Tytuł: | Inspirujący menedżer | | Autor: | Judith Leary-Joyce | | ISBN: | 978-83-264-0216-6 | | Ilość stron: | 340 | | Data wydania: | 2010 | | Format: | 14.5x20.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 49.00zł | |
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy.
W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa.
Książka obejmuje takie zagadnienia jak:
• zmiana stylu zarządzania z dotychczasowego na inspirujący, • rozwijanie kompetencji związanych z rozumieniem emocji, • stosowanie stylu coachingu w zarządzaniu, • tworzenie zaangażowanych zespołów, • zarządzanie jakością pracy i właściwe delegowanie obowiązków, • zarządzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osób, • przeprowadzanie trudnych rozmów, • okazywanie uznania na co dzień. Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
Rozdziały:
1. Ma być lepiej, niż jest! 2. Jak stać się inspirującym menedżerem? 3. Przekonania inspirującego menedżera 4. Ciągłe uczenie się 5. Koncentracja uwagi 6. Inspirujący menedżer jako coach 7. Tworzenie inspirujących zespołów 8. Proces zarządzania jakością pracy 9. Pełne wykorzystanie metody delegowania obowiązków 10. Zarządzanie talentami 11. Trudne rozmowy 12. Zatrudnianie najlepszych 13. Okazywanie uznania na co dzień 14. Menedżer jako przywódca Dodatek 1. Kim są występujący w tej książce inspirujący Menedżerowie? Dodatek 2. Inspiracja
|