Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2 45.00zł
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2

Tytuł: Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2
Autor: Marcin Żemigała
ISBN: 978-83-7488-134-0
Ilość stron: 256
Data wydania: 2009 (wydanie 2)
Format: 16.4x23.9cm
Wydawnictwo: Placet

Cena: 45.00zł


Autor w tym wydaniu wprowadził wiele nowych treści a wiele uzupełnił o nowe, ciekawe wyniki badań szczególnie dotyczących czasu pracy i tzw. toksycznego sukcesu. Ciekawy jest również nowy podrozdział o japońskiej filozofii zarządzania i metodach wypływających z innych kultur lub próbujących adaptować filozofię japońską.

Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów.

Założenie realizacji “najwyższej jakości” pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne.

Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.

W tej książce Autor stara się spojrzeć na problemy jakości kompleksowo, pokazując całą naturę tego rozległego obszaru, wykraczającego poza wewnętrzne sfery organizacji i wywierającego wpływ na otoczenie zewnętrzne.

Rozdziały:

1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem 9
1.1. Jakość życia i jakość życia w pracy 9
1.2. Obciążenie pracą a jakość życia 26
1.3. Badanie jakości życia pracowników 35
1.4. Jakość życia kobiet we współczesnych organizacjach 42

2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM 51
2.1. Zarys koncepcji TQM 51
2.2. Zasady funkcjonowania organizacji stosujących kompleksową jakość 56
2.3. Przeszkody w realizacji zasad TQM 65
2.4. Przywództwo we wdrażaniu koncepcji TQM 72
2.5. Japońska filozofia zarządzania jakością 85

3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie 93
3.1. Przedsiębiorstwo jako system 93
3.2. Międzynarodowa organizacja normalizacyjna 100
3.3. System zarządzania jakością według norm ISO serii 9000 103
3.4. Systemy zarządzania jakością w modelach nagród jakości 121
3.4.1. Nagroda Deminga 121
3.4.2. Nagroda Malcolma Baldrige’a 124
3.4.3. Europejska nagroda jakości REFQM 128
3.4.4. Polska nagroda jakości 136

4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością 139
4.1. Zasoby wiedzy w organizacji 139
4.2. Proces zarządzania wiedzą 145
4.3. Organizacja ucząca się 150
4.4. Kapitał intelektualny 169
4.5. Organizacja inteligentna 178

5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości 187
5.1. Nowa rola przedsiębiorstwa 187
5.2. Różne poglądy na społeczne role przedsiębiorstwa 191
5.3. Rola etyki w zarządzaniu firmą 197
5.4. Organizacyjny system wartości 204
5.5. Skuteczny system CSR 208
5.6. Instrumenty odpowiedzialnego zarządzania 213
5.6.1. Global Compact 213
5.6.2. Norma AA 1000 216
5.6.3. Norma SA 8000 221
5.6.4. Green Paper 232
5.6.5. Wytyczne ISO w aspekcie CSR 236

Uwagi końcowe 242
Bibliografia 243
Spis rysunków 251

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
C# od podszewki. Wydanie IV
C# od podszewki. Wydanie IV
Jon Skeet
HELION
Seks Pozycja dla praktykujących
Seks Pozycja dla praktykujących
Joanna Mielewczyk
ZNAK
Steps In English 3 SB PL
Steps In English 3 SB PL
Falla Tim, Davies Paul, Shipton Paul, Palczak Ewa
Oxford University Press
Smakuj życie Gotowanie naszą pasją
Smakuj życie Gotowanie naszą pasją
Mariola Bojarska-Ferenc
Edipresse Polska
Kodeks karny skarbowy
Kodeks karny skarbowy
Flisek Aneta
C.H. Beck
Przyszłość azjatyckich tygrysów Zagrożenia i wyzwania
Przyszłość azjatyckich tygrysów Zagrożenia i wyzwania
Marszałek-Kawa Joanna, Kaja Ewa
Adam Marszałek
 Koszyk
1 x Inwencja i repetycja Powtarzalność planów w architekturze kościelnej na Rusi Czerwonej
1 x Drewno i architektura Dzieje budownictwa drewnianego w Polsce
1 x Odwrotne obciążenie podatkiem VAT w usługach budowlanych
263.70zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Placet
 Kategoria:
 Chemia
Dezynfekcja chemiczna zabytków na podłożu papierowym - skuteczność i zagrożenia

Dezynfekcja chemiczna zabytków na podłożu papierowym - skuteczność i zagrożenia

48.00zł
40.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press