Tytuł: | Jakość i marketing usług medycznych | | Autor: | Katarzyna Krot | | ISBN: | 978-83-7601-209-4 | | Ilość stron: | 336 | | Data wydania: | 2008 | | Format: | 14.0x20.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 49.00zł | |
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.
W publikacji zaprezentowano:
• sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru • zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej • specyfikę relacji lekarz-pacjent • wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy
Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.
|