Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych 39.90zł 28.33zł
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Tytuł: Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
ISBN: 978-83-283-1362-0
Ilość stron: 184
Data wydania: 11/2015
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!

  • Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
  • Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
  • Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.

Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.

Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
  • Jak zoptymalizować swój profil
  • Jak nakarmić Postowego Potwora
  • Jak udoskonalić posty
  • Jak odpowiadać na komentarze
  • Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
  • Jak zgromadzić więcej czytelników
  • Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
  • Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
  • Jak poprowadzić czat na Twitterze
  • Jak nie wyjść na dyletanta
  • Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
  • Jak złożyć wszystko w całość

Rozdziały:

O autorach (7)

Zacznij czytać tutaj (9)

Podziękowania (11)

1. Jak zoptymalizować swój profil (13)

2. Jak nakarmić Postowego Potwora (27)

3. Jak udoskonalić posty (49)

4. Jak odpowiadać na komentarze (73)

5. Jak zintegrować media społecznościowe z blogami (81)

6. Jak zgromadzić więcej czytelników (99)

7. Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo (101)

8. Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo (109)

9. Jak poprowadzić czat na Twitterze (121)

10. Jak nie wyjść na dyletanta (127)

11. Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach (135)

12. Jak złożyć wszystko w całość (169)

Podsumowanie (173)

Spis aplikacji i serwisów internetowych (175)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych"
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Tydzień po tygodniu do matury Chemia
Tydzień po tygodniu do matury Chemia
Praca zbiorowa
Zielona Sowa
1001 piw których warto spróbować
1001 piw których warto spróbować
Praca zbiorowa
Muza
Z problematyki zakazów dowodowych w postępowaniu karnym
Z problematyki zakazów dowodowych w postępowaniu karnym
Michał Rusinek
Wolters Kluwer
Podstawy fizjoterapii Część 2 Podstawy metodyczne i technika wykonywania niektórych zabiegów
Podstawy fizjoterapii Część 2 Podstawy metodyczne i technika wykonywania niektórych zabiegów
Janusz Nowotny
Kasper
Geografia Polski
Geografia Polski
Wejner Karol, Samborski Marek
Arti
Pogromcy mitów 17 niewiarygodnych przypadków
Pogromcy mitów 17 niewiarygodnych przypadków
Lowell Tarling
Pascal
 Koszyk
1 x Bali przewodnik Marco Polo
1 x 1945 Polowanie na niemieckich naukowców
1 x Innowacje i trendy we współczesnej gospodarce
1 x Słownik skrótów ekonomicznych rosyjsko polski
1 x Jak nauczyć dziecko optymizmu 35 ćwiczeń dla dzieci w wieku 3-10 lat
1 x Szkoła austriacka Praktyka inwestowania Między inflacją a deflacją
1 x 100 pułapek diagnostycznych w echokardiografii
1 x Handlowanie to gra
1 x Projektowanie układów analogowych Poradnik praktyczny
1 x Sukces i autonomia w zarządzaniu organizacją szkolną
1 x Gdy proroctwo zawodzi Koniec świata który nie nastąpił
1 x Na skrzydłach władzy czyli sekrety polityki
1 x Ustawa o ochronie przyrody Komentarz Wydanie 5
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Orzecznictwo Aplikacje prawnicze
1 x Dydaktyczny system mikroprocesorowy DSM-51 w praktyce Ćwiczenia w języku C dla mikrokontrolera 8051
1 x Media i dziennikarstwo internetowe
1 x Organizować z polotem Wyobraźnia organizacyjna w praktyce
1 x Normy żywienia człowieka Podstawy prewencji otyłości i chorób niezakaźnych
1 x Strategiczne szanse polskiej gospodarki w kontekście globalizacji
1 x Ekonomia zrównoważonego rozwoju
1 x Europejskie prawo pracy Wydanie 4
1,169.31zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemiczne łamigłówki

Chemiczne łamigłówki

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN