Tytuł: | Imprezy korporacyjne | | Autor: | Judy Allen | | ISBN: | 978-83-264-3135-7 | | Ilość stron: | 256 | | Data wydania: | 12/2013 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 17.2x24.6cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 79.00zł | |
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.Odpowiada przy tym na wiele pytań:
• Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków? • Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki? • Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu? • Jak dzięki nim osiągać cele firmy?
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.
Rozdziały:
1. Ewolucja imprez korporacyjnych i sposoby ich wykorzystywania w firmie
Sekcja 1. Tradycyjne spotkania i imprezy biznesowe: czym są i jakie mogą przynieść korzyści Sekcja 2. Zaawansowane spotkania i imprezy biznesowe: czym są i jakie mogą przynieść korzyści
2. Rodzaj imprezy a osiąganie celów przez firmy
3. Wybór rodzajów imprez pod kątem osiągania celów przez firmy
Sekcja 1. Tradycyjne spotkania i imprezy biznesowe Sekcja 2. Zaawansowane spotkania i imprezy biznesowe
4. Ocena sytuacji i dalszy plan działania
5. Przeznaczenie pieniędzy firmy na najważniejsze cele
6. Określenie potencjalnych zagrożeń
7. Jak uchronić siebie i firmę przed zagrożeniami
8. Wykorzystanie analizy działalności konkurencji
9. Realizacja powyżej oczekiwań
10. Kodeks postępowania i firmowe standardy
11. Sprawdzanie i analizowanie rezultatów
|