Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  Budowa komputera
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Angielsko-polski słownik budowlany z wymową

Angielsko-polski słownik budowlany z wymową

39.00zł
31.59zł
Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie VIII 89.00zł 66.75zł
Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie VIII

Tytuł: Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie VIII
Autor: Herbert Schildt
ISBN: 978-83-283-5879-9
Ilość stron: 552
Data wydania: 02/2020
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: HELION

Cena: 89.00zł 66.75zł


Java jest ceniona przez programistów za dojrzałość i nowoczesność. Jako jeden z nielicznych języków miała zasadniczy wpływ na ewolucję programowania i określenie standardów tworzenia kodu. Cały czas jest dynamicznie rozwijana i od lat pozostaje w awangardzie innowacyjności. Na uwagę zasługuje wszechstronność Javy: to język, który pozwala na tworzenie stron WWW, aplikacji webowych, mobilnych oraz wysoko specjalistycznego oprogramowania dla przeróżnych urządzeń technicznych. Jest to możliwe między innymi dzięki licznym bibliotekom i narzędziom wspierającym proces kodowania. Mimo upływu lat Java wciąż pozostaje bardzo mądrym wyborem dla przyszłych deweloperów.

Ta książka jest ósmym wydaniem znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowanym i uzupełnionym o informacje dotyczące edycji 11. Zawiera podstawową wiedzę o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie oraz o słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku - to na początek. Potem krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda oraz modułów. Poszczególne partie materiału zostały bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, jak również praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Podręcznik jest przejrzysty, napisany jasnym i zrozumiałym językiem, co zdecydowanie ułatwia naukę.

W tej książce między innymi:

  • solidne podstawy Javy i programowania obiektowego
  • operacje wejścia-wyjścia oraz obsługa wyjątków
  • programowanie wielowątkowe
  • zagadnienia zaawansowane: wyrażenia lambda i referencje metod
  • moduły, usługi i biblioteka Swing

Java: zdobądź kluczowe umiejętności i utrwal najlepsze nawyki programisty!

Rozdziały:

O autorze 13

O redaktorze merytorycznym 14

Wstęp 15

1. Podstawy Javy 21

  • Historia i filozofia Javy 22
    • Pochodzenie Javy 22
    • Java a języki C i C++ 23
    • Wpływ Javy na Internet 23
    • Magiczny kod bajtowy 25
    • Coś więcej niż aplety 26
    • Szybszy harmonogram udostępniania 27
    • Terminologia Javy 27
  • Programowanie obiektowe 27
    • Hermetyzacja 29
    • Polimorfizm 29
    • Dziedziczenie 29
  • Java Development Kit 30
  • Pierwszy prosty program 31
    • Wprowadzenie tekstu programu 31
    • Kompilowanie programu 32
    • Pierwszy program wiersz po wierszu 33
  • Obsługa błędów składni 34
  • Drugi prosty program 35
  • Inne typy danych 37
  • Przykład 1.1. Zamiana galonów na litry 38
  • Dwie instrukcje sterujące 39
    • Instrukcja if 39
    • Pętla for 40
  • Bloki kodu 41
  • Średnik i pozycja kodu w wierszu 42
  • Wcięcia 43
  • Przykład 1.2. Ulepszony konwerter galonów na litry 43
  • Słowa kluczowe języka Java 44
  • Identyfikatory 45
  • Biblioteki klas 45
  • Test sprawdzający 46

2. Typy danych i operatory 47

  • Dlaczego typy danych są tak ważne 47
  • Typy proste 48
    • Typy całkowite 48
    • Typy zmiennoprzecinkowe 49
    • Znaki 50
  • Typ logiczny 51
  • Przykład 2.1. Jak daleko uderzył piorun? 52
  • Literały 53
    • Literały szesnastkowe, ósemkowe i binarne 53
    • Specjalne sekwencje znaków 53
    • Literały łańcuchowe 54
  • Zmienne 55
    • Inicjalizacja zmiennej 55
    • Dynamiczna inicjalizacja 55
  • Zasięg deklaracji i czas istnienia zmiennych 56
  • Operatory 58
  • Operatory arytmetyczne 58
    • Inkrementacja i dekrementacja 59
  • Operatory relacyjne i logiczne 60
  • Warunkowe operatory logiczne 62
  • Operator przypisania 63
  • Skrótowe operatory przypisania 63
  • Konwersje typów w instrukcjach przypisania 64
  • Rzutowanie typów niezgodnych 65
  • Priorytet operatorów 67
  • Przykład 2.2. Tabela prawdy dla operatorów logicznych 67
  • Wyrażenia 68
    • Konwersja typów w wyrażeniach 68
    • Odstępy i nawiasy 70
  • Test sprawdzający 70

3. Instrukcje sterujące 71

  • Wprowadzanie znaków z klawiatury 71
  • Instrukcja if 72
  • Zagnieżdżanie instrukcji if 73
  • Drabinka if-else-if 74
  • Instrukcja switch 75
  • Zagnieżdżanie instrukcji switch 78
  • Przykład 3.1. Rozpoczynamy budowę systemu pomocy 78
  • Pętla for 80
  • Wariacje na temat pętli for 81
  • Brakujące elementy 82
    • Pętla nieskończona 83
  • Pętle bez ciała 83
  • Deklaracja zmiennych sterujących wewnątrz pętli 84
  • Rozszerzona pętla for 85
  • Pętla while 85
  • Pętla do-while 86
  • Przykład 3.2. Ulepszamy system pomocy 88
  • Przerywanie pętli instrukcją break 90
  • Zastosowanie break jako formy goto 91
  • Zastosowanie instrukcji continue 95
  • Przykład 3.3. Końcowa wersja systemu pomocy 96
  • Pętle zagnieżdżone 99
  • Test sprawdzający 99

4. Wprowadzenie do klas, obiektów i metod 101

  • Podstawy klas 101
    • Ogólna postać klasy 102
    • Definiowanie klasy 102
  • Jak powstają obiekty 105
  • Referencje obiektów i operacje przypisania 105
  • Metody 106
    • Dodajemy metodę do klasy Vehicle 106
  • Powrót z metody 108
  • Zwracanie wartości 109
  • Stosowanie parametrów 110
    • Dodajemy sparametryzowaną metodę do klasy Vehicle 112
  • Przykład 4.1. System pomocy jako klasa 113
  • Konstruktory 117
  • Konstruktory z parametrami 118
  • Dodajemy konstruktor do klasy Vehicle 119
  • Operator new 120
  • Odzyskiwanie pamięci 120
  • Słowo kluczowe this 121
  • Test sprawdzający 122

5. Więcej typów danych i operatorów 123

  • Tablice 123
    • Tablice jednowymiarowe 124
  • Przykład 5.1. Sortowanie tablicy 126
  • Tablice wielowymiarowe 128
    • Tablice dwuwymiarowe 128
    • Tablice nieregularne 129
    • Tablice o trzech i więcej wymiarach 130
    • Inicjalizacja tablic wielowymiarowych 130
  • Alternatywna składnia deklaracji tablic 131
  • Przypisywanie referencji tablic 131
  • Wykorzystanie składowej length 132
  • Przykład 5.2. Klasa Queue 134
  • Styl for-each pętli for 137
    • Iteracje w tablicach wielowymiarowych 139
    • Zastosowania rozszerzonej pętli for 140
  • Łańcuchy znaków 141
    • Tworzenie łańcuchów 141
    • Operacje na łańcuchach 142
    • Tablice łańcuchów 144
    • Łańcuchy są niezmienne 144
    • Stosowanie łańcuchów do sterowania instrukcją switch 145
  • Wykorzystanie argumentów wywołania programu 146
  • Stosowanie wnioskowania typów w zmiennych lokalnych 147
    • Wnioskowanie typów zmiennych lokalnych w przypadku typów referencyjnych 149
    • Stosowanie wnioskowania typów zmiennych lokalnych w pętlach 150
    • Ograniczenia var 151
  • Operatory bitowe 152
    • Operatory bitowe AND, OR, XOR i NOT 152
    • Operatory przesunięcia 156
    • Skrótowe bitowe operatory przypisania 157
  • Przykład 5.3. Klasa ShowBits 158
  • Operator ? 160
  • Test sprawdzający 161

6. Więcej o metodach i klasach 163

  • Kontrola dostępu do składowych klasy 163
    • Modyfikatory dostępu w Javie 164
  • Przykład 6.1. Ulepszamy klasę Queue 167
  • Przekazywanie obiektów do metod 168
    • Sposób przekazywania argumentów 169
  • Zwracanie obiektów 171
  • Przeciążanie metod 173
  • Przeciążanie konstruktorów 177
  • Przykład 6.2. Przeciążamy konstruktor klasy Queue 178
  • Rekurencja 181
  • Słowo kluczowe static 182
    • Bloki static 185
  • Przykład 6.3. Algorytm Quicksort 186
  • Klasy zagnieżdżone i klasy wewnętrzne 188
  • Zmienne liczby argumentów 190
    • Metody o zmiennej liczbie argumentów 191
    • Przeciążanie metod o zmiennej liczbie argumentów 193
    • Zmienna liczba argumentów i niejednoznaczność 194
  • Test sprawdzający 195

7. Dziedziczenie 197

  • Podstawy dziedziczenia 197
  • Dostęp do składowych a dziedziczenie 200
  • Konstruktory i dziedziczenie 202
  • Użycie słowa kluczowego super do wywołania konstruktora klasy bazowej 203
  • Użycie słowa kluczowego super do dostępu do składowych klasy bazowej 207
  • Przykład 7.1. Tworzymy hierarchię klas Vehicle 207
  • Wielopoziomowe hierarchie klas 210
  • Kiedy wywoływane są konstruktory? 212
  • Referencje klasy bazowej i obiekty klasy pochodnej 213
  • Przesłanianie metod 217
  • Przesłanianie metod i polimorfizm 219
  • Po co przesłaniać metody? 220
    • Zastosowanie przesłaniania metod w klasie TwoDShape 221
  • Klasy abstrakcyjne 224
  • Słowo kluczowe final 227
    • final zapobiega przesłanianiu 227
    • final zapobiega dziedziczeniu 227
    • Użycie final dla zmiennych składowych 228
  • Klasa Object 229
  • Test sprawdzający 230

8. Pakiety i interfejsy 231

  • Pakiety 231
    • Definiowanie pakietu 232
    • Wyszukiwanie pakietów i zmienna CLASSPATH 233
    • Prosty przykład pakietu 233
  • Pakiety i dostęp do składowych 234
    • Przykład dostępu do pakietu 235
  • Składowe chronione 236
  • Import pakietów 238
  • Biblioteka klas Java używa pakietów 239
  • Interfejsy 239
  • Implementacje interfejsów 241
  • Referencje interfejsu 244
  • Przykład 8.1. Tworzymy interfejs Queue 245
  • Zmienne w interfejsach 249
  • Interfejsy mogą dziedziczyć 250
  • Domyślne metody interfejsów 251
    • Podstawowe informacje o metodach domyślnych 252
    • Praktyczny przykład metody domyślnej 253
    • Problemy wielokrotnego dziedziczenia 254
  • Stosowanie metod statycznych w interfejsach 255
  • Stosowanie metod prywatnych w interfejsach 256
  • Ostatnie uwagi o pakietach i interfejsach 257
  • Test sprawdzający 257

9. Obsługa wyjątków 259

  • Hierarchia wyjątków 260
  • Podstawy obsługi wyjątków 260
    • Słowa kluczowe try i catch 260
    • Prosty przykład wyjątku 261
  • Konsekwencje nieprzechwycenia wyjątku 263
    • Wyjątki umożliwiają obsługę błędów 264
  • Użycie wielu klauzul catch 265
  • Przechwytywanie wyjątków klas pochodnych 265
  • Zagnieżdżanie bloków try 267
  • Generowanie wyjątku 268
    • Powtórne generowanie wyjątku 268
  • Klasa Throwable 269
  • Klauzula finally 271
  • Użycie klauzuli throws 272
  • Trzy dodatkowe możliwości wyjątków 273
  • Wyjątki wbudowane w Javę 274
  • Tworzenie klas pochodnych wyjątków 276
  • Przykład 9.1. Wprowadzamy wyjątki w klasie Queue 278
  • Test sprawdzający 280

10. Obsługa wejścia i wyjścia 283

  • Strumienie wejścia i wyjścia 284
  • Strumienie bajtowe i strumienie znakowe 284
  • Klasy strumieni bajtowych 284
  • Klasy strumieni znakowych 284
  • Strumienie predefiniowane 285
  • Używanie strumieni bajtowych 286
    • Odczyt wejścia konsoli 286
    • Zapis do wyjścia konsoli 288
  • Odczyt i zapis plików za pomocą strumieni bajtowych 289
    • Odczyt z pliku 289
    • Zapis w pliku 292
  • Automatyczne zamykanie pliku 294
  • Odczyt i zapis danych binarnych 297
  • Przykład 10.1. Narzędzie do porównywania plików 299
  • Pliki o dostępie swobodnym 300
  • Strumienie znakowe 302
    • Odczyt konsoli za pomocą strumieni znakowych 303
    • Obsługa wyjścia konsoli za pomocą strumieni znakowych 305
  • Obsługa plików za pomocą strumieni znakowych 306
    • Klasa FileWriter 307
    • Klasa FileReader 307
  • Zastosowanie klas opakowujących do konwersji łańcuchów numerycznych 309
  • Przykład 10.2. System pomocy wykorzystujący pliki 310
  • Test sprawdzający 316

11. Programowanie wielowątkowe 317

  • Podstawy wielowątkowości 317
  • Klasa Thread i interfejs Runnable 318
  • Tworzenie wątku 319
    • Usprawnienie i dwie modyfikacje 322
  • Przykład 11.1. Tworzymy klasę pochodną klasy Thread 325
  • Tworzenie wielu wątków 327
  • Jak ustalić, kiedy wątek zakończył działanie? 330
  • Priorytety wątków 332
  • Synchronizacja 335
  • Synchronizacja metod 335
  • Synchronizacja instrukcji 338
  • Komunikacja międzywątkowa 340
    • Przykład użycia metod wait() i notify() 340
  • Wstrzymywanie, wznawianie i kończenie działania wątków 345
  • Przykład 11.2. Wykorzystanie głównego wątku 348
  • Test sprawdzający 349

12. Typy wyliczeniowe, automatyczne opakowywanie, import składowych statycznych i adnotacje 351

  • Wyliczenia 352
    • Podstawy wyliczeń 352
  • Wyliczenia są klasami 354
  • Metody values() i valueOf() 354
  • Konstruktory, metody, zmienne instancji a wyliczenia 355
    • Dwa ważne ograniczenia 357
  • Typy wyliczeniowe dziedziczą po klasie Enum 357
  • Przykład 12.1. Komputerowo sterowana sygnalizacja świetlna 358
  • Automatyczne opakowywanie 362
  • Typy opakowujące 363
  • Podstawy automatycznego opakowywania 364
  • Automatyczne opakowywanie i metody 365
  • Automatyczne opakowywanie i wyrażenia 366
    • Przestroga 368
  • Import składowych statycznych 368
  • Adnotacje (metadane) 370
  • Test sprawdzający 373

13. Typy sparametryzowane 375

  • Podstawy typów sparametryzowanych 376
  • Prosty przykład typów sparametryzowanych 376
    • Parametryzacja dotyczy tylko typów obiektowych 379
    • Typy sparametryzowane różnią się dla różnych argumentów 379
    • Klasa sparametryzowana o dwóch parametrach 380
    • Ogólna postać klasy sparametryzowanej 381
  • Ograniczanie typów 381
  • Stosowanie argumentów wieloznacznych 384
  • Ograniczanie argumentów wieloznacznych 386
  • Metody sparametryzowane 388
  • Konstruktory sparametryzowane 390
  • Interfejsy sparametryzowane 390
  • Przykład 13.1. Sparametryzowana klasa Queue 393
  • Typy surowe i tradycyjny kod 396
  • Wnioskowanie typów i operator diamentowy 399
  • Wnioskowanie typów zmiennych lokalnych a typy sparametryzowane 400
  • Wymazywanie 400
  • Błędy niejednoznaczności 401
  • Ograniczenia związane z typami sparametryzowanymi 401
    • Zakaz tworzenia instancji parametru typu 402
    • Ograniczenia dla składowych statycznych 402
    • Ograniczenia tablic sparametryzowanych 402
    • Ograniczenia związane z wyjątkami 403
  • Dalsze studiowanie typów sparametryzowanych 403
  • Test sprawdzający 403

14. Wyrażenia lambda i referencje metod 405

  • Przedstawienie wyrażeń lambda 406
    • Podstawowe informacje o wyrażeniach lambda 406
    • Interfejsy funkcyjne 407
    • Wyrażenia lambda w działaniu 409
  • Blokowe wyrażenia lambda 412
  • Sparametryzowane interfejsy funkcyjne 414
  • Przykład 14.1. Przekazywanie wyrażenia lambda jako argumentu 415
  • Wyrażenia lambda i przechwytywanie zmiennych 419
  • Zgłaszanie wyjątków w wyrażeniach lambda 420
  • Referencje metod 421
    • Referencje metod statycznych 422
    • Referencje metod instancyjnych 423
  • Referencje konstruktorów 427
  • Predefiniowane interfejsy funkcyjne 429
  • Test sprawdzający 430

15. Moduły 433

  • Podstawowe informacje o modułach 434
    • Przykład prostego modułu 435
    • Kompilowanie i uruchamianie przykładowej aplikacji 438
    • Dokładniejsze informacje o instrukcjach requires i exports 439
  • java.base i moduły platformy 440
  • Stary kod i moduł nienazwany 441
  • Eksportowanie do konkretnego modułu 442
  • Wymagania przechodnie 443
  • Przykład 15.1. Eksperymenty z instrukcją requires transitive 444
  • Stosowanie usług 447
    • Podstawowe informacje o usługach i dostawcach usług 447
    • Słowa kluczowe związane z usługami 448
    • Przykład stosowania usług i modułów 448
  • Dodatkowe cechy modułów 454
    • Moduły otwarte 455
    • Instrukcja opens 455
    • requires static 455
  • Dalsze samodzielne poznawanie modułów 456
  • Test sprawdzający 456

16. Wprowadzenie do biblioteki Swing 459

  • Pochodzenie i filozofia Swing 460
  • Komponenty i kontenery 461
    • Komponenty 461
    • Kontenery 462
    • Panele kontenerów szczytowych 462
  • Menedżery układu 463
  • Pierwszy program wykorzystujący Swing 463
    • Pierwszy program Swing wiersz po wierszu 465
  • Obsługa zdarzeń w Swing 467
    • Zdarzenia 468
    • Źródła zdarzeń 468
    • Obiekty nasłuchujące 468
    • Klasy zdarzeń i interfejsy obiektów nasłuchujących 469
  • Komponent JButton 469
  • Komponent JTextField 472
  • Komponent JCheckBox 475
  • Komponent JList 477
  • Przykład 16.1. Porównywanie plików - aplikacja Swing 480
  • Wykorzystanie anonimowych klas wewnętrznych lub wyrażeń lambda do obsługi zdarzeń 485
  • Test sprawdzający 486

A. Rozwiązania testów sprawdzających 489

  • Rozdział 1. Podstawy Javy 489
  • Rozdział 2. Typy danych i operatory 491
  • Rozdział 3. Instrukcje sterujące 492
  • Rozdział 4. Wprowadzenie do klas, obiektów i metod 494
  • Rozdział 5. Więcej typów danych i operatorów 495
  • Rozdział 6. Więcej o metodach i klasach 499
  • Rozdział 7. Dziedziczenie 502
  • Rozdział 8. Pakiety i interfejsy 504
  • Rozdział 9. Obsługa wyjątków 506
  • Rozdział 10. Obsługa wejścia i wyjścia 508
  • Rozdział 11. Programowanie wielowątkowe 511
  • Rozdział 12. Typy wyliczeniowe, automatyczne opakowywanie, import składowych statycznych i adnotacje 513
  • Rozdział 13. Typy sparametryzowane 516
  • Rozdział 14. Wyrażenia lambda i referencje metod 519
  • Rozdział 15. Moduły 522
  • Rozdział 16. Wprowadzenie do Swing 523

B. Komentarze dokumentacyjne 529

  • Znaczniki javadoc 529
    • @author 530
    • {@code} 530
    • @deprecated 531
    • {@docRoot} 531
    • @exception 531
    • @hidden 531
    • {@index} 531
    • {@inheritDoc} 531
    • {@link} 531
    • {@linkplain} 532
    • {@literal} 532
    • @param 532
    • @provides 532
    • @return 532
    • @see 532
    • @since 533
    • {@summary} 533
    • @throws 533
    • @uses 533
    • {@value} 533
    • @version 533
  • Ogólna postać komentarza dokumentacyjnego 533
  • Wynik działania programu javadoc 534
  • Przykład użycia komentarzy dokumentacyjnych 534

C. Kompiluj i uruchamiaj proste programy w jednym kroku 537

D. Wprowadzenie do JShell 539

  • Podstawy JShell 539
  • Wyświetlanie, edycja i ponowne wykonywanie kodu 541
  • Dodanie metody 542
  • Utworzenie klasy 543
  • Stosowanie interfejsu 543
  • Przetwarzanie wyrażeń i wbudowane zmienne 544
  • Importowanie pakietów 545
  • Wyjątki 546
  • Inne polecenia JShell 546
  • Dalsze poznawanie możliwości JShell 547

E. Więcej słów kluczowych języka Java 549

  • Modyfikatory transient i volatile 549
  • instanceof 550
  • strictfp 550
  • assert 550
  • Metody rodzime 551
  • Inna postać this 551
Tytuł książki: "Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie VIII"
Autor: Herbert Schildt
Wydawnictwo: HELION
Cena: 89.00zł 66.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Słownik polsko-włoski • włosko-polski
Słownik polsko-włoski • włosko-polski
Praca zbiorowa
Level Trading
Być piękną po 40-tce
Być piękną po 40-tce
Grażyna Łoś
PRINTEX Przedsiębiorstwo Wydawniczo-Hand
Secesja Historia Sztuka Ludzie
Secesja Historia Sztuka Ludzie
Bartłomiej Gutowski
SBM
Polityka społeczna Podręcznik akademicki
Polityka społeczna Podręcznik akademicki
Firlit-Fesnak Grażyna, Szylko-Skoczny Małgorzata
PWN
Ochrona danych osobowych informacji niejawnych i systemów teleinformatycznych w sektorze publicznym
Ochrona danych osobowych informacji niejawnych i systemów teleinformatycznych w sektorze publicznym
Adam Gałach Bogusław Nowakowski
C.H. Beck
Ukryte stronice Opowieść o jednym domu dwóch rodzinach i Holokauście
Ukryte stronice Opowieść o jednym domu dwóch rodzinach i Holokauście
Erin Einhorn
ZNAK
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chirurgia
Zakrzepica żył głębokich i zakrzepowe zapalenie żył powierzchownych

Zakrzepica żył głębokich i zakrzepowe zapalenie żył powierzchownych

57.75zł
47.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft