Tytuł: | Jak zapewnić sobie awans | | Autor: | John Lees | | ISBN: | 978-83-7526-618-4 | | Ilość stron: | 196 | | Data wydania: | 2008 | | Format: | 17.0x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 39.00zł | |
Książka Jak zapewnić sobie awans zdradza sekrety zarządzania karierą i rozwojem zawodowym. Czerpiąc z doświadczeń osób, które osiągnęły największe sukcesy, autor podpowiada, jak starać się o awans, jak negocjować podwyżkę wynagrodzenia i lepsze warunki pracy, jak pokonywać kolejne szczeble kariery, a jeśli okaże się to konieczne - jak szukać zatrudnienia w innej firmie.
Z tej książki dowiesz się:
• jak kierować swoją karierą, • jak informować przełożonych o swoich osiągnięciach, • jak "zarządzać" szefem, • jak unikać działań hamujących karierę, • jak przetrwać okresy niepewności, • jak starać się o awans, • jak zorientować się, że czas opuścić firmę i poszukać pracy gdzie indziej.
Rozdziały:
Dla kogo przeznaczona jest ta książka W czym pomaga niniejsza książka Jak korzystać z tej książki
Rozdział 1. Dlaczego ludzie awansują
Jak i dlaczego ludzie awansują Weź swoją przyszłość we własne ręce Lista kontrolna
Rozdział 2. Zdaniem dobrze poinformowanych, czyli jak inni przecierali szlak
Pytanie 1. Jakie zdarzenia lub czynniki uważasz za przełomowe w twojej karierze zawodowej? Pytanie 2. Jaka strategia, taktyka lub metoda jest najskuteczniejsza w staraniach o awans? Pytanie 3. Jakie zachowania i postawy zwiększają szanse pracownika na awans? Pytanie 4. Co poradziłbyś osobie chcącej awansować w ciągu najbliższego roku? Lista kontrolna
Rozdział 3. Samodzielne pilotowanie kariery
Od czego zacząć Samodzielny przegląd kariery Lista kontrolna
Rozdział 4. Twoja definicja sukcesu
Chcę osiągać sukcesy Co ciebie motywuje do pracy Wyznaczanie realistycznych celów Lista kontrolna: motory kariery i ich wykorzystanie
Rozdział 5. Z perspektywy pracodawcy, czyli klucz do udanego awansu
Szersza perspektywa Cele a rzeczywiste rezultaty Dostosowanie się do potrzeb firmy Określenie punktu wyjścia Mieć czas po swojej stronie Lista kontrolna
Rozdział 6. Zasady automarketingu
Grunt to komunikacja Jak widzą nas inni Metody automarketingu Prezentacje dla odbiorców wewnętrznych i zewnętrznyc Lista kontrolna
Rozdział 7. Jak przetrwać i osiągnąć sukces
Od przetrwania do rozwoju Pięć kroków uwalniających od nastawienia na przetrwanie Praca a życie Lista kontrolna
Rozdział 8. Jak ubić dobry interes
Dlaczego nie zarabiamy tyle, na ile zasługujemy 20 zasad negocjowania podwyżki Lista kontrolna
Rozdział 9. Kierunek w górę
Planowanie działań w celu uzyskania awansu Pułapki kariery i sposoby radzenia sobie z nimi Okresowa ocena pracownika Negocjowanie warunków awansu Lista kontrolna
Rozdział 10. Kiedy spuścić szalupę?
Odejście z firmy Co naprawdę potrafisz Trójkąt umiejętności Osiągnięcia Jaka jest twoja naturalna rola w zespole Lista kontrolna
Rozdział 11. Jak wyróżnić się w nowej pracy
Przyjęcie propozycji pracy Rozpoczynanie nowej pracy Zadanie domowe dla początkujących pracowników Jak szybko nauczyć się nowej pracy Jak poznać ludzi Awans a kultura przedsiębiorstwa Jak osiągać szybkie sukcesy Jak działać efektywnie Nowy szef - nowa rzeczywistość Działania hamujące karierę Jak osiągnąć pozycję zapewniającą awans Negocjowanie warunków awansu Lista kontrolna
Rozdział 12. Przerwy i zmiany
Przygotowanie do zmiany w karierze zawodowej Lista kontrolna
Rozdział 13. Plan awansu
Następny krok 10-punktowy program starań o awans
|