Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
JavaScript i wzorce projektowe. Programowanie dla zaawansowanych. Wydanie II 54.90zł 41.18zł
JavaScript i wzorce projektowe. Programowanie dla zaawansowanych. Wydanie II

Tytuł: JavaScript i wzorce projektowe. Programowanie dla zaawansowanych. Wydanie II
Autor: Simon Timms
ISBN: 978-83-283-3194-5
Ilość stron: 280
Data wydania: 05/2017
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 54.90zł 41.18zł


JavaScript przez mnóstwo lat był wykorzystywany głównie jako technika uzupełniania podstawowej funkcjonalności stron internetowych. Dziś to się zmienia: JavaScript należy do najpopularniejszych języków i jest wykorzystywany na wiele sposobów. Wzorce projektowe to jedna z ciekawszych możliwości: dzięki nim programista bierze pod uwagę sprawdzone rozwiązania.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób używających JavaScriptu, które chcą nauczyć się programowania obiektowego w tym języku, a także dobrze poznać standard ECMAScript 2015. Przedstawiono tu wzorce kreacyjne, strukturalne i operacyjne oraz metody ich stosowania. Przeanalizowano wzorce widoku modelu i wzorce do budowy aplikacji internetowych. Obszernie omówiono mikrousługi, a także wzorce do testowania kodu za pomocą atrap obiektów i środowisk atrap obiektów oraz techniki monkey patching. Opisano też kilka wzorców zaawansowanych, w tym wzorzec wprowadzania zależności i przetwarzania końcowego w czasie rzeczywistym.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  • czym są wzorce projektowe i jak należy organizować kod
  • poszczególne grupy wzorców projektowych i ich zastosowanie
  • programowanie funkcyjne i reaktywne
  • programowanie aspektowe
  • inne narzędzia zgodne ze standardem ECMAScript 2015/2016

Wzorce projektowe — niezbędne w przyborniku programisty!

Rozdziały:

O autorze (11)

O recenzencie (12)

Przedmowa (13)

Rozdział 1. Projektowanie dla przyjemności i zysku (17)

  • Droga do powstania języka JavaScript (17)
    • Początki (18)
    • Przerwa (21)
    • Pojawienie się aplikacji GMail (21)
    • Wszechobecność języka JavaScript (23)
  • Czym jest wzorzec projektowy? (25)
  • Antywzorce (28)
  • Podsumowanie (29)

CZĘŚĆ I. KLASYCZNE WZORCE PROJEKTOWE (31)

Rozdział 2. Organizacja kodu (33)

  • Porcje kodu (33)
  • O co tak w ogóle chodzi z zasięgiem globalnym? (35)
  • Obiekty w języku JavaScript (37)
  • Tworzenie prototypu (41)
  • Dziedziczenie (44)
  • Moduły (45)
  • Klasy i moduły standardu ECMAScript 2015 (49)
  • Najlepsze procedury i rozwiązywanie problemów (50)
  • Podsumowanie (50)

Rozdział 3. Wzorce kreacyjne (53)

  • Fabryka abstrakcyjna (54)
    • Implementacja (58)
  • Budowniczy (60)
    • Implementacja (61)
  • Metoda wytwórcza (63)
    • Implementacja (63)
  • Singleton (66)
    • Implementacja (67)
    • Mankamenty (68)
  • Prototyp (68)
    • Implementacja (69)
  • Wskazówki i zabiegi (70)
  • Podsumowanie (70)

Rozdział 4. Wzorce strukturalne (73)

  • Adapter (73)
    • Implementacja (75)
  • Most (77)
    • Implementacja (78)
  • Kompozyt (81)
    • Przykład (82)
    • Implementacja (83)
  • Dekorator (85)
    • Implementacja (86)
  • Fasada (87)
    • Implementacja (87)
  • Pyłek (89)
    • Implementacja (90)
  • Pełnomocnik (91)
    • Implementacja (92)
  • Rady i wskazówki (93)
  • Podsumowanie (94)

Rozdział 5. Wzorce operacyjne (95)

  • Łańcuch odpowiedzialności (96)
    • Implementacja (96)
  • Polecenie (100)
    • Komunikat polecenia (100)
    • Element wywołujący (Invoker) (102)
    • Element odbierający (Receiver) (103)
  • Interpreter (103)
    • Przykład (104)
    • Implementacja (104)
  • Iterator (106)
    • Implementacja (106)
    • Iteratory standardu ECMAScript 2015 (107)
  • Mediator (108)
    • Implementacja (109)
  • Memento (110)
    • Implementacja (111)
  • Obserwator (113)
    • Implementacja (114)
  • Stan (116)
    • Implementacja (117)
  • Strategia (119)
    • Implementacja (121)
  • Metoda szablonowa (123)
    • Implementacja (124)
  • Odwiedzający (125)
  • Rady i wskazówki (129)
  • Podsumowanie (130)

CZĘŚĆ II. INNE WZORCE (131)

Rozdział 6. Programowanie funkcyjne (133)

  • Funkcje w programowaniu funkcyjnym są pozbawione efektów ubocznych (134)
  • Przekazywanie funkcji (134)
    • Implementacja (136)
  • Filtry i potoki (138)
    • Implementacja (139)
  • Akumulatory (141)
    • Implementacja (142)
  • Zapamiętywanie (142)
    • Implementacja (143)
  • Niezmienność (145)
  • "Leniwe" tworzenie instancji (146)
    • Implementacja (146)
  • Rady i wskazówki (148)
  • Podsumowanie (149)

Rozdział 7. Programowanie reaktywne (151)

  • Zmiany stanu aplikacji (152)
  • Strumienie (152)
  • Filtrowanie strumieni (155)
  • Scalanie strumieni (157)
  • Strumienie powiązane z multipleksowaniem (159)
  • Rady i wskazówki (160)
  • Podsumowanie (160)

Rozdział 8. Wzorce aplikacji (161)

  • Najpierw trochę historii (162)
  • Model View Controller (162)
    • Kod oparty na wzorcu MVC (167)
  • Model View Presenter (171)
    • Kod oparty na wzorcu MVP (172)
  • Model View ViewModel (174)
    • Kod oparty na wzorcu MVVM (176)
    • Lepszy sposób przenoszenia zmian między modelem i widokiem (177)
    • Obserwacja zmian widoku (179)
  • Rady i wskazówki (180)
  • Podsumowanie (180)

Rozdział 9. Wzorce internetowe (181)

  • Wysyłanie kodu JavaScript (181)
    • Łączenie plików (182)
    • Minifikacja (185)
    • Sieci CDN (186)
  • Dodatki (187)
    • Biblioteka jQuery (187)
    • Biblioteka d3 (189)
  • Jednoczesne realizowanie dwóch działań - wielowątkowość (192)
  • Wzorzec Wyłącznik (194)
    • Wycofanie (195)
    • Ograniczanie funkcjonalności aplikacji (196)
  • Wzorzec obiektów Promise (197)
  • Rady i wskazówki (199)
  • Podsumowanie (200)

Rozdział 10. Wzorce przesyłania komunikatów (201)

  • Czym w ogóle jest komunikat? (202)
    • Polecenia (203)
    • Zdarzenia (204)
  • Żądanie-odpowiedź (206)
  • Publikowanie-subskrybowanie (209)
    • Rozprzestrzenianie (212)
  • Kolejki utraconych wiadomości (215)
    • Ponawianie komunikatu (216)
    • Potoki i filtry (217)
    • Tworzenie wersji komunikatów (218)
  • Rady i wskazówki (219)
  • Podsumowanie (220)

Rozdział 11. Mikrousługi (221)

  • Fasada (223)
  • Selektor usługi (224)
  • Usługi agregujące (225)
  • Potok (226)
  • Aktualizator komunikatów (227)
  • Wzorce niepowodzeń (229)
    • Ograniczanie funkcjonalności usługi (229)
    • Magazyn komunikatów (229)
    • Ponawianie komunikatów (230)
    • Idempotentność obsługi komunikatów (231)
  • Rady i wskazówki (231)
  • Podsumowanie (232)

Rozdział 12. Wzorce używane do testowania (233)

  • Piramida testowania (234)
  • Testowanie po trochę za pomocą testów jednostkowych (234)
  • Technika Arrange-Act-Assert (236)
    • Asercja (237)
  • Obiekty fałszywe (237)
  • Szpiedzy testów (239)
  • Elementy zastępcze (240)
  • Atrapa obiektu (242)
  • Technika monkey patching (243)
  • Interakcja z interfejsem użytkownika (243)
    • Testowanie przy użyciu przeglądarki (243)
    • Oszukiwanie modelu DOM (244)
    • Opakowywanie operacji modyfikowania (245)
  • Rady i wskazówki (246)
  • Podsumowanie (247)

Rozdział 13. Wzorce zaawansowane (249)

  • Wprowadzanie zależności (249)
  • Przetwarzanie końcowe w czasie rzeczywistym (253)
  • Programowanie aspektowe (255)
  • Kody mixin (257)
  • Makra (258)
  • Rady i wskazówki (260)
  • Podsumowanie (260)

Rozdział 14. ECMAScript 2015/2016 - obecne rozwiązania (261)

  • TypeScript (261)
    • Dekoratory (262)
    • Słowa kluczowe async i await (263)
    • Typowanie (264)
  • BabelJS (265)
    • Klasy (267)
    • Parametry domyślne (269)
    • Literały szablonu (270)
    • Powiązania bloków za pomocą słowa kluczowego let (271)
    • Środowisko produkcyjne (272)
  • Rady i wskazówki (272)
  • Podsumowanie (272)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,18zł

Tytuł książki: "JavaScript i wzorce projektowe. Programowanie dla zaawansowanych. Wydanie II"
Autor: Simon Timms
Wydawnictwo: HELION
Cena: 54.90zł 41.18zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ustawa o podatku akcyzowym Komentarz
Ustawa o podatku akcyzowym Komentarz
Jacek Matarewicz
LexisNexis
Kobiecość i męskość
Kobiecość i męskość
Bartosz Bogna
Eneteia
Święci i demony
Święci i demony
Oleschko Herbert
M
Odmładzanie twarzy Rewolucyjne metody naturalnego cofania wieku skóry
Odmładzanie twarzy Rewolucyjne metody naturalnego cofania wieku skóry
Natalia Osminina
Vital
Układy logiki programowalnej Podstawy syntezy i sposoby odwzorowania technologicznego
Układy logiki programowalnej Podstawy syntezy i sposoby odwzorowania technologicznego
Dariusz Kania
PWN
Artretyzm Lekarz rodzinny
Artretyzm Lekarz rodzinny
Eleanor Bull, Paul Creamer
Septem
 Koszyk
1 x Bądź liderem
1 x Fizyka doświadczalna Tom 1 Mechanika i ciepło
1 x Najpiękniejsza pamiątka
1 x 10 pytań na które nauka nie znalazła jeszcze odpowiedzi Przewodnik po naukowym buszu
1 x Bądź liderem! 2.0
1 x Encyklopedia domowych wyrobów
1 x Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją Wydanie 3
1 x Jak czytać kościoły Krótki kurs architektury chrześcijańskiej
1 x Energetyka wodorowa
1 x Dioptryka
1 x Bieszczady
1 x Być jak SEAL Mój niesamowity miesiąc z amerykańskim komandosem
1 x Drwal. Miłość, która narodziła się z natury
1 x Azjatyckie strategie bezpieczeństwa
1 x Bieszczady
1 x Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym
1 x Inwencja i repetycja Powtarzalność planów w architekturze kościelnej na Rusi Czerwonej
1 x Inna Blue
1 x Bazylika Świętego Piotra Historia monumentu
1 x Encyklopedia humanisty
1 x Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny
1 x Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych Wydanie 5
1 x 20-lecie komunikacji w Odrodzonej Polsce (1918-1939)
1 x Analiza finansowa w przedsiębiorstwie Przykłady zadania i rozwiązania
1 x Bank lokalny
1 x Komórka Komunikacja mobilna
1 x Art Deco 1910-1939
1 x Esencjalista Mniej, ale lepiej
1 x Dobra strategia zła strategia Czym się różnią i jakie to ma znaczenie
1 x Matematyka finansowa
1 x 333 automobile Pojazdy zabytkowe z lat 1886-1975
1 x Gramatyka angielska dla bystrzaków
1 x Ford Fiesta (od października 2008) Sam naprawiam samochód
1,781.02zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chemia
Metody teorii grup w chemii

Metody teorii grup w chemii

39.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN