Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Jak zostać dizajnerem i nie stracić duszy 49.00zł 41.65zł
Jak zostać dizajnerem i nie stracić duszy

Tytuł: Jak zostać dizajnerem i nie stracić duszy
Autor: Shaughnessy Adrian
ISBN: 978-83-623-7613-1
Ilość stron: 182
Data wydania: 04/2012
Format: 19.0x23.0cm
Wydawnictwo: karakter

Cena: 49.00zł 41.65zł


Jeden z najbardziej popularnych na świecie podręczników dla dizajnerów przyszłych i obecnych! Znajomość narzędzi i opanowany warsztat to nie wszystko, żeby poradzić sobie na rynku, a jednocześnie postępować w zgodzie z własnymi przekonaniami. Autor, ceniony brytyjski projektant w przystępny sposób dzieli się z czytelnikami długo gromadzoną wiedzą o praktycznych tajnikach zawodu projektanta.

Czy logo powinno być większe? Dlaczego nie wolno klientowi pokazywać ostatecznego projektu? Albo szkicowników? Jak przygotować portfolio? Jak zdobywać klientów i jak ich zwalniać? Jak ubiegać się o pracę i jak pracowników przyjmować; krótko mówiąc - jak postępować, by jako projektant odnieść sukces nie tylko artystyczny? Na blisko dwustu stronach gęstego druku każdy, choćby luźno związany z branżą projektową, znajdzie dla siebie wartościowe porady - zawsze jest przecież miejsce na rozwój...

Adrian Shaughnessy jest projektantem i teoretykiem dizajnu. Przez kilkanaście lat prowadził renomowane brytyjskie studio projektowe Intro, z którego odszedł w 2003 roku, aby zacząć pracować na własny rachunek; wykłada na całym świecie, a jego książki o projektowaniu cieszą się olbrzymią popularnością. Jak zostać dizajnerem... ukazało się do tej pory już w siedmiu krajach.

Tytuł książki: "Jak zostać dizajnerem i nie stracić duszy"
Autor: Shaughnessy Adrian
Wydawnictwo: karakter
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Przestrzenie komunikacji
Przestrzenie komunikacji
Kędzior Jolanta, Kowal Jolanta, Krawiec Beata
Adam Marszałek
Zagrożone człowieczeństwo Tom I Zagrożenia w obszarze rodziny, dzieciństwa i okresu dorastania
Zagrożone człowieczeństwo Tom I Zagrożenia w obszarze rodziny, dzieciństwa i okresu dorastania
Katarzyna Białobrzeska
Impuls
Coaching czyli restauracja osobowości
Coaching czyli restauracja osobowości
Maciej Bennewicz
G+J Gruner+Jahr Polska
Single i singielki Intymność i seksualność osób żyjących w pojedynkę
Single i singielki Intymność i seksualność osób żyjących w pojedynkę
Zbigniew Izdebski Emilia Paprzycka
Difin
Słownik zapożyczeń angielskich w polszczyźnie
Słownik zapożyczeń angielskich w polszczyźnie
Elżbieta Mańczak-Wohlfeld
PWN
Podgórz Toruńskie przedmieścia sprzed lat
Podgórz Toruńskie przedmieścia sprzed lat
Katarzyna Kluczwajd
Księży Młyn
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo karakter
 Kategoria:
 Geografia
Geografia dla maturzysty Geografia społeczno-ekonomiczna świata Podręcznik Część 2 Zakres rozszerzony

Geografia dla maturzysty Geografia społeczno-ekonomiczna świata Podręcznik Część 2 Zakres rozszerzony

39.00zł
29.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN