Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
IQ Wzrostu 10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego 56.90zł
IQ Wzrostu 10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego

Tytuł: IQ Wzrostu 10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego
Autor: Tiffani Bova
ISBN: 978-83-8087-763-4
Ilość stron: 376
Data wydania: 10/2019
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: MT Biznes

Cena: 56.90zł


Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje.

Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych – choć często błędnie pojmowanych – ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych ścieżek w zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy.

Tiffani Bova pomaga firmom na całym świecie w rozwiązaniu najbardziej dotkliwego problemu: „Jak dalej się rozwijać w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego?”.
Teraz zdecydowała się – nawiązując do swojego wieloletniego doświadczenia – podzielić się z nami kilkudziesięcioma fascynującymi i dogłębnie przeanalizowanymi studiami przypadku, które świetnie ilustrują szanse i zagrożenia wiążące się z obraniem każdej z dziesięciu ścieżek, to, jak owe ścieżki ze sobą współdziałają, a także jakie zastosowanie znajdują w dzisiejszym świecie biznesu.

Dowiesz się, jak:

Red Bull przełamał monopol Coca-Coli i PepsiCo na rynku napojów bezalkoholowych dzięki obraniu ścieżki penetracji bazy klientów, aby zdobyć punkt zaczepienia w sektorze entuzjastów sportu, a następnie przeniknąć do rynku głównego.

Marvel przeobraził się z borykającego się z problemami wydawnictwa komiksowego w olbrzyma branży rozrywkowej dzięki obraniu strategii dywersyfikacji klientów i produktów, przenosząc uwagę z komiksów na filmy z bohaterami ze swoich komiksów.

Starbucks przeszedł kryzys marki, kiedy to przytłoczył swoich klientów strategią ekspansji produktowej, a następnie skorygował kurs z przywróconym na stanowisko prezesa Howardem Schulzem u sterów i powrócił na ścieżkę doświadczenia konsumenckiego.

Dzięki wnikliwym analizom tych i wielu innych studiów przypadku dowiesz się, dlaczego powielanie strategii, które sprawdziły się u twoich konkurentów, albo poleganie na strategiach, które sprawdziły się u ciebie w przeszłości, może okazać się błędem. Nabranie pewności w rozwijaniu firmy wymaga rozwinięcia w sobie inteligencji wzrostu.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Komórka Komunikacja mobilna
Komórka Komunikacja mobilna
Rich Ling, Jonathan Donner
PWN
English for Promotion Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji
English for Promotion Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji
Monika Neymann Janet Bohdanowicz
Poltext
Prawne podstawy przedsiębiorczości Testy
Prawne podstawy przedsiębiorczości Testy
Piotr Horosz, Jarosław Antoniuk
Wolters Kluwer
Samoorganizacja w wielkomiejskim slumsie
Samoorganizacja w wielkomiejskim slumsie
Kurowski Karol
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Trening mentalny Gry i zabawy dla dzieci
Trening mentalny Gry i zabawy dla dzieci
Pana Johanna
Septem
Archiwistyka oraz problemy historii Polski Polonii i dyplomacji XX wieku
Archiwistyka oraz problemy historii Polski Polonii i dyplomacji XX wieku
Łosowski Janusz
UMCS
 Koszyk
1 x 1000 śląskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-śląski śląsko-polski
1 x 30 sekund O teoriach naukowych 50 kluczowych, prowokujących do myślenia teorii naukowych przedstawionych w pół minuty
1 x W kajdankach miłości. Życiowi bohaterowie
1 x Aced Uwikłani Seria Driven
1 x Hard Beat. Taniec nad otchłanią
1 x Odręczne liternictwo Ozdobne kroje na każdą okazję oraz porady i instrukcje
1 x Budowanie pokoju a bezpieczeństwo ludzkie - wzajemne relacje
1 x Ford Mondeo (od XI 2000 do IV 2007)
1 x Bezpieczeństwo energetyczne we współczesnych stosunkach międzynarodowych
1 x Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym
1 x System zarządzania jakością a skuteczność i efektywność administracji samorządowej
1 x Encyklopedia Kataklizmy i żywioły
1 x 100 najpiękniejszych plaż w Europie
1 x Dwory i pałace wiejskie w Wielkopolsce
1 x Autochromy Autochromes Małopolska
1 x Architektura - wizje niezrealizowane
1 x Dwupaliwowe elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe Efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x Badania operacyjne z wykorzystaniem WinQSB
1 x Matematyka finansowa
1 x Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania Wydanie 4
1 x Biuro Ochrony Rządu wobec współczesnych zagrożeń
1 x Odkupienie. Kaci Hadesa
1 x Budowle Jezuickie w Polsce XVI-XVIII w.Tom 5
1 x Austria w polskim dyskursie publicznym po 1945 roku
1 x Podniebny lot
1 x Chris Niedenthal 1989 Rok nadziei
1 x Budownictwo ekologiczne Aspekty ekonomiczne
1 x Budownictwo ogólne tom 5 Stalowe konstrukcje budynków Projektowanie według eurokodów z przykładami obliczeń
1 x Atlantyda odnaleziona Rozwiązanie największej zagadki w dziejach świata
1 x Dyskursy sztuki Dyskursy o sztuce
1 x Ekstremalna ekspozycja
1 x Ekologiczne dzieciaki
1 x Encyklopedia chińskiej wiedzy o seksie i seksuologii
1 x Dachy stropodachy tarasy Remonty i wzmacnianie
1 x 100 najpiękniejszych miejsc UNESCO
1 x Koszmar Morfeusza
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1,872.08zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Geografia
Green belts Zielone pierścienie wielkich miast

Green belts Zielone pierścienie wielkich miast

45.00zł
38.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT