Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Finanse » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Mały słownik techniczny angielsko-polski i polsko-angielski Wydanie 5

Mały słownik techniczny angielsko-polski i polsko-angielski Wydanie 5

49.00zł
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów 69.00zł
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów

Tytuł: Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów
Autor: Harvard Business School Press
ISBN: 83-246-0264-X
Ilość stron: 208
Data wydania: 09/2006
Oprawa: twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 69.00zł


Prawdziwe przypadki firm, innowacyjne koncepcje
oraz narzędzia stosowane w organizacjach na całym świecie

Są firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących branżach. Które strategie wzrostu są dobre? Czy opłaca się wprowadzać nowe produkty tylko po to, by odbierały rynek tym poprzednim? Jak zapewnić wzrost, gdy firma obcina budżet na inwestycje?

Autorzy zebranych tu artykułów przedstawiają recepty na wzrost, przetestowane w korporacjach działających w branżach starego i nowego przemysłu. Przytaczają wypowiedzi specjalistów do spraw zarządzania, którzy zapewnili swoim firmom dwucyfrowe tempo wzrostu, mimo niesprzyjających okoliczności rynkowych. Opisują prawdziwe przypadki firm utrzymujących się od lat na drodze szybkiego wzrostu przychodów.

Artykuły zawarte w niniejszym zbiorze w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, które wydaje jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Ich autorzy -- zarówno wybitni teoretycy, którzy określili w swych pracach kształt nowych dziedzin nauki, jak i wschodzące gwiazdy o świeżym spojrzeniu na problem wzrostu -- omawiają koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

  • Siła monopolu -- przypadek hiperwzrostu korporacji Amgen w sektorze nowych leków,
  • Tanie innowacje, które procentują -- jak szybko testować nowe pomysły,
  • Odświeżane hity -- przedstaw stare produkty w nowym świetle,
  • Wzrost organiczny i przez przejęcia -- poznaj mocne i słabe strony obu strategii,
  • Wzór na rentowność -- jak osiągać zysk w przypadku nietrafionych produktów,
  • Programy wzrostu w globalnych korporacjach -- doświadczenia takich firm, jak: Siemens, Bank of America, NASDAQ Stock Market.

Rozdziały:

Czas na wzrost
Wywiad z dyrektorem generalnym firmy Amgen, Kevinem Sharerem (7)

Paul Hemp
Wzrost za małe pieniądze (33)
Gary Hamel i Gary Getz
Darwin i Demon
Innowacja w rozwiniętych firmach (57)
Geoffrey A. Moore
Jak efektywnie sprzedawać zamożnym klientom (71)
Paul F. Nunes, Brian A. Johnson I R. Timothy S. Breene
Jak wybrać między przejęciem a aliansem strategicznym? (101)
Jeffrey H. Dyer, Prashant Kale I Harbir Singh
Jak zarobić możliwie najwięcej na swoich klientach? (121)
Jacquelyn S. Thomas, Werner Reinartz I V. Kumar
Jak dyrektorzy zarządzają programami wzrostu? (143)
Kenneth W. Freeman, George Nolen, John Tyson, Kenneth D. Lewis, Robert Greifeld, Wprowadzenie: Ranjay Gulati
Nowatorstwo w sferze wartości
Logika strategii wysokiego wzrostu (167)
W. Chan Kim i Renée Mauborgne
O autorach (199)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Komunikacja niewerbalna Płeć i kultura Wybór zagadnień
Komunikacja niewerbalna Płeć i kultura Wybór zagadnień
Głażewska Ewa, Kusio Urszula
UMCS
Kraków 1940 Kampania fotograficzna Staatliche Bildstelle
Kraków 1940 Kampania fotograficzna Staatliche Bildstelle
Wojciech Walanus
Universitas
Koniec z migreną
Koniec z migreną
Josh Turknett
Vital
Nie ma cnoty bez przyjemności Życie moralne jako przyjaźń z Bogiem
Nie ma cnoty bez przyjemności Życie moralne jako przyjaźń z Bogiem
Gueullette OP Jean-Marie
W Drodze
Arcydzieła sztuki
Arcydzieła sztuki
Praca zbiorowa
Muza
Zrozumieć Unię Europejską
Zrozumieć Unię Europejską
McCormick John
PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Teoria i algorytmy sterowania

Teoria i algorytmy sterowania

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN