Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Choroby uszu nosa jamy ustnej gardła i krtani

Choroby uszu nosa jamy ustnej gardła i krtani

45.15zł
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych 54.90zł 46.67zł
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

Tytuł: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
Autor: Bogdan Sojkin
ISBN: 978-83-208-1799-7
Ilość stron: 172
Data wydania: 2009
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 54.90zł 46.67zł


Autor charakteryzuje w książce potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych.

Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową).

Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.

Rozdziały:

Wstęp
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.1. Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.2. Pojecie, cele i funkcje systemu informacyjnego
1.3. Struktury systemu informacyjnego
1.4. Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym
2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa
2.1. Pojęcie i rodzaje potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
2.2. Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
2.3. Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu
3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
3.1. Elementy systemu informacji marketingowej
3.2. Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej
3.3. Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego
3.4. Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej
4. Bazy danych w marketingu
4.1. Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych
4.2. Hurtownia danych jako centralna baza danych
4.3. Bazy danych w systemie informacji marketingowej
4.4. Wykorzystanie baz danych w marketingu
5. Technologia informacyjna w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA
5.1. Rozwiązania technologicze w zintegrowanym systemie zarządzania
5.2. Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą
5.3. Hurtownia danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
 


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 46,67zł

Tytuł książki: "Informacyjne podstawy decyzji marketingowych"
Autor: Bogdan Sojkin
Wydawnictwo: PWE
Cena: 54.90zł 46.67zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kotlin w akcji
Kotlin w akcji
Dmitry Jemerov
HELION
Audiotesty Pytania testowe odpowiedzi i omówienia Samouczek ze zbiorem pytań testowych odpowiedzi i omówień CD
Audiotesty Pytania testowe odpowiedzi i omówienia Samouczek ze zbiorem pytań testowych odpowiedzi i omówień CD
Praca zbiorowa
Academica
Pod presją czasu Jak wypracować skuteczne strategie osiągnięcia sukcesu
Pod presją czasu Jak wypracować skuteczne strategie osiągnięcia sukcesu
Mitch Thrower
Onepress
Dżihad kontra McŚwiat
Dżihad kontra McŚwiat
Benjamin R. Barber
Muza
Zrozumieć Pakistan Radykalizacja, terroryzm i inne wyzwania
Zrozumieć Pakistan Radykalizacja, terroryzm i inne wyzwania
Agnieszka Kuszewska
PWN
Żyd Wróg odwieczny Antysemityzm w Polsce i jego źródła
Żyd Wróg odwieczny Antysemityzm w Polsce i jego źródła
Cała Alina
Nisza
 Koszyk
1 x Auschwitz Medycyna III Rzeszy i jej ofiary
1 x Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi Poradnik dla menedżerów
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Dystans versus tolerancja Percepcja niepełnosprawności w badaniach eyetrackingowych
1 x Rak wątrobowokomórkowy
344.50zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Matematyka
Broń matematycznej zagłady Jak algorytmy zwiększają nierówności i zagrażają demokracji

Broń matematycznej zagłady Jak algorytmy zwiększają nierówności i zagrażają demokracji

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN