Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Terapia w chorobach układu nerwowego

Terapia w chorobach układu nerwowego

179.00zł
139.62zł
Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością 59.00zł
Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością

Tytuł: Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością
Autor: Tomasz Bartosz Kalinowski
ISBN: 978-83-7526-702-0
Ilość stron: 212
Data wydania: 2010
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 59.00zł


W obecnej sytuacji gospodarczej, charakteryzującej się silną konkurencją i ciągłymi zmianami na rynku, strategie rozwoju firm w coraz większym stopniu muszą się opierać na prowadzeniu innowacji produktowych oraz organizacyjnych.

To właśnie innowacje uważane są za jedno z głównych źródeł długoterminowej przewagi konkurencyjnej. Przedsiębiorstwa powinny również wdrażać wymagania międzynarodowych standardów organizacyjnych, takich jak systemy zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy, a także systemy branżowe, których istotą jest ciągłe doskonalenie organizacji. A wszystko to po to, by jak najlepiej spełniać potrzeby i oczekiwania zarówno klientów, jak i pozostałych interesariuszy.

Ksiażka zawiera najbardziej aktualną wiedzę na temat roli, jaką pełnią systemy zarządzania jakością we wprowadzaniu innowacji produktowych i organizacyjnych przedsiebiorstw na rynku polskim, a także analizę podstawowych zagadnień związanych z tym obszarem, takich jak:

• definicje i klasyfikacje innowacji, modele procesów innowacyjnych
• rola innowacji w strategii przedsiebiorstw, ich źródła i interesariusze
• wymagania międzynarodowych standardów zarządzania jako przesłanka wprowadzania innowacji
• rodzaje innowacji, czynniki je inicjujące, spodziewane efekty oraz ich pomiar
• doskonalenie procesu zarządzania innowacjami.

Cenne uzupełnienie przedstawionych rozważań stanowią wnioski i rekomendacje sformułowane jako efekt badań, których wyniki zostały tu szczegółowo omówione, oraz liczne przykłady i rozbudowane studia przypadków. Dzięki temu ksiażka jest ważną pozycją literaturową zarówno dla studentów, jak i profesjonalistów na co dzień zajmujących się zarządzaniem innowacyjnością oraz systemami zarządzania jakością, którzy stale poszukują wiedzy na ten temat.


Rozdziały:

1. Istota innowacji

Definicje innowacji i pojęcia z nimi związane
Klasyfikacje innowacji
Modele procesów innowacyjnych

2. Uwarunkowania i przesłanki innowacyjności przedsiębiorstw

Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez wdrażanie innowacji
Rola innowacji w strategii przedsiębiorstwa
Źródła innowacji
Interesariusze innowacji

3. Wymagania standardów zarządzania jako przesłanka wprowadzania innowacji

Istota międzynarodowych standardów organizacyjnych
Metodyki ciągłego doskonalenia systemów zarządzania
Elementy standardów organizacyjnych wspierające proces innowacyjny
Zastosowanie wymagań standardów organizacyjnych przy opracowaniu i doskonaleniu wyrobów
Wymagania standardów zarządzania wykorzystywane przy wprowadzaniu innowacji organizacyjnych

4. Czynniki kształtujące procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach - wyniki badań

Charakterystyka prowadzonych badań
Rodzaje wprowadzanych innowacji
Czynniki inicjujące wprowadzanie innowacji
Spodziewane efekty wprowadzanych innowacji
Bariery zidentyfikowane podczas wprowadzania innowacji
Sposoby oceny wprowadzanych innowacji
Zależność pomiędzy innowacjami produktowymi i organizacyjnymi

5. Rola systemów zarządzania jakością we wprowadzaniu innowacji - studia przypadków

Studium przypadku A - producent wyrobów dla energetyki i automatyki
Studium przypadku B - producent wyrobów chemicznych i elektronicznych
Studium przypadku C - producent wyrobów kosmetycznych
Studium przypadku D - producent wyrobów metalowych
Studium przypadku E - producent wyrobów dla transportu kolejowego
Studium przypadku F - producent artykułów oświetleniowych
Studium przypadku G - producent wyrobów medycznych
Studia przypadków - podsumowanie

6. Doskonalenie procesu zarządzania innowacjami produktowymi i organizacyjnymi - wnioski i rekomendacje

Model systemu zarządzania wspierającego wprowadzanie innowacji produktowych i organizacyjnych
Metodyka audytu innowacyjnego wspierającego diagnozę potencjału innowacyjnego oraz ocenę wprowadzanych innowacji
Przykładowe procedury zarządzania innowacjami produktowymi i organizacyjnymi
Opis procesu projektowania nowych wyrobów w firmie produkcyjnej (branża spożywcza
Procedura "Badania i rozwój wyrobów" w firmie produkcyjnej (branża kosmetyczna)
Procedura zgłaszania, oceny i wdrażania innowacji w firmie usługowej (instytucja finansowa)
Karta projektu innowacyjnego oparta na cyklu PDCA

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Fundacje i stowarzyszenia Zasady funkcjonowania i opodatkowania 2010
Fundacje i stowarzyszenia Zasady funkcjonowania i opodatkowania 2010
Andrzej Ogonowski, Aldona Gibalska
Wszechnica Podatkowa
West highland white terier
West highland white terier
Zespół Over Dieren
Galaktyka
Bóg przemówił w Legnicy Cud eucharystyczny
Bóg przemówił w Legnicy Cud eucharystyczny
Zbigniew Kiernikowski
M
Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Ben Horowitz
Onepress
Intymne sprawy 21 pytań na temat seksu które zadają sobie kobiety
Intymne sprawy 21 pytań na temat seksu które zadają sobie kobiety
Linda Dillow Lorraine Pintus
Esprit
VAT Komentarz Wydanie 11
VAT Komentarz Wydanie 11
Adam Bartosiewicz
Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Chemia
Chemia Encyklopedia dla wszystkich

Chemia Encyklopedia dla wszystkich

104.00zł
78.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT