Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Polsko-angielski słownik budowlany z wymową

Polsko-angielski słownik budowlany z wymową

39.00zł
29.25zł
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą 49.00zł 34.79zł
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Tytuł: Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Autor: Joanna Malinowska-Parzydło
ISBN: 978-83-246-9911-7
Ilość stron: 328
Data wydania: 2015/dodruk
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.

Rozdziały:

  • Wstęp (9)
  • Podziękowania (19)
  • Martyna Wojciechowska. Ambasadorka książki (21)

Rozdział 1. Brylant Marki(c). Bądź najlepszą wersją siebie (25)

  • Masz wybór, a nawet wiele wyborów (27)
  • Marka premium (29)

Rozdział 2. Reputacja 2.0. W poszukiwaniu wartościowego człowieka (35)

  • Zaufanie 2.0 (38)
  • Powrót do równości, braterstwa i współplemieńców (44)
  • Czym jest kapitał reputacji? (50)
  • Twoja reputacja w świecie ludzi i technologii (54)
  • Na zakończenie drugiego rozdziału (62)

Rozdział 3. Marka osobista. Efekt uważnego życia (65)

  • Marka - drogowskaz, bractwo czy religia? (67)
  • Czym NIE jest marka (71)
  • Czym jest marka osobista (77)
  • Mieć markę czy być marką? (79)
  • Marka to obietnica (84)
  • Tożsamość marki (90)
  • Korzyści zawodowe z silnej marki (97)
  • Korzyści z silnej marki osobistej w życiu prywatnym (106)
  • Podsumowanie (109)

Rozdział 4. Lekcja siebie. Plankton czy Ten, który rządzi światem (113)

  • Bilans otwarcia na dalsze życie (116)
  • Twój stosunek do siebie (122)
  • A zatem jaka jest Twoja historia? (125)
  • Twoja wizja, czyli o co Ci chodzi w życiu (134)
  • Twoja życiowa misja (135)
  • Przełomowe momenty (136)
  • Twoje talenty (138)
  • Twoje nieodnawialne "zasoby" (140)
  • Wnętrze, opakowanie czy opakowane atrakcyjne wnętrze? (153)
  • Twoja wewnętrzna wolność (155)
  • A teraz opowiedz mi swoją historię (156)
  • Podsumowanie (158)

Rozdział 5. Kim jesteś - kopią czy oryginałem? (161)

  • Pozycjonowanie marki - kto i co ma o Tobie myśleć? (166)
  • Między "sceną życia" a "charakteryzatornią" (169)
  • Jak o Tobie myślą? (174)
  • Segmentacja - czyja opinia Cię interesuje (176)
  • Kto i co ma o Tobie mówić? (183)
  • Twój benchmark w świecie marek (186)
  • Podsumowanie (189)

Rozdział 6. Odważ się być tym, kim chcesz (191)

  • Co to znaczy zarządzać sobą lub marką osobistą? (193)
  • Konkurenci? Ale o kogo chodzi? (200)
  • Wyrazisty bohater w anonimowym tłumie (202)
  • Twoja unikalność (205)
  • Zmapowane wrażenia (208)
  • Mantra życia, czyli Twoja droga do mistrzostwa (210)
  • Mantra marki (216)
  • Wartościowy czy ważny? (218)
  • Pozycjonowanie przez wartości (219)
  • Wartościowy czy lubiany? (223)
  • Podsumowanie (225)

Rozdział 7. Komunikuj się, zbuduj wpływ i zaznacz swoją obecność (231)

  • Komunikacja marki - efekt, a nie intencja (233)
  • Mów ze świadomością celu (233)
  • Komunikacja marketingowa w pigułce (236)
  • Zintegrowana komunikacja marki osobistej (240)
  • Hałas wokół człowieka - czy to kryterium sukcesu? (245)
  • Grzmisz, mówisz czy szepczesz? (247)
  • Sześć grzechów głównych związanych z zabieraniem głosu (251)
  • Co mówi Twój wizerunek, czyli właściwe symbole, "opakowanie" i "rekwizyty" (253)
  • Bynajmniej. Co ma Polak na języku (255)
  • Jaką wartość ma Twój głos w kontaktach zawodowych (260)
  • Jak brzmi Twój cyfrowy głos? (263)
  • O jedno zdjęcie za dużo (266)
  • Zauważ mnie! Rzecz o selfie (270)
  • Jak liczba lajków i hejtów wpływa na Twoje życie (273)
  • Co Ci ukradł internet? (276)
  • Content marketing w budowaniu marki osobistej (279)
  • E-pajęczyna - tkasz czy jesteś uwikłany? (285)
  • O jeden klik za daleko, czyli Twoje dotychczasowe kryzysy komunikacji marki (290)
  • Podsumowanie (294)

Rozdział 8. Twoja marka premium. Zmierz swoją skuteczność i świętuj sukces (297)

  • Marki osobiste. Galeria premium (300)
  • Personal Brand Manager(c) - profil rekrutacyjny (305)
  • Wskaźniki do pomiaru sukcesu (307)
  • O czym powinieneś pamiętać, budując markę osobistą? (312)
  • Kwintesencja Ciebie (314)
  • Koniec na dobry początek... (316)

Dodatek. Narzędzia marketingowe użyteczne w komunikacji marki osobistej (317)

Bibliografia (325)

Tytuł książki: "Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą"
Autor: Joanna Malinowska-Parzydło
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
I Ty jesteś mentalistą! Naucz się odczytywać myśli emocje i zachowania otaczających Cię osób
I Ty jesteś mentalistą! Naucz się odczytywać myśli emocje i zachowania otaczających Cię osób
Manuel Horeth
Sensus
Superwizja w psychoterapii poznawczo-behawioralnej
Superwizja w psychoterapii poznawczo-behawioralnej
Popiel Agnieszka, Pragłowska Ewa
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ciesz się każdą chwilą każdą kanapką Żyj tak jakby miał to być ostatni dzień twojego życia
Ciesz się każdą chwilą każdą kanapką Żyj tak jakby miał to być ostatni dzień twojego życia
Lee Lipsenthal
MT Biznes
Energia kwantowa Ćwiczenia, które mogą radykalnie zmienić twoje życie
Energia kwantowa Ćwiczenia, które mogą radykalnie zmienić twoje życie
Sven von Staden Siranus
Kos
Ekonometria Wydanie 2
Ekonometria Wydanie 2
G.S. Maddala
PWN
MSR 18 Przychody
MSR 18 Przychody
Kazimiera (red.) Winiarska
Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Repetytorium maturzysty Fizyka

Repetytorium maturzysty Fizyka

19.99zł
16.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia człowieka Podręcznik dla studentów Tom 1-4 Komplet Olgierd Narkiewicz, Janusz Moryś PZWL
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN