Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Turystyka » Turystyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
  Mapy Plany
  Podróże
  Przewodniki Afryka
  Przewodniki Ameryka
  Przewodniki Australia
  Przewodniki Azja
  Przewodniki Europa
  Przewodniki Polska
  Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Hotelarstwo Organizacja i technika pracy Podręcznik 28.00zł 25.20zł
Hotelarstwo Organizacja i technika pracy Podręcznik

Tytuł: Hotelarstwo Organizacja i technika pracy Podręcznik
Autor: Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska
ISBN: 978-83-7251-837-8
Ilość stron: 270
Data wydania: 2009
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 28.00zł 25.20zł


Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów techników i szkół policealnych o prolu technik hotelarstwa. Zawiera bogaty materiał ilustracyjny, liczne przykłady dotyczące współczesnego rynku hotelarskiego i zadania do wykonania o różnym stopniu trudności, dostosowanym do indywidualnych potrzeb ucznia.

Zamieszczone ćwiczenia służą kształtowaniu określonych umiejętności, postaw i zachowań oraz pozwalają na praktyczne przyswajanie wiedzy i sprawdzanie na bieżąco efektów nauczania.

Na szczególną uwagę zasługuje rozdział dotyczący nawiązywania i utrzymywania kontaktów międzyludzkich, komunikacji i rozwiązywania koniktów (są to bowiem zagadnienia pomijane w innych publikacjach, a bardzo istotne w pracy hotelarza). Podręcznik zawiera także wykaz literatury do samodzielnego poszerzania wiedzy.

Podręcznik został napisany zgodnie ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa, może być stosowany również przy modułowym programie nauczania.

Rozdziały:

Rozdział 1. Wstępne wiadomości
1.1. Historia hotelarstwa na świecie i w Polsce
1.2. Prekursorzy współczesnego hotelarstwa
1.3. Polskie i światowe organizacje hotelarskie

Rozdział 2. Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelowego
2.1. Pięciogwiazdkowy hotel - jak nim zostać?
2.2. Co to jest hotel? klasyfikacja obiektów hotelarskich
2.3. Per aspera ad astra, czyli kategoryzacja obiektów hotelarskich
2.4. Usługi hotelarskie. Ile ich jest?
2.5. Jak cię widzą..., czyli image hotelarza
2.6. Porządek musi być, czyli struktura organizacyjna hotelu
2.7. Opłaca się być uczciwym, czyli Kodeks Etyki Hotelarza
2.8. Jak dobrze mieć sąsiada, czyli makro- i mikrootoczenie hotelu
2.9. Zagospodarowanie terenu wokół hotelu
2.10. Najważniejsze miejsce w hotelu? Recepcja
2.10.1. Serce hotelu - recepcja
2.10.2. Obowiązki i zadania pracowników recepcji
2.10.3. Czynności związane z obsługą gościa podczas pobytu w hotelu
2.10.4. Bardzo ważny gość - VIP
2.10.5. Inny nie znaczy gorszy - przystosowanie hoteli do potrzeb gości niepełnosprawnych
2.10.6. Na 100% czy na słowo? Rezerwacja usług hotelowych
2.11. Kto pierwszy wita gości? Służby parterowe
2.12. Ktoś tu musi posprzątać...Służba pięter
2.12.1. Zadania i struktura organizacyjna służby pięter
2.12.2. Wyposażenie jednostek mieszkalnych i pomieszczeń ogólnego użytku
2.13. Kto trafia do serca gości? Dział gastronomiczny
2.13.1. Rodzaje usług gastronomicznych w hotelach
2.13.2. Struktura organizacyjna działu gastronomicznego
2.13.3. Wyposażenie i wystrój wnętrza części gastronomicznej
2.14. Kto zmienia żarówki? Dział techniczny
2.15. Kto tym wszystkim rządzi? Dyrektor i administracja hotelowa

Rozdział 3. Elementy prawa w hotelarstwie
3.1. Podstawowe pojęcia z zakresu prawa
3.2. Obowiązek meldunkowy w hotelu
3.3. Umowa hotelowa
3.4. Zasady tworzenia regulaminu hotelowego
3.5. Prawa gościa hotelowego w prawie europejskim

Rozdział 4. Kontakty interpersonalne w hotelarstwie
4.1. Potrzeby człowieka i ich klasyfikacja
4.2. Konfrontacja oczekiwań hotelarza i potrzeb gościa
4.3. Typy i temperamenty gości hotelowych
4.4. Komunikacja interpersonalna
4.5. Uśmiechem, słowem, gestem...Rozmawiamy
4.5.1. Czasem nie wystarczy uśmiech - komunikacja werbalna
4.5.2. Gdy brakuje nam słów - komunikacja niewerbalna
4.6. Nić porozumienia czy kłębek nerwów - bariery w komunikacji
4.7. Nie zawsze bywa miło, czyli konflikty w hotelu
4.8. Cały świat w hotelu, czyli savoir-vivre w kontaktach z obcokrajowcami
   
Rozdział 5. Elementy marketingu w hotelarstwie
5.1. Co to jest marketing?
5.2. Czy hotel coś produkuje? Produkt jako podstawowy element marketingu mix
5.3. Tanio, drogo czy przeciętnie? Cena jako instrument marketingu
5.4. Komu pokój, komu, bo idę do domu! Sprzedaż usług hotelarskich
5.5. Mój hotel jest najlepszy. Promocja, reklama i jakość w hotelu
5.6. Polskie grupy marketingowe

Rozdział 6. Przepisy bhp i ppoż. w hotelu
6.1. Obowiązki pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
6.2. Prawa i obowiązki pracowników związane z przestrzeganiem przepisów bhp
6.3. Obciążenie pracą fizyczną
6.4. Obciążenie psychiczne pracą
6.5. Analiza zagrożeń wypadkowych
6.6. Pierwsza pomoc przedlekarska
6.7. Wymagania higieniczno-sanitarne dla hoteli
6.8. Postępowanie w przypadku zagrożenia pożarowego
6.9. Problemy ekologii i ochrony środowiska w hotelarstwie
6.9.1. Ekologiczny hotel
6.9.2. Eko-etykiety
6.9.3. Polityka proekologiczna hotelu

Słowniczek ważnych terminów, zwrotów, żargonu hotelarskiego i innych przydatnych pojęć
Spis tabel
Spis rysunków

Tytuł książki: "Hotelarstwo Organizacja i technika pracy Podręcznik"
Autor: Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska
Wydawnictwo: Difin
Cena: 28.00zł 25.20zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Brigitte Bardot Osobisty album
Brigitte Bardot Osobisty album
Praca zbiorowa
Buchmann
Największa przygoda ludzkości Odkrywanie zagadki wszechświata
Największa przygoda ludzkości Odkrywanie zagadki wszechświata
Lawrence Krauss
Feeria
Pojazdy pancerne aliantów 1939- 1945
Pojazdy pancerne aliantów 1939- 1945
David Porter
Bellona
IQ ćwiczenia na inteligencję Rozwiń zdolności swojego umysłu
IQ ćwiczenia na inteligencję Rozwiń zdolności swojego umysłu
Praca zbiorowa
Publicat
Kontrakty budowlane bez ryzyka
Kontrakty budowlane bez ryzyka
Tomasz Osiecki
Wiedza i Praktyka
Kraków 2 w 1 Przewodnik Atlas
Kraków 2 w 1 Przewodnik Atlas
Praca zbiorowa
Expressmap
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Chirurgia
Pobieranie narządów jamy brzusznej do przeszczepów Technika chirurgiczna

Pobieranie narządów jamy brzusznej do przeszczepów Technika chirurgiczna

149.00zł
116.22zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium