Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych 54.90zł 46.67zł
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

Tytuł: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
Autor: Bogdan Sojkin
ISBN: 978-83-208-1799-7
Ilość stron: 172
Data wydania: 2009
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 54.90zł 46.67zł


Autor charakteryzuje w książce potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych.

Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową).

Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.

Rozdziały:

Wstęp
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.1. Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.2. Pojecie, cele i funkcje systemu informacyjnego
1.3. Struktury systemu informacyjnego
1.4. Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym
2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa
2.1. Pojęcie i rodzaje potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
2.2. Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
2.3. Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu
3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
3.1. Elementy systemu informacji marketingowej
3.2. Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej
3.3. Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego
3.4. Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej
4. Bazy danych w marketingu
4.1. Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych
4.2. Hurtownia danych jako centralna baza danych
4.3. Bazy danych w systemie informacji marketingowej
4.4. Wykorzystanie baz danych w marketingu
5. Technologia informacyjna w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA
5.1. Rozwiązania technologicze w zintegrowanym systemie zarządzania
5.2. Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą
5.3. Hurtownia danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
 


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 46,67zł

Tytuł książki: "Informacyjne podstawy decyzji marketingowych"
Autor: Bogdan Sojkin
Wydawnictwo: PWE
Cena: 54.90zł 46.67zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Liberalizm Polski Idee, doktryny, przedstawiciele
Liberalizm Polski Idee, doktryny, przedstawiciele
Jarosław Charchuła
WAM
Trwały zarząd nieruchomości publicznych
Trwały zarząd nieruchomości publicznych
Andrzej Chełchowski
C.H. Beck
Aplikacja komornicza Pytania odpowiedzi tabele Wydanie 9
Aplikacja komornicza Pytania odpowiedzi tabele Wydanie 9
Mariusz Stepaniuk
C.H. Beck
Całun Turyński Milczący świadek męki, śmierci i zmartwychwstania
Całun Turyński Milczący świadek męki, śmierci i zmartwychwstania
Zenon Ziółkowski
Adam
Opium Krótka historia
Opium Krótka historia
Thomas Dormandy
RM
Oczyszczamy wątrobę Naturalna broń przeciw toksynom
Oczyszczamy wątrobę Naturalna broń przeciw toksynom
Lake Rhody
Źródła Życia
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Geografia
Geochemia krajobrazu

Geochemia krajobrazu

40.00zł
34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN