Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Jak być dobrym sprzedawcą Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi 39.00zł 33.15zł
Jak być dobrym sprzedawcą Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Tytuł: Jak być dobrym sprzedawcą Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Autor: Daniel H. Pink
ISBN: 978-83-63773-76-2
Ilość stron: 296
Data wydania: 2014/dodruk
Format: 14.5x22.5cm
Wydawnictwo: Studio Emka

Cena: 39.00zł 33.15zł


Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.

Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi.

"Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia.

W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,15zł

Tytuł książki: "Jak być dobrym sprzedawcą Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi"
Autor: Daniel H. Pink
Wydawnictwo: Studio Emka
Cena: 39.00zł 33.15zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Polska krytyka literacka w XIX i XX wieku
Polska krytyka literacka w XIX i XX wieku
Gabryś-Sławińska Monika
UMCS
Techniki fotografii wieloujęciowej Od inspiracji do obrazu
Techniki fotografii wieloujęciowej Od inspiracji do obrazu
Jürgen Gulbins, Rainer Gulbins
HELION
Opieka położnicza nad pacjentkami niepełnosprawnymi
Opieka położnicza nad pacjentkami niepełnosprawnymi
Barbara Mazurkiewicz, Ewa Dmoch-Gajzlerska
PZWL
System polityczny RP
System polityczny RP
Andrzej Antoszewski
PWN
Ostara Rytuały, przepisy i zaklęcia na przesilenie wiosenne
Ostara Rytuały, przepisy i zaklęcia na przesilenie wiosenne
Kerri Connor
Illuminatio
Nowe terapie Przyszłość medycyny Poznać i zrozumieć człowieka
Nowe terapie Przyszłość medycyny Poznać i zrozumieć człowieka
Praca zbiorowa
G+J Gruner+Jahr Polska
 Koszyk
1 x Auschwitz Medycyna III Rzeszy i jej ofiary
1 x Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi Poradnik dla menedżerów
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Dystans versus tolerancja Percepcja niepełnosprawności w badaniach eyetrackingowych
1 x Rak wątrobowokomórkowy
1 x 333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć
1 x Afazjologia
1 x Budownictwo ogólne tom 3 Elementy budynków podstawy projektowania
1 x Standardy i procedury w pielęgniarstwie onkologicznym
1 x Język życia DNA a rewolucja w medycynie spersonalizowanej
1 x 100 najpiękniejszych starówek Europy
1 x Samochody w PRL-u
1 x Niemiecki słownik na podróż
806.95zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Studio Emka
 Kategoria:
 Biologia
Repetytorium maturzysty biologia

Repetytorium maturzysty biologia

19.99zł
16.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN