami (7) WARREN H. SCHMIDT I ROBERT TANNENBAUM
Zespół, którego nie było (31) SUZY WETLAUFER
Pogodzić skłócone zespoły (59) ROBERT R. BLAKE I JANE S. MOUTON
Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami (89) THOMAS C. KEISER
Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej (105) DANNY ERTEL
Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci - klienci? (133) IDALENE F. KESNER I SALLY FOWLER
Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów (165) JOHN R. ALLISON
Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie? (193) TODD B. CARVER I ALBERT A. VONDRA
O autorach (221)
|