Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Leczenie odleżyn i ran przewlekłych

Leczenie odleżyn i ran przewlekłych

39.00zł
JavaScript dla dzieci dla bystrzaków 39.90zł 28.33zł
JavaScript dla dzieci dla bystrzaków

Tytuł: JavaScript dla dzieci dla bystrzaków
Autor: Chris Minnick
ISBN: 978-83-283-6031-0
Ilość stron: 302
Data wydania: 01/2020
Format: 17.0x23.0cm
Wydawnictwo: Septem

Cena: 39.90zł 28.33zł


15 zabawnych projektów programistycznych!

  • Zbuduj animowanego robota
  • Stwórz fajne gry
  • Zrób stronę internetową
  • Naucz się programować

Naucz się programować i buduj fajne rzeczy!

JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady - i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoich przyjaciół!

  • Zacznij od razu - używaj konsoli JavaScript już przy pracy z pierwszym rozdziałem
  • Stwórz użyteczne rzeczy - buduj użyteczne aplikacje i gry, w które możesz grać z przyjaciółmi
  • Idź dalej - stań się kreatywnym programistą i za pomocą JavaScriptu ożywiaj strony internetowe

Rozdziały:

  • O autorach
  • Podziękowania od autorów
    • Zespół wydania oryginalnego
  • Wprowadzenie
    • O książce
    • Naiwne założenia
    • Ikony wykorzystane w książce
    • Co dalej?
  • Część I Czym jest JavaScript? Alert! JavaScript jest czymś świetnym!
  • Rozdział 1. Programowanie internetu
    • Czym jest programowanie?
    • Rozmowa z komputerem
    • Wybór języka
    • Czym jest JavaScript?
    • Przygotuj swoją przeglądarkę
    • Otwieranie narzędzi dla deweloperów
    • Poznajemy konsolę JavaScriptu
    • Uruchamianie pierwszych poleceń
    • Zabawa z matematyką
  • Rozdział 2. Zrozumienie składni
    • Dokładne precyzowanie intencji
    • Wydawanie instrukcji
    • Przestrzeganie zasad
      • Użycie tekstu w napisach
      • Użycie tekstu w kodzie
      • Zwracanie uwagi na znaki niedrukowane
      • Komentowanie
  • Rozdział 3. Odbieranie i zwracanie danych
    • Panowanie nad zmiennymi
      • Tworzenie zmiennych
      • Przechowywanie danych w zmiennych
    • Typy danych
      • Napisy
      • Liczby
      • Typ logiczny
    • Wprowadzanie danych wejściowych
      • Przechowywanie wprowadzonych danych
    • Odpowiadanie na dane wejściowe
      • Użycie polecenia alert()
      • Użycie polecenia document.write()
    • Łączenie wejścia i wyjścia
  • Rozdział 4. Majsterkowanie z aplikacjami internetowymi
    • Wprowadzenie do JSFiddle
      • Wyświetlanie naszych projektów
      • Zabawa z projektami
      • Majsterkowanie z CSS
      • Majsterkowanie z HTML-em
      • Majsterkowanie z JavaScriptem
    • Tworzenie konta JSFiddle
    • Dzielenie się swoim projektem
    • Zapisywanie swojej aplikacji
  • Część II Animowanie internetu
  • Rozdział 5. JavaScript i HTML
    • Pisanie w HTML-u
      • Tekst bez HTML-a
      • Użycie HTML-a znaczniki ponad wszystko
      • Podstawowa struktura strony internetowej
      • Tworzenie pierwszej strony internetowej
    • Poznaj elementy HTML-a
    • Dodawanie atrybutów do elementów
    • Zmienianie HTML-a przy użyciu JavaScriptu
      • Wybieranie elementów przy użyciu getElementById
      • Pobieranie wnętrza elementu przy użyciu innerHTML
      • Sprawdźmy to: zmiana listy
  • Rozdział 6. JavaScript i CSS
    • Poznaj Douglasa javascriptowego robota
    • Podstawy CSS
      • Selektory CSS
      • Deklaracje CSS
    • Właściwości CSS nadają styl
      • Użycie kolorów w CSS
      • Zmiana rozmiaru elementów w CSS
      • Zrozumienie kaskadowości
      • Umiejscowienie elementów w CSS
    • Skonfiguruj swojego javascriptowego robota!
  • Rozdział 7. Budowa animowanego robota
    • Zmiana CSS przy użyciu JavaScriptu
      • Zmieniamy Douglasa przy użyciu JavaScriptu
      • Eksperymenty na Douglasie
    • Roztańcz Douglasa!
      • Obsługa zdarzeń
      • Tworzenie słuchacza zdarzeń
      • Tworzenie animacji w JavaScripcie
      • Animowanie kolejnego elementu
      • Dodanie drugiej funkcji animacji
  • Część III Poznawanie operacji
  • Rozdział 8. Budujemy auto marzeń, używając operandów
    • Poznajemy operandy
    • Pracujemy z obiektami
    • Konfigurujemy auto marzeń
  • Rozdział 9. Składanie wszystkiego razem przy użyciu operatorów
    • Przedstawiamy Superkalkulator
      • Forkujemy Superkalkulator
      • Używamy Superkalkulatora
      • Superkalkulacje z napisami i operatorami arytmetycznymi
      • Superkalkulacje z operatorami porównania
    • Sztuczki w Superkalkulatorze
  • Rozdział 10. Tworzenie javascriptowej gry słownej
    • Tworzenie zmiennej historii
    • Tworzenie gry słownej
      • Pisanie kodu HTML-a
      • Dodanie grze słownej stylu
      • Pisanie kodu JavaScriptu
      • Wykańczanie programu
  • Część IVTablice i funkcje
  • Rozdział 11. Tworzenie i zmienianie tablic
    • Czym są tablice?
    • Tworzenie i dostęp do tablic
      • Przechowywanie różnych typów danych
      • Pobieranie wartości z tablicy
      • Używanie zmiennych w tablicy
    • Zmiana wartości elementów tablicy
    • Praca z metodami tablicy
    • Praca z tablicami
      • toString() i valueOf()
      • concat()
      • indexOf()
      • join()
      • lastIndexOf()
      • pop()
      • push()
      • reverse()
      • shift() i unshift()
      • slice()
      • sort()
      • splice()
  • Rozdział 12. Dodawanie funkcji
    • Zrozumienie funkcji
      • Funkcje wbudowane
      • Własne funkcje
    • Poznanie składników funkcji
      • Definiowanie funkcji
      • Nagłówek funkcji
      • Wypełnianie ciała funkcji
      • Wywołanie funkcji
      • Definiowanie parametrów
      • Przekazywanie argumentów
      • Zwracanie wartości
    • Budujemy Pociąg do funkcji
      • Zwiedzanie HTML-a
      • Przechadzka po CSS
      • Pisanie kodu JavaScriptu Pociągu do funkcji
      • Twoja kolej: przedłużanie torów
  • Rozdział 13. Tworzenie programu listy życzeń
    • Przedstawienie programu Lista życzeń
      • Rzut oka na kompletny program
    • Forkujemy kod
    • Pisanie kodu HTML-a
    • Pisanie kodu JavaScriptu
      • Tworzenie procedur obsługi zdarzeń
      • Deklaracje zmiennych globalnych
      • Pisanie funkcji
      • Otwieranie okienka dialogowego do druku
      • Ulepszanie listy życzeń
  • Część V Wolność wyboru
  • Rozdział 14. Podejmowanie decyzji przy użyciu instrukcji ifelse
    • Logika boolowska
      • Równość
      • Różność
      • Większość i mniejszość
      • Większy niż lub równy i mniejszy niż lub równy
      • Nie większy niż i nie mniejszy niż
    • Poznajemy instrukcję ifelse
      • Zmienne bez operatorów
    • Łączenie porównań przy użyciu operatorów logicznych
    • Odświeżamy javascriptową pizzerię
      • Uruchomienie aplikacji
      • Forkowanie kodu
      • Planowanie udoskonaleń
      • Dodanie nowej opcji do menu
      • Dostawa do innych miast
      • Wyświetlenie opłaty za dowóz
      • Zaprogramowanie oferty urodzinowej
  • Rozdział 15. Wykorzystanie instrukcji switch
    • Pisanie instrukcji switch
    • Budowanie Kalendarza aktywności
      • Używanie Kalendarza aktywności
      • Forkowanie Kalendarza aktywności
      • Używanie obiektu Date
      • Budowanie Kalendarza aktywności
  • Rozdział 16. Napisz swoją własną historię
    • Planowanie historii
      • Tworzenie schematu blokowego
      • Pisanie historii
    • Granie w grę
    • Forkowanie kodu
    • Przejście przez kod HTML-a i CSS
      • Chowanie elementów przy użyciu display: none
      • Patrzymy (lub nie) na części historii
    • Pisanie kodu JavaScriptu Misji ratunkowej!
      • Tworzenie skrótów do elementów
      • Tworzenie pustej tablicy
      • Tworzenie procedury obsługi zdarzeń
      • Wywołanie funkcji zadajPytanie()
      • Pisanie funkcji
      • Pisanie funkcji kontynuujHistorie()
      • Pisanie funkcji koniec()
  • Część VI Pętle
  • Rozdział 17. Pętla for
    • Przedstawiamy pętlę for
      • Trzy części pętli for
      • Pisanie i używanie pętli for
    • Losowa prognoza pogody
      • Użycie Math.random()
      • Pisanie aplikacji
      • Inspekcja wyników
      • Dodanie stylów do aplikacji
  • Rozdział 18. Użycie pętli while
    • Pisanie pętli while
      • Wykonanie pętli konkretną liczbę razy
      • Odliczanie przy użyciu pętli while
      • Przechodzenie przez tablicę przy użyciu pętli while
    • Piszemy Grę w lunch
      • Forkowanie kodu
      • Pisanie funkcji kupLunche()
      • Sprawdzamy działanie
    • Przenosiny na Twoją własną stronę
      • Zrozumienie hostingu
      • Zaczynamy zabawę z cba.pl
  • Rozdział 19. Budowanie stoiska z lemoniadą
    • Najpierw gramy
    • Lekcja biznesu
      • Wypracowanie zysku
      • Zrozumienie potrzeb klienta
      • Zrozumienie matematyki
      • Powiązanie sprzedaży, temperatury i ceny
    • Budujemy grę
      • Forkujemy kod
      • Piszemy JavaScript
      • Tworzymy zmienne globalne
      • Generujemy pogodę
      • Otwieramy stoisko
      • Resetowanie programu
      • Wyświetlanie raportu
      • Kończenie i testowanie programu
    • Ulepszanie stoiska z lemoniadą
  • JavaScript dla dzieci ściągawka
    • Konwersja nazw właściwości CSS w JavaScripcie
    • Zdarzenia przeglądarki w JavaScripcie
    • Czym są zarezerwowane słowa w JavaScripcie?

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "JavaScript dla dzieci dla bystrzaków"
Autor: Chris Minnick
Wydawnictwo: Septem
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Putin źródła imperialnej agresji
Putin źródła imperialnej agresji
Andrzej Nowak
SIC!
Ktoś spoza planety Spotkania z Edwardem Stachurą
Ktoś spoza planety Spotkania z Edwardem Stachurą
Barbara Czochralska
Universitas
Na tropach pierwszych chrześcijan
Na tropach pierwszych chrześcijan
Stefan Misiniec
Petrus
Menedżerowie i właściciele na rynku kapitałowym
Menedżerowie i właściciele na rynku kapitałowym
Mirosław Bojańczyk
Difin
Uchwyty obróbkowe
Uchwyty obróbkowe
Mieczysław Feld
WNT
Węzłowe problemy procesu karnego
Węzłowe problemy procesu karnego
Piotr Hofmański (red. nauk.)
Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Septem
 Kategoria:
 Fizyka
70 minut na godzinę Fenomen czasu

70 minut na godzinę Fenomen czasu

39.90zł
31.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN