Tytuł: | Innowacje w firmie Praktyczne metody wprowadzania zmian | | Autor: | Jan. D. Antoszkiewicz | | ISBN: | 978-83-7561-012-3 | | Ilość stron: | 216 | | Data wydania: | 2008 | | Format: | 17.0x24.0cm | | Wydawnictwo: | Poltext | |
| Cena: | 39.90zł | |
Innowacje są niezbędne, aby sprostać szybko zmieniającej się i narastającej konkurencji w zglobalizowanym świecie, aby utrzymać ład i porządek w organizacji, zapobiegać rutynie i nawykom, tworzyć bardziej atrakcyjne i wydajne miejsca pracy.
Książka jest poświęcona opracowywaniu oraz wprowadzaniu zmian innowacyjnych w gospodarce, działalności społecznej i politycznej, a nawet w życiu codziennym.
Na powstanie innowacji składają się dwie ważne aktywności człowieka: twórczość - często nazywana kreatywnością - która prowadzi do znajdowania pomysłów oraz przedsiębiorczość, dzięki której pomysły uzyskują swoje miejsce w rzeczywistości gospodarczej, społecznej czy politycznej, a nie tylko na półkach wynalazców.
Książka jest efektem przemyśleń, poszukiwań literaturowych oraz sprawdzania efektywności i skuteczności opisywanych metod w praktyce. Zawiera liczne przykłady wdrażania rozwiązań innowacyjnych w polskich przedsiębiorstwach.
Jest przeznaczona dla menedżerów, kierowników i specjalistów, projektantów wyrobów, usług czy organizacji i zarządzania firmą; może być też dobrym podręcznikiem akademickim do nauki podstaw tworzenia i wprowadzania innowacji na wszystkich kierunkach studiów.
Praktycznie jest to książka dla każdego, kto chce coś zmienić w swoim życiu oraz wokół siebie, kto chce osiągnąć sukces i trwałą pozycję w swojej firmie i na szeroko rozumianym rynku pracy.
|