Tytuł: | Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym Wybrane zagadnienia | | Autor: | Pokrzycka Lidia | | ISBN: | 978-83-7784-111-2 | | Ilość stron: | 120 | | Data wydania: | 05/2012 | | Format: | b | | Wydawnictwo: | UMCS | |
| Cena: | 29.40zł | |
W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer.
Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.
|