Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Żywienie w osteoporozie

Żywienie w osteoporozie

39.00zł
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej 39.90zł 28.33zł
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

Tytuł: Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej
Autor: Andrzej Batko
ISBN: 978-83-246-3000-4
Ilość stron: 120
Data wydania: 12/2011
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?…

Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania…

Ale bywa też inaczej.

Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi.

Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to mieć. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różne opcje i sposoby zdobycia pieniędzy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najważniejsze było pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, ale będę to mieć!".

Jak bardzo zależy Ci na tym, aby klienci w taki sposób reagowali na Twoją prezentację?

Jeżeli myślisz sobie teraz, że owszem, ale nie z Twoimi klientami, nie przy tym produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym kraju lub mieście, ta książka może okazać się najważniejszą zwrotnicą w Twoim życiu zawodowym. Zwrotnicą, która przekieruje Cię na nowy tor — łatwiejszej pracy, wielokrotnie większych pieniędzy, dostatku i zrealizowanych marzeń!

Zacznij przyprawiać swoje handlowe relacje szczyptą hipnozy. Wywołuj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać uwagi od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpływasz na percepcję, emocje i zachowanie drugiego człowieka. Stan kupowania!

Rozdziały:

Wstęp (9) Dlaczego tylko w czasie niektórych handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym? Dlaczego coraz rzadziej tak się dzieje na Twoich prezentacjach?

1. Ale czasem bywa inaczej... (11) Niektóre prezentacje handlowe mają działanie wręcz hipnotyczne. Przykuwają uwagę, rozpalają wyobraźnię i wywołują niepohamowaną chęć i potrzebę działania. Co w nich jest takiego?

2. Co hipnoza może mieć wspólnego z prezentowaniem oferty handlowej? (15) Które elementy warsztatu hipnotyzera zwiększają "hipnotyczne" działanie prezentacji? Przecież nie wahadełko i okrzyk "Śpijjjj!". Jest w hipnozie coś, czego widz nie zauważa, i co działa najsilniej. W skutecznej prezentacji handlowej jest podobnie.

3. Najważniejsze narzędzie, czyli Ty (19) Wyobraź sobie, że za chwilę weźmiesz udział w spotkaniu, od którego zależy, czy będziesz klepał biedę, czy raczej staniesz się szczęśliwym bogaczem. Czy tak jak większość rozsądnych ludzi zamierzasz się ładnie i elegancko ubrać? Wbrew pozorom, ten rozdział nie będzie poświęcony modzie, kostiumom, garniturom, krawatom czy też butom.

4. Co jeszcze możesz zrobić, żeby zadbać o swój stan emocjonalny? (27) Wpływ wyobraźni na Twój stan emocjonalny i sposoby kontrolowania tego wpływu. Od małego drobiazgu w Twojej głowie zależą Twoje zarobki.

5. Dwa mózgi, a tylko jeden kupuje... (31) Jeśli myślisz, że dokonujesz rozsądnych i racjonalnych wyborów, to się mylisz. Podobnie jak Twoi klienci. Czy na pewno przemawiasz do właściwej półkuli?

6. Etapy prezentacji - który jest najważniejszy? (37) Podstępne pytanie i zaskakująca odpowiedź. Jeśli wydaje Ci się, że odpowiedź brzmi "wszystkie etapy są najważniejsze", to znowu się mylisz!

7. Musisz to wiedzieć, zanim zaczniesz stosować strategie hipnotycznej prezentacji! (41) Jak handlowcy zainstalowali klientom "antysprzedażowy firewall", który obezwładnia i rozbraja Twoją prezentację handlową.

8. W jaki sposób zawalczyć o uwagę klienta, czyli hipnotyczne otwarcie (45) Jak przy użyciu hipnozy upolować uwagę klienta?

9. "Boję się, że się wygłupię" (51) Dlaczego lepiej się "wygłupić" i wzbogacić, niż z powagą ledwie wiązać koniec z końcem? Pułapka "pseudoprofesjonalizmu".

10. "Szuflada z przywilejami" (53) Jak uchronić się przed zamknięciem w niewłaściwej szufladzie? Która szuflada jest właściwa i jak do niej wskoczyć?

11. Hipnotyczne otwarcie, czyli Ty ich g... obchodzisz, tak samo jak Twoja oferta, Twój produkt i Twoje idee (57) Co naprawdę obchodzi klienta i kto jest dla niego oraz dla Ciebie najważniejszy?

12. Język żywych obrazów i gorących uczuć, czyli dwa umysły i dwa języki (61) Tu zaczyna się prawdziwa hipnoza! Zgadza się, hipnoza. Czy można się nauczyć języka podświadomości i co Ci to da? Jak "hipnoza bez hipnozy" i komunikacja "poniżej poziomu radaru" pomaga w sprzedawaniu rzeczy, usług i idei?

13. Celem prezentacji nie jest dostarczanie informacji. Przynajmniej nie hipnotycznej prezentacji handlowej! (71) Jak handlowcy przeceniają znaczenie informacji i dlaczego wierzą, że klient dokona na jej podstawie rozsądnego wyboru? Jak w ten sposób tracą pieniądze na rzecz konkurencji?

14. Maskowanie, czyli jazda poniżej progu radaru! (75) Iluzjonista pomagał wygrywać wojskowym bitwy - pomyśl, jak to, co jest ukryte, może pomóc zwyciężyć podczas prezentacji i sprzedaży!

15. Poznaj jego ból, rozdrap ranę, pokaż, że jesteś autorytetem, i zaproponuj balsam i lekarstwo, a następnie nakarm rozsądek (81) Zasady psychologii perswazji i brukowego copywritingu razem tworzą potężne narzędzie sprzedażowe. Dowiedz się, w jaki sposób możesz tego użyć w swojej prezentacji handlowej.

16. Nakarm "rozsądek", czyli świadomą, racjonalną część umysłu klienta (85) A co on lubi jeść? Jaka "dieta" uspokoi głodnego "cenzora"? Praktyczne wskazówki działające jak płynny azot na zapalnik bomby!

17. Szczepionka przeciw "Wujowi Karolowi" (91) Podobno rozsądek jest słabszy od pożądania, co zostało uwiecznione w wielu porzekadłach na temat przepływu krwi z jednej części ciała do drugiej. Coś w tym jest, również w kontekście sprzedaży. Jak zabezpieczyć się przed znienawidzonym "stornem" w sprzedaży bezpośredniej?

18. Umysł grupowy (97) Ludzi łatwiej przekonać, gdy są w grupie, niż każdego z nich osobno. Dlaczego tak jest?

19. Prawa psychologii tłumu i ich wykorzystanie w prezentacji grupowej (101) Coś więcej niż zasada konformizmu.

20. Organizacja otoczenia, które możesz najwygodniej dla siebie ukształtować, i to zanim goście przyjdą na prezentację (105) W sytuacji sprzedaży grupowej to wszystko pracuje dla Ciebie. I tylko Ty możesz to spieprzyć! Jak się przed tym uchronić?

21. Zadbaj o miejsce pracy, czyli światło, dźwięk, powietrze (107) Dlaczego nie wystarczy wręczyć klientowi lub klientom kartki z wydrukowaną informacją i czekać, by któryś z nich pod wpływem tych informacji dokonał zakupu?

22. Czy nadal pamiętasz, co jest Twoim celem? (115) Najkrótszy rozdział, ale bardzo istotny!

23. Na koniec, czyli na nowy początek (117) Możesz prezentować swój produkt, swoją usługę lub ideę milionom ludzi jednocześnie, gdy wyjdziesz z sali lub pokoju w biurze i wejdziesz do...


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej"
Autor: Andrzej Batko
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Dodaj im skrzydeł Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników
Dodaj im skrzydeł Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników
Liz Wiseman, Greg Mckeown
Onepress
Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmienić nawyki i odzyskać kontrolę
Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmienić nawyki i odzyskać kontrolę
Annie Grace
Sensus
Kobieta w zarządzaniu
Kobieta w zarządzaniu
Susan Vinnicombe
Astrum
Bliskość w rodzinie Więzi w dzieciństwie a zaburzenia w dorosłości Wydanie 2
Bliskość w rodzinie Więzi w dzieciństwie a zaburzenia w dorosłości Wydanie 2
Barbara Tryjarska
Scholar
Ekologia krajobrazu Wydanie 5
Ekologia krajobrazu Wydanie 5
Andrzej Richling, Jerzy Solon
PWN
Pogarda mas
Pogarda mas
Sloterdijk Peter
Aletheia
 Koszyk
1 x Prawo konstytucyjne porównawcze
1 x Chcesz być normalny czy szczęśliwy Przełom w życiu
1 x Dwie Księgi Z dziejów relacji między nauką a teologią
1 x Kochaj i stawiaj granice Jak połączyć dyscyplinę i miłość w wychowaniu
1 x Biblia leczy Otyłość Metoda oparta na zbilansowanej diecie
1 x Angielsko-polski słownik medyczny Słownik podręczny
1 x Wychowanie w duchu empatii Rodzicielstwo według Porozumienia bez Przemocy
1 x 100 najlepszych przepisów Na klasyczne przekąski
1 x Atlas bitew powietrznych Ilustrowana historia walk powietrznych
1 x Żywi czy martwi? Porwania ludzi w Meksyku jako narzędzie terroru
1 x Cukrzyca Zapobieganie i leczenie
1 x Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 1 Metodologia, badania polowe, badania laboratoryjne betonu i stali
1 x Sieci telekomunikacyjne
1 x Innowacja. Droga do wzrostu zysków
1 x Bitwy i potyczki stoczone przez wojsko polskie w roku 1831
1 x Ciało - mój azyl Callanetics harmonizujący
1 x Dojrzewanie O czym dziewczynki muszą wiedzieć?
1 x Fortnite Najlepszy nieautoryzowany przewodnik
1 x Lwów w starej fotografii
1 x Alfons Mucha i jego świat
1 x 1000 włoskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-włoski włosko-polski
1 x Cywilizacja traw
1 x Decyzje, wnioski i inne pisma procesowe oraz orzeczenia z zakresu nieruchomości z objaśnieniami i płytą CD
1 x Atlas roślin ogrodowych
1 x Mistrz perswazji 500 zasad psychologii sprzedaży
1 x Angielski MOVE śmiało Konwersacje dla młodzieży
1 x ABC kreatywności
1,387.01zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Instrumentarium i techniki zabiegów chirurgii małoinwazyjnej jamy brzusznej

Instrumentarium i techniki zabiegów chirurgii małoinwazyjnej jamy brzusznej

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN