Tytuł: | Jak być dobrym menedżerem Zestaw wskazówek | | Autor: | Shirley Payne, John Payne | | ISBN: | 978-83-264-7967-0 | | Ilość stron: | 300 | | Data wydania: | 10/2014 | | Format: | 14.5x20.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 39.00zł | |
Zachęcaj zespół do samodzielnego wyznaczania celów. Podejmij decyzję! Nie czekaj, aż zdobędziesz wszystkie informacje, na których ci zależy.
Interesująca książka Shirley i Johna Payne'ów, adresowana zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności i uniknąć problemów w pracy, z których możesz nawet nie zdawać sobie sprawy.
Zawiera praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi wyznaczania celów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem, komunikacji, motywowania pracowników, delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań. Jak twierdzą autorzy, skorzystanie z ich rad nie gwarantuje sukcesu, ale znacznie zwiększa twoje szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów!
Rozdziały:
1. Określanie celów
2. Zwiększanie produktywności
3. Ustalanie przyczyn problemów
4. Podejmowanie decyzji
5. Komunikacja werbalna i sztuka przekonywania
6. Nakłanianie zespołu do osiągania wyznaczonych celów
7. Delegowanie obowiązków
8. Prezentowanie informacji i składanie wniosków
9. Prowadzenie skutecznych spotkań
10. Wspieranie podwładnych
11. Ocena wyników
|