Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wykład z teorii liczb i kryptografii Wydanie 2

Wykład z teorii liczb i kryptografii Wydanie 2

44.10zł
HTML5 Canvas Receptury 59.00zł
HTML5 Canvas Receptury

Tytuł: HTML5 Canvas Receptury
Autor: Eric Rowell
ISBN: 978-83-246-5075-0
Ilość stron: 320
Data wydania: 01/2013
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00zł


Ponad 80 receptur prezentujących użycie elementu canvas, które zrewolucjonizują strony WWW.

HTML5 szturmem zdobywa rynek stron (a w zasadzie już aplikacji) WWW. Co sprawia, że tak się dzieje? Ogrom nowych funkcji, które otwierają przed projektantami nowe możliwości. Usługi geolokalizacyjne, lokalne przechowywanie plików lub obsługa plików multimedialnych to tylko niektóre z nich. Wśród nowości jest również ta jedna wzbudzająca najwięcej emocji - canvas (płótno). Jest to element, który rewolucjonizuje grafikę i wizualizację na stronach WWW.

Dzięki tej książce błyskawicznie zaczniesz korzystać z potencjału elementu canvas. W trakcie lektury poznasz podstawowe możliwości API tego elementu, a wraz z kolejnymi stronami zaczniesz wykorzystywać coraz bardziej zaawansowane techniki tworzenia animacji, wykonywania operacji na obrazach i pisania gier. Rysowanie łuków, przekształcenia i obroty nie będą stanowiły dla Ciebie żadnego problemu. Ponadto w mgnieniu oka opanujesz zasady tworzenia wykresów oraz wizualizacji przestrzennych. Ta książka zasługuje na Twoją szczególną uwagę. Sięgnij po nią i twórz oszałamiające strony w sieci!

Element canvas to:

  • nowość w języku HTML5
  • nowe możliwości graficzne na Twojej stronie
  • efektowna wizualizacja danych
  • baza do tworzenia gier dla przeglądarek

Gotowe przepisy do wykorzystania na Twojej stronie.

Rozdziały:

Wstęp (11)

  • Zagadnienia opisywane w tej książce (11)
  • Co jest potrzebne podczas lektury tej książki? (13)
  • Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (13)
  • Czym są elementy canvas wprowadzone w HTML5? (13)
  • Stosowane konwencje (14)
  • Pobieranie przykładowych kodów towarzyszących książce (15)

Rozdział 1. Wprowadzenie do operacji na ścieżkach i tekstach (17)

  • Wprowadzenie (17)
  • Rysowanie linii (18)
  • Rysowanie łuku (21)
  • Rysowanie krzywej kwadratowej (23)
  • Rysowanie krzywej Béziera (25)
  • Rysowanie zygzaków (26)
  • Rysowanie spirali (28)
  • Praca z tekstem (30)
  • Rysowanie trójwymiarowego tekstu z cieniem (31)
  • Wyzwalanie potęgi fraktali - rysowanie nawiedzonego drzewa (33)

Rozdział 2. Rysowanie kształtów i elementów złożonych (37)

  • Wprowadzenie (37)
  • Rysowanie prostokąta (38)
  • Rysowanie okręgu (40)
  • Tworzenie własnych kształtów i stosowanie stylów wypełnienia (42)
  • Zabawa z krzywymi Béziera - rysowanie chmurki (45)
  • Rysowanie przezroczystych kształtów (47)
  • Korzystanie ze stosu stanu kontekstu w celu zapisywania i odtwarzania stylów (48)
  • Stosowanie operacji złożonych (51)
  • Wykorzystanie pętli do tworzenia wzorców - rysowanie koła zębatego (56)
  • Stosowanie wartości losowych we właściwościach kształtów - rysowanie łąki kwiatów (59)
  • Tworzenie funkcji rysujących niestandardowe kształty - talie kart (62)
  • Połączenie wszystkich wiadomości - rysowanie odrzutowca (67)

Rozdział 3. Praca z obrazami i klipami wideo (75)

  • Wprowadzenie (75)
  • Wyświetlanie obrazu (76)
  • Przycinanie obrazka (77)
  • Kopiowanie i wklejanie fragmentów obszaru płótna (80)
  • Korzystanie z klipów wideo (82)
  • Pobieranie danych obrazu (84)
  • Wprowadzenie do manipulowania danymi obrazu - odwracanie kolorów (87)
  • Odwracanie kolorów w klipach wideo (89)
  • Konwersja kolorów rysunku na skalę szarości (91)
  • Przekształcanie rysunku na postać danych URL (93)
  • Zapisywanie rysunku w formie obrazu (95)
  • Wczytywanie zawartości rysunku przekazanej w formie danych URL (97)
  • Wyostrzanie obrazka o powiększonych pikselach (99)

Rozdział 4. Stosowanie przekształceń (103)

  • Wprowadzenie (103)
  • Przesuwanie kontekstu płótna (104)
  • Obrót kontekstu płótna (105)
  • Skalowanie kontekstu płótna (107)
  • Tworzenie odbicia lustrzanego (109)
  • Tworzenie przekształceń niestandardowych (110)
  • Pochylanie kontekstu płótna (112)
  • Obsługa wielu przekształceń z wykorzystaniem stosu stanu (113)
  • Przekształcanie okręgu na owal (116)
  • Obracanie obrazka (118)
  • Rysowanie prostego logo i losowe określanie jego położenia, obrotu i skali (119)

Rozdział 5. Ożywianie płócien poprzez zastosowanie animacji (123)

  • Wprowadzenie (124)
  • Tworzenie klasy Animation (124)
  • Tworzenie ruchu liniowego (128)
  • Tworzenie przyspieszenia (130)
  • Tworzenie oscylacji (133)
  • Oscylujący bąbelek (135)
  • Ruchome wahadło (137)
  • Animowane koła zębate (140)
  • Animowany zegar (145)
  • Symulacja fizyki cząstek (149)
  • Tworzenie mikroskopijnych żyjątek (153)
  • Działanie w warunkach zwiększonego obciążenia i prezentowanie liczby ramek na sekundę (157)

Rozdział 6. Interakcja z elementami canvas - dołączanie procedur obsługi zdarzeń do kształtów i regionów (163)

  • Wprowadzenie (164)
  • Tworzenie klasy Events (164)
  • Korzystanie ze współrzędnych myszy w obszarze elementu canvas (172)
  • Dołączanie procedur obsługi zdarzeń myszy do regionów (174)
  • Dołączanie procedur obsługi zdarzeń dotyku do regionów na urządzeniach przenośnych (178)
  • Dołączanie procedur obsługi zdarzeń do obrazków (181)
  • Przeciąganie i upuszczanie kształtów (185)
  • Przeciąganie i upuszczanie obrazków (188)
  • Tworzenie powiększania fragmentu obrazka (190)
  • Tworzenie aplikacji graficznej (196)

Rozdział 7. Tworzenie grafów i wykresów (203)

  • Wprowadzenie (203)
  • Tworzenie wykresu kołowego (204)
  • Tworzenie wykresu słupkowego (209)
  • Wizualizacja równań (216)
  • Rysowanie danych punktowych przy użyciu wykresu liniowego (221)

Rozdział 8. Ratujemy świat, pisząc nową grę (229)

  • Wprowadzenie (229)
  • Tworzenie arkuszy sprite'ów dla bohatera i jego przeciwników (232)
  • Tworzenie obrazów poziomów oraz map obszarów (234)
  • Tworzenie klasy Actor reprezentującej bohatera i jego przeciwników (238)
  • Tworzenie klasy Level (243)
  • Klasa HealthBar (245)
  • Tworzenie klasy Controller (246)
  • Tworzenie klasy Model (251)
  • Tworzenie klasy View (260)
  • Przygotowanie dokumentu HTML i uruchamianie gry (265)

Rozdział 9. Wprowadzenie do WebGL (267)

  • Wprowadzenie (267)
  • Tworzenie klasy upraszczającej korzystanie z API WebGL (268)
  • Rysowanie trójkąta (281)
  • Obracanie płaskiego trójkąta w przestrzeni trójwymiarowej (283)
  • Tworzenie obracającego się sześcianu (286)
  • Dodawanie tekstur i oświetlenia (290)
  • Tworzenie trójwymiarowego świata, który można eksplorować (296)

Dodatek A. Wykrywanie obsługi elementów canvas (309)

  • Treść zastępcza dla elementów canvas (309)

Dodatek B. Bezpieczeństwo korzystania z elementów canvas (313)
Dodatek C. Dodatkowe zagadnienia (315)

  • Elementy canvas a efekty przejść i animacje CSS3 (315)
  • Wydajność elementów canvas na urządzeniach przenośnych (316)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Life Mastery Sztuka tworzenia epickiego życia
Life Mastery Sztuka tworzenia epickiego życia
Dawid Piątkowski
Kos
Java. Efektywne programowanie. Wydanie III
Java. Efektywne programowanie. Wydanie III
Joshua Bloch
HELION
O terroryzmie jako zagrożeniu dla bezpieczeństwa społecznego
O terroryzmie jako zagrożeniu dla bezpieczeństwa społecznego
Indraszczyk Arkadiusz, Lipińska-Rzeszutek Małgorzata
Oficyna Wydawnicza ASPRA
Kogo nie poślubiać Sprawdzone w życiu rady Wyższej Instancji
Kogo nie poślubiać Sprawdzone w życiu rady Wyższej Instancji
Connor Pat
Zysk i S-ka
Lean in 15 Szczupli w 15 minut
Lean in 15 Szczupli w 15 minut
Joe Wicks
Zysk i S-ka
Sztuka makijażu Makijaż wieczorowy + DVD
Sztuka makijażu Makijaż wieczorowy + DVD
Printel
Printel
 Koszyk
1 x Ekumeniczna encyklopedia świętych i wielkich postaci chrześcijaństwa
1 x Beksiński 1- 4 - wydanie miniaturowe w etui
1 x Późny paleolit w dorzeczach Dolnej Wisły i Górnej Noteci
1 x Nauka o organizacji Wydanie 4
1 x Cesarska armia Japonii 1853-1945
1 x Album mojego dziecka Chłopiec
1 x Człowiek, który nie mógł przestać Opowieści o nerwicach natręctw
1 x Detoks umysłu
1 x Globalna wojna z chrześcijanami Wstrząsający obraz współczesnych prześladowań
1 x Czy nauka pogrzebała Boga?
1 x Etyka adwokacka na egzamin Wydanie 3
1 x Milioner i bogini
1 x Medycyna czy magia? Akademicka wiedza medyczna wobec alternatywnych metod leczenia
1 x Milenialsi zarządzają
1 x Jan III Waza władca renesansowy
1 x Falaise zwycięstwo ze skazą
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Budowla w podatku od nieruchomości
1 x 100 najpiękniejszych zabytków świata
1 x Encyklopedia sztuki Van Gogh
1 x Japoński Słownik tematyczny +CD
1 x Jesień średniowiecza
1 x Bezpieczeństwo pracy w przedsiębiorstwie samochodowym
1 x Aktualny stan wiedzy na temat statyn
1 x Azjatyckie strategie polityki międzynarodowej i regionalnej
1 x 102 nowych artystów
1,402.43zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
Podstawy biologii komórki Tom 1

Podstawy biologii komórki Tom 1

119.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC