Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie 39.00zł 27.69zł
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie

Tytuł: Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
Autor: Erica Sadun, Steve Sande
ISBN: 978-83-246-8327-7
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.00zł 27.69zł


Reklama dźwignią sukcesu!

Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.

Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!

Dzięki tej książce:

  • poznasz reklamowe know-how
  • skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
  • zdobędziesz klientów
  • Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku

Rozdziały:

Podziękowania (15)

O autorach (17)

Przedmowa (19)

Wprowadzenie (21)

1. Jak funkcjonują blogi? (27)

  • Typowy dzień ważnego blogera (28)
    • Prośby o recenzje (28)
    • Mniejsze blogi (30)
  • Robienie kiełbasek: Jak powstają recenzje (30)
    • Czego szukają blogerzy? (31)
    • Dlaczego blogerzy piszą recenzje? (33)
    • Przyciąganie uwagi czytelnika (34)
    • Krytyka (34)
    • W jaki sposób blogerzy dokonują oceny? (35)
  • Pisanie recenzji (36)
    • Co z gadżetami i sprzętem? (38)
  • Elementy recenzji (38)
    • Grafika i design (40)
    • Interfejs użytkownika (41)
    • Wartość (42)
    • Użyteczność (42)
    • Ustawienia (43)
    • Opcje (43)
    • Wyróżniki (44)
    • Ostateczny szlif (45)
  • Ile czasu poświęca się na recenzję danego produktu? (46)
    • Czy recenzentów obowiązują limity czasowe? (47)
    • Ile czasu potrzeba, by wykryć cytrynę? (48)
  • Jakiego typu recenzje piszą blogerzy? (49)
    • Pierwszy rzut oka (49)
    • Przegląd (49)
    • Test praktyczny (50)
    • Szczegółowa analiza (50)
  • Wybór typu recenzji (50)
  • Dlaczego recenzje na blogach mają znaczenie? (51)
  • Realia marketingowe (53)
  • Podsumowanie (55)

2. Atrakcyjny produkt (57)

  • Definicja produktu (58)
    • Kim jest Twój klient? (58)
    • Jakie zadanie rozwiązuje Twój produkt? (59)
    • Co go wyróżnia? (60)
  • Co sprawia, że produkt jest dobry? (61)
    • Ma wspaniały i łatwy w obsłudze interfejs użytkownika (61)
    • Umożliwia użytkownikom zrobienie czegoś (62)
    • Zmienia się, by sprostać potrzebom użytkownika (63)
    • Deweloperzy odnoszący sukcesy znają się na marketingu (63)
    • Jest dopracowany (64)
    • Jest aktualny (65)
    • Jest istotny (65)
  • Dlaczego projekt dobrego interfejsu ma znaczenie? (65)
  • Udoskonalanie produktu (67)
    • Beta-testy aplikacji (69)
  • Zakochiwanie się w swoim produkcie (70)
  • Umowa o poufności, embargo, wyłączność (71)
  • Konkurowanie z największymi (73)
  • Rozwijanie autopromocji (74)
  • Podsumowanie (76)

3. Tworzenie reklamy (77)

  • Projektowanie reklamy (78)
  • Niezbędne elementy reklamy (79)
    • Motywujący temat wiadomości (79)
    • Nazwa produktu (79)
    • Cena produktu (80)
    • Linki (81)
    • Zrzuty ekranu (81)
    • Wideo (83)
    • Opis (85)
    • Lista wyróżników (86)
    • Informacje kontaktowe (86)
  • Przykładowa wiadomość reklamowa (86)
  • Przypomnij nam, kim jesteś (88)
  • Przyciąganie uwagi za pomocą tematu (89)
    • Rola tematu (89)
    • Przykłady dobrych tematów (90)
    • Dlaczego temat zawodzi? (91)
    • Tematy wiadomości niezwiązanych z recenzowaniem (93)
  • Kody promocyjne (94)
    • Jak wysyłać kody promocyjne? (96)
    • Tworzenie linku produktu (97)
    • Tworzenie linku firmy (98)
    • Tokens for Mac (99)
    • Darmowa aplikacja (100)
  • Różnice między reklamą oprogramowania a reklamą sprzętu (101)
    • Design (102)
    • Wartość (103)
    • Funkcjonalność (104)
  • Ceny sprzętu (104)
  • Bezcenny film (105)
  • Logistyka recenzji sprzętu (106)
  • Testy wydajności (107)
  • Kilka słów na temat Kickstartera (108)
    • Analiza przykładu: Wideo Une Bobine (109)
  • Popularne kategorie sprzętu (110)
    • Pokrowce (110)
    • Słuchawki (112)
    • Stacje dokujące (112)
    • Głośniki (113)
    • Dyski (114)
    • Zasilanie (akumulatory, ładowarki, ładowarki samochodowe) (115)
    • Gadżety fotograficzne (115)
    • Książki/e-booki (116)
    • Przewody i pozostałe gadżety (117)
  • Wiadomości reklamowe dotyczące sprzętu (118)
  • Podsumowanie (119)

4. Reklamowe "tak" i "nie" (121)

  • Znaj stronę (122)
    • TAK: Adresuj swoje oferty do konkretnych blogerów (122)
    • TAK: Celuj w cykl wpisów (124)
    • TAK: Rozważ gościnny występ w podcaście (125)
    • TAK: Rozważ wpis niebędący recenzją (125)
  • Planuj (127)
    • TAK: Podawaj konkretne daty i przedziały czasowe (127)
    • TAK: Wspomnij o wyłączności na tekst z pierwszymi wrażeniami (128)
    • NIE: Nie rób falstartu (129)
  • Wykorzystaj osobowość (129)
    • TAK: Oferuj dostęp (130)
    • NIE: Nie zawłaszczaj konwersacji, by reklamować swoją aplikację (130)
    • TAK: Słuchaj, kiedy bloger oferuje swoje uwagi (131)
    • TAK: Bądź przyjazny (131)
    • NIE: Nie dodawaj nas do osobistej listy mailingowej (132)
  • Dobrze się komunikuj (133)
    • TAK: Wykorzystuj sukces (133)
    • NIE: Nie posługuj się nazwiskami celebrytów, o ile nie są Twoimi inwestorami (134)
    • NIE: Nie donoś na konkurentów (134)
    • TAK: Wiedz, do kogo piszesz (134)
    • TAK: Unikaj scenariusza "brzydkiej siostry" (136)
    • TAK: Proś rodzimego użytkownika języka o sprawdzenie (136)
  • Sprawdzanie (137)
    • NIE: Nie napastuj blogera (138)
    • NIE: Nie zasypuj blogerów spamem (138)
    • NIE: Nie zakładaj, że prośba o kod promocyjny skończy się recenzją (140)
    • TAK: Zakładaj, że poproszenie o namacalny produkt skończy się napisaniem tekstu (140)
    • NIE: Nie spodziewaj się odpowiedzi (141)
    • TAK: Wykorzystuj odpowiedzi (141)
    • NIE: Nie wysyłaj ponownie swojej oferty (142)
  • Wyczucie czasu (142)
    • TAK: Dostosowuj się do aktualnych wydarzeń (142)
    • TAK: Twórz okazje (143)
  • Oszukiwanie systemu (144)
    • NIE: Nie uprawiaj astroturfingu (144)
    • NIE: Nie oferuj zapłaty za (szybsze) zrecenzowanie Twojego produktu (144)
    • NIE: Nie próbuj wzbudzić w nas współczucia (146)
    • NIE: Nie udawaj, że jesteś "tylko klientem" opowiadającym o programie, który "właśnie odkryłeś" (146)
    • NIE: Nie cytuj fragmentów recenzji wyrwanych z kontekstu (147)
    • NIE: Nie określaj "warunków" pisania recenzji (147)
    • NIE: Nie kłam i nie zwódź (147)
  • Unikaj obrażania innych (148)
    • NIE: Nie bądź rasistą, seksistą itp. (148)
    • NIE: Nie pal za sobą mostów (149)
  • Składanie ofert różnymi kanałami (149)
    • Wyjątki pozwalające na ominięcie reguł (150)
  • Kiedy należy się reklamować? (151)
    • Radzenie sobie z problemami podczas procesu akceptowania aplikacji przez Apple'a (152)
  • Podsumowanie (155)

5. Analizy przykładów (157)

  • Analiza przykładu: Krótki, ale uroczy (158)
  • Analiza przykładu: Rzetelne zapytanie (159)
  • Analiza przykładu: Profesjonalna reklama (160)
  • Analiza przykładu: Stracona okazja świąteczna (161)
  • Analiza przykładu: Reklama nijaka (162)
  • Analiza przykładu: Reklama całkowicie nie na miejscu, która wywołała nasz uśmiech (163)
  • Analiza przykładu: Zwycięski urok osobisty (164)
  • Analiza przykładu: Całkowite przegapienie znaków (165)
  • Analiza przykładu: Niebezpieczna autokorekta (166)
  • Analiza przykładu: Modne słowa (167)
  • Analiza przykładu: Niewystarczająca liczba szczegółów (168)
  • Analiza przykładu: Co my właściwie reklamujemy? (170)
  • Analiza przykładu: Reklama, która umknęła (170)
  • Analiza przykładu: Nie publikuj próśb o recenzję wielu produktów równocześnie (171)
  • Analiza przykładu: Tłumaczenie maszynowe (172)
  • Analiza przykładu: Unikaj niesprecyzowanych wypunktowań (173)
  • Analiza przykładu: Idealna odpowiedź (174)
  • Analiza przykładu: Ponowne zredagowanie wiadomości reklamowej (175)
    • Oryginalna wiadomość (176)
    • Wiadomość po ponownym zredagowaniu (178)
  • Analiza przykładu: Pamiętaj, że to aplikacja jest bohaterem (178)
  • Analiza przykładu: Reklama na Twitterze (180)
  • Wskazówki końcowe: Unikaj pretensjonalności (180)
  • Podsumowanie (182)

6. Przygotowywanie PR (185)

  • Ukończ produkt (185)
  • Przygotuj swój tekst marketingowy (187)
  • Wybieraj dla marki odpowiednie znaki firmowe (188)
  • Kluczowe elementy witryny internetowej (188)
    • Dodaj link "Skontaktuj się z nami" (190)
    • Ostrożnie obchodź się ze znakami firmowymi (191)
  • Tworzenie poradnika dla recenzenta (192)
    • Tao poradników dla recenzenta (194)
  • O materiałach prasowych (196)
  • Przygotowanie niezwykle ważnej filmowej prezentacji produktu (197)
    • Nagrywanie filmów (197)
    • Dobra jakość filmów demonstracyjnych (199)
    • Edytowanie filmów (199)
    • Dopracowywanie filmu reklamowego (200)
    • Muzyka w filmie (202)
    • Publikowanie filmów (202)
    • Demonstracja na żywo (203)
  • Przygotowywanie materiałów do recenzji (205)
    • Czy chcesz odzyskać swój produkt? (205)
    • Czy w opakowaniu powinny znaleźć się inne przedmioty? (205)
    • Czy powinieneś dostarczyć pełny egzemplarz, czy ograniczone czasowo demo? (205)
  • Media społecznościowe (206)
    • Bądź interaktywny (206)
    • Bądź dyplomatyczny (207)
    • Nie bądź wrogi (207)
    • Bądź ludzki (208)
    • Bądź skoncentrowany (208)
    • Bądź źródłem informacji (208)
    • Bądź aktywny (208)
    • Korzystaj z narzędzi do automatycznej publikacji wpisów (208)
    • Działaj we wszystkich możliwych miejscach (209)
    • Bądź szczodry (209)
  • Podsumowanie (209)

7. Instrukcja obsługi blogera (211)

  • Nawiązywanie relacji z blogerem (211)
    • Bądź cierpliwy i wytrwały (212)
    • Bądź wyrozumiały (212)
    • Uprzejmie akceptuj krytykę (213)
    • Wspieraj sam siebie (213)
    • Bądź ludzki (214)
    • Bądź dostępny (214)
    • Bądź świadomy zainteresowań blogera (214)
  • Zasada "Bądź przyzwoitą istotą ludzką" (215)
  • Reagowanie na recenzje - pozytywne i negatywne (216)
    • Reagowanie na pozytywne recenzje (217)
    • Reagowanie na negatywne recenzje (217)
    • Sprzeczne recenzje (218)
    • Błędy rzeczowe (218)
    • Korzystanie z komentarzy (219)
  • Dlaczego mój produkt nie został zrecenzowany? (220)
  • Podsumowanie (222)

8. Ćwiczenia i listy kontrolne (223)

  • Znaj swojego klienta: Tworzenie profilu klienta (223)
    • Ćwiczenie 1.: Prawdopodobny profil klienta (224)
  • Analiza konkurencji (225)
    • Ćwiczenie 2.: Ocena konkurencji (226)
  • Obliczanie potencjalnego rozmiaru rynku (226)
    • Ćwiczenie 3.: Obliczanie rozmiaru rynku (230)
  • Listy kontrolne wiadomości reklamowych (230)
    • Ćwiczenie 4.: Sprawdzenie tematu wiadomości (231)
    • Ćwiczenie 5.: Sprawdzenie wiadomości reklamowej (231)
  • Lista kontrolna poradnika dla recenzenta (232)
    • Ćwiczenie 6.: Konieczne elementy poradnika dla recenzenta (232)
  • Baza danych relacji z blogerami (233)
    • Ćwiczenie 7.: Dane kontaktowe blogerów (233)
  • Podsumowanie (233)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,69zł

Tytuł książki: "Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie"
Autor: Erica Sadun, Steve Sande
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Josiah Warren pierwszy amerykański anarchista
Josiah Warren pierwszy amerykański anarchista
Magdalena Modrzejewska
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Zamki
Zamki
Gaweł Łukasz
Kluszczyński
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem według koncepcji beyond budgeting
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem według koncepcji beyond budgeting
Maciej Norkowski
CEDEWU
Filozofia przypadku Kosmiczna fuga z preludium i codą
Filozofia przypadku Kosmiczna fuga z preludium i codą
Michał Heller
Copernicus Center Press
Efekt smoka Skutki ekspansji gospodarczej Chin po 1978 roku
Efekt smoka Skutki ekspansji gospodarczej Chin po 1978 roku
Cieślik Ewa
CEDEWU
Oskar Kokoschka Błędny rycerz Figury wyobraźni młodego artysty
Oskar Kokoschka Błędny rycerz Figury wyobraźni młodego artysty
Długosz Magdalena Anna
UMCS
 Koszyk
1 x Dziennik 2007-2010
1 x Bizancjum 1024-1492
1 x 20 ćwiczeń zapobiegania zmarszczkom i starzeniu się twarzy
1 x System wynagradzania nauczycieli
1 x Anatomia miłości i zdrady Co nauka mówi o namiętnościach człowieka
1 x Rozwiązujemy zadania z analizy matematycznej Część 1
1 x Gra w atom Społeczne zarządzanie technologią w rozwoju energetyki jądrowej w Polsce
1 x Statystyka Ekonometria Prognozowanie Ćwiczenia z Excelem
1 x ABC small biznessu 2013
1 x Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa
1 x Bonhoeffer Prawy człowiek i chrześcijanin przeciwko Trzeciej Rzeszy
1 x Apacze
1 x Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
1 x Lecznicza siła aloesu
1 x Bądź najlepszą wersją siebie
1 x Internacjonalizacja współczesnego procesu karnego w Polsce
1 x Fotografia cyfrowa Poradnik bez kantów
1 x Konserwacja malarstwa
1 x Atlas świata Edycja limitowana
1 x 1000 francuskich słówek Ilustrowany słownik francusko-polski polsko-francuski
1 x Pomoc społeczna Przepisy z wprowadzeniem Wydanie 4
1 x Kariera dla Pań Krótki kurs rozwoju zawodowego dla każdej z nas
1 x 365 dni ze świętymi i błogosławionymi
1,045.54zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Zagadki matematyczne Poznajemy

Zagadki matematyczne Poznajemy

24.90zł
21.17zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN