Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji z przykładami zastosowań technicznych

Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji z przykładami zastosowań technicznych

59.00zł
HTML5 Canvas Receptury 59.00zł
HTML5 Canvas Receptury

Tytuł: HTML5 Canvas Receptury
Autor: Eric Rowell
ISBN: 978-83-246-5075-0
Ilość stron: 320
Data wydania: 01/2013
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00zł


Ponad 80 receptur prezentujących użycie elementu canvas, które zrewolucjonizują strony WWW.

HTML5 szturmem zdobywa rynek stron (a w zasadzie już aplikacji) WWW. Co sprawia, że tak się dzieje? Ogrom nowych funkcji, które otwierają przed projektantami nowe możliwości. Usługi geolokalizacyjne, lokalne przechowywanie plików lub obsługa plików multimedialnych to tylko niektóre z nich. Wśród nowości jest również ta jedna wzbudzająca najwięcej emocji - canvas (płótno). Jest to element, który rewolucjonizuje grafikę i wizualizację na stronach WWW.

Dzięki tej książce błyskawicznie zaczniesz korzystać z potencjału elementu canvas. W trakcie lektury poznasz podstawowe możliwości API tego elementu, a wraz z kolejnymi stronami zaczniesz wykorzystywać coraz bardziej zaawansowane techniki tworzenia animacji, wykonywania operacji na obrazach i pisania gier. Rysowanie łuków, przekształcenia i obroty nie będą stanowiły dla Ciebie żadnego problemu. Ponadto w mgnieniu oka opanujesz zasady tworzenia wykresów oraz wizualizacji przestrzennych. Ta książka zasługuje na Twoją szczególną uwagę. Sięgnij po nią i twórz oszałamiające strony w sieci!

Element canvas to:

  • nowość w języku HTML5
  • nowe możliwości graficzne na Twojej stronie
  • efektowna wizualizacja danych
  • baza do tworzenia gier dla przeglądarek

Gotowe przepisy do wykorzystania na Twojej stronie.

Rozdziały:

Wstęp (11)

  • Zagadnienia opisywane w tej książce (11)
  • Co jest potrzebne podczas lektury tej książki? (13)
  • Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (13)
  • Czym są elementy canvas wprowadzone w HTML5? (13)
  • Stosowane konwencje (14)
  • Pobieranie przykładowych kodów towarzyszących książce (15)

Rozdział 1. Wprowadzenie do operacji na ścieżkach i tekstach (17)

  • Wprowadzenie (17)
  • Rysowanie linii (18)
  • Rysowanie łuku (21)
  • Rysowanie krzywej kwadratowej (23)
  • Rysowanie krzywej Béziera (25)
  • Rysowanie zygzaków (26)
  • Rysowanie spirali (28)
  • Praca z tekstem (30)
  • Rysowanie trójwymiarowego tekstu z cieniem (31)
  • Wyzwalanie potęgi fraktali - rysowanie nawiedzonego drzewa (33)

Rozdział 2. Rysowanie kształtów i elementów złożonych (37)

  • Wprowadzenie (37)
  • Rysowanie prostokąta (38)
  • Rysowanie okręgu (40)
  • Tworzenie własnych kształtów i stosowanie stylów wypełnienia (42)
  • Zabawa z krzywymi Béziera - rysowanie chmurki (45)
  • Rysowanie przezroczystych kształtów (47)
  • Korzystanie ze stosu stanu kontekstu w celu zapisywania i odtwarzania stylów (48)
  • Stosowanie operacji złożonych (51)
  • Wykorzystanie pętli do tworzenia wzorców - rysowanie koła zębatego (56)
  • Stosowanie wartości losowych we właściwościach kształtów - rysowanie łąki kwiatów (59)
  • Tworzenie funkcji rysujących niestandardowe kształty - talie kart (62)
  • Połączenie wszystkich wiadomości - rysowanie odrzutowca (67)

Rozdział 3. Praca z obrazami i klipami wideo (75)

  • Wprowadzenie (75)
  • Wyświetlanie obrazu (76)
  • Przycinanie obrazka (77)
  • Kopiowanie i wklejanie fragmentów obszaru płótna (80)
  • Korzystanie z klipów wideo (82)
  • Pobieranie danych obrazu (84)
  • Wprowadzenie do manipulowania danymi obrazu - odwracanie kolorów (87)
  • Odwracanie kolorów w klipach wideo (89)
  • Konwersja kolorów rysunku na skalę szarości (91)
  • Przekształcanie rysunku na postać danych URL (93)
  • Zapisywanie rysunku w formie obrazu (95)
  • Wczytywanie zawartości rysunku przekazanej w formie danych URL (97)
  • Wyostrzanie obrazka o powiększonych pikselach (99)

Rozdział 4. Stosowanie przekształceń (103)

  • Wprowadzenie (103)
  • Przesuwanie kontekstu płótna (104)
  • Obrót kontekstu płótna (105)
  • Skalowanie kontekstu płótna (107)
  • Tworzenie odbicia lustrzanego (109)
  • Tworzenie przekształceń niestandardowych (110)
  • Pochylanie kontekstu płótna (112)
  • Obsługa wielu przekształceń z wykorzystaniem stosu stanu (113)
  • Przekształcanie okręgu na owal (116)
  • Obracanie obrazka (118)
  • Rysowanie prostego logo i losowe określanie jego położenia, obrotu i skali (119)

Rozdział 5. Ożywianie płócien poprzez zastosowanie animacji (123)

  • Wprowadzenie (124)
  • Tworzenie klasy Animation (124)
  • Tworzenie ruchu liniowego (128)
  • Tworzenie przyspieszenia (130)
  • Tworzenie oscylacji (133)
  • Oscylujący bąbelek (135)
  • Ruchome wahadło (137)
  • Animowane koła zębate (140)
  • Animowany zegar (145)
  • Symulacja fizyki cząstek (149)
  • Tworzenie mikroskopijnych żyjątek (153)
  • Działanie w warunkach zwiększonego obciążenia i prezentowanie liczby ramek na sekundę (157)

Rozdział 6. Interakcja z elementami canvas - dołączanie procedur obsługi zdarzeń do kształtów i regionów (163)

  • Wprowadzenie (164)
  • Tworzenie klasy Events (164)
  • Korzystanie ze współrzędnych myszy w obszarze elementu canvas (172)
  • Dołączanie procedur obsługi zdarzeń myszy do regionów (174)
  • Dołączanie procedur obsługi zdarzeń dotyku do regionów na urządzeniach przenośnych (178)
  • Dołączanie procedur obsługi zdarzeń do obrazków (181)
  • Przeciąganie i upuszczanie kształtów (185)
  • Przeciąganie i upuszczanie obrazków (188)
  • Tworzenie powiększania fragmentu obrazka (190)
  • Tworzenie aplikacji graficznej (196)

Rozdział 7. Tworzenie grafów i wykresów (203)

  • Wprowadzenie (203)
  • Tworzenie wykresu kołowego (204)
  • Tworzenie wykresu słupkowego (209)
  • Wizualizacja równań (216)
  • Rysowanie danych punktowych przy użyciu wykresu liniowego (221)

Rozdział 8. Ratujemy świat, pisząc nową grę (229)

  • Wprowadzenie (229)
  • Tworzenie arkuszy sprite'ów dla bohatera i jego przeciwników (232)
  • Tworzenie obrazów poziomów oraz map obszarów (234)
  • Tworzenie klasy Actor reprezentującej bohatera i jego przeciwników (238)
  • Tworzenie klasy Level (243)
  • Klasa HealthBar (245)
  • Tworzenie klasy Controller (246)
  • Tworzenie klasy Model (251)
  • Tworzenie klasy View (260)
  • Przygotowanie dokumentu HTML i uruchamianie gry (265)

Rozdział 9. Wprowadzenie do WebGL (267)

  • Wprowadzenie (267)
  • Tworzenie klasy upraszczającej korzystanie z API WebGL (268)
  • Rysowanie trójkąta (281)
  • Obracanie płaskiego trójkąta w przestrzeni trójwymiarowej (283)
  • Tworzenie obracającego się sześcianu (286)
  • Dodawanie tekstur i oświetlenia (290)
  • Tworzenie trójwymiarowego świata, który można eksplorować (296)

Dodatek A. Wykrywanie obsługi elementów canvas (309)

  • Treść zastępcza dla elementów canvas (309)

Dodatek B. Bezpieczeństwo korzystania z elementów canvas (313)
Dodatek C. Dodatkowe zagadnienia (315)

  • Elementy canvas a efekty przejść i animacje CSS3 (315)
  • Wydajność elementów canvas na urządzeniach przenośnych (316)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Właściwości fizyczne żywności
Właściwości fizyczne żywności
Zbigniew Pałacha, Iwona Sitkiewicz
WNT
Asembler dla procesorów ARM Podręcznik programisty
Asembler dla procesorów ARM Podręcznik programisty
William Hohl
HELION
Informatyka Europejczyka Zeszyt ćwiczeń edycja Windows Vista Linux Ubuntu
Informatyka Europejczyka Zeszyt ćwiczeń edycja Windows Vista Linux Ubuntu
Jolanta Pańczyk
HELION
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
Małgorzata Mitoraj-Jaroszek
Onepress
Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice najpotężniejszej przestrzeni barw. Wydanie II
Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice najpotężniejszej przestrzeni barw. Wydanie II
Dan Margulis
HELION
Seksualizmy łacińskie
Seksualizmy łacińskie
Adams James N.
Homini
 Koszyk
1 x Biblia w malarstwie
1 x Dictionary of Real estate market
1 x Bootstrap. Tworzenie własnych stylów graficznych
1 x Adaptacyjna regulacja prędkości jazdy ACC
1 x 333 lokomotywy Najsłynniejsze pojazdy szynowe
1 x InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign
1 x 300 faktów Nauka i technologia
1 x Hard Beat. Taniec nad otchłanią
1 x Elastyczność tłokowych silników spalinowych
1 x Album Polski
1 x Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania
1 x Miasteczko Worthy
1 x Biblioteka książka informacja Internet 2012
1 x 70 wielkich tajemnic świata przyrody
1 x Co znaczy konserwatyzm
1 x Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
1 x Kaligrafia
1 x Biogaz rolniczy odnawialne źródło energii Teoria i praktyczne zastosowanie
1 x Atlas dinozaurów
1 x ASP.NET MVC 5, Bootstrap i Knockout.js. Tworzenie dynamicznych i elastycznych aplikacji internetowych
1 x Android Podstawy tworzenia aplikacji
1 x 1001 wizerunków Matki Boskiej Tradycja i kultura
1 x Coś więcej niż spór o model rządzenia
1 x Gospodarowanie odpadami komunalnymi w gminie z płytą CD
1 x Napij się i zadzwoń do mnie
1 x Biblia turystyki motocyklowej
1 x Cuda świata Ilustrowana encyklopedia
1 x Chaos Narodziny nowej nauki
1 x Grypa Praktyczne kompendium
1 x Bezpieczeństwo telekomunikacji
1 x Funkcje miasta a zawartość i rozmieszczenie metali ciężkich, metaloidów i pierwiastków ziem rzadkich w glebach miejskich
1 x Demokracja limitowana, czyli dlaczego nie lubię III RP
1 x Dictionary of telecommunications and computers english-polish polish-english
1 x Aplikacje 3D Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3
1 x Najczęstsze choroby górnego odcinka przewodu pokarmowego
1 x Encyklopedia baśniowych stworów
1 x Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
1 x Słodki upadek
1 x ASP.NET Core 2.0. Wprowadzenie
1 x Android 3. Tworzenie aplikacji
1 x React i Redux. Praktyczne tworzenie aplikacji WWW. Wydanie II
1 x Fizjologia roślin sadowniczych Tom 1 Zagadnienia podstawowe, wzrost i kwitnienie
1 x Gastroenterologia przewodnik ekspertów Mount Sinai Tom 2
1 x Fotografia kulinarna Od zdjęcia do arcydzieła
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x Edycja tekstów Praktyczny poradnik
1 x Droga rzadziej przemierzana
1 x Inna Blue
2,536.14zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chemia
Metody teorii grup w chemii

Metody teorii grup w chemii

39.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press