Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Dysfunkcje seksualne Poradnik dla lekarzy

Dysfunkcje seksualne Poradnik dla lekarzy

99.00zł
Język C++ Szkoła programowania Wydanie VI 149.00zł 111.75zł
Język C++ Szkoła programowania Wydanie VI

Tytuł: Język C++ Szkoła programowania Wydanie VI
Autor: Stephen Prata
ISBN: 9788328391529
Ilość stron: 1200
Data wydania: 12/2012
Oprawa: Twarda
Format: 16.0x24.0cm
Wydawnictwo: HELION

Cena: 149.00zł 111.75zł


Najlepsze źródło informacji o C++!

Język C++. Szkoła programowania to starannie sprawdzony, sumiennie przygotowany i kompletny przewodnik po programowaniu w C++, przeznaczony dla programistów. Ten klasyczny już materiał pomocniczy dla wykładowców uczy zasad programowania, począwszy od kodu strukturalnego i projektowania wedle metody dekompozycji i analizy, przez klasy, dziedziczenie, szablony i wyjątki, po wyrażenia lambda, inteligentne wskaźniki i semantykę przeniesienia. Stephen Prata jako autor i wykładowca proponuje przemyślane, przejrzyste i wnikliwe wprowadzenie do języka C++. Wraz z mechanizmami samego języka omawia fundamentalne pojęcia i techniki programowania.

Szóste wydanie książki zostało uaktualnione i rozszerzone o omówienie elementów wprowadzonych do języka w nowym standardzie C++11. Książka przyda się nie tylko studentom klas informatycznych, ale również programistom biegłym w innych językach programowania, którzy chcieliby poznać język C++ lub pogłębić swoją wiedzę dotyczącą niuansów stosowania tego języka.

     • Kompilatory języka C++

  • Struktura programu
  • Proste i złożone typy danych
  • Pętle i instrukcje warunkowe
  • Definiowanie funkcji i korzystanie z nich
  • Model pamięci w C++
  • Podstawowe elementy programowania obiektowego -- obiekty i klasy
  • Dynamiczne przydzielanie pamięci
  • Mechanizmy dziedziczenia
  • Obsługa wyjątków
  • Biblioteka STL
  • Operacje wejścia-wyjścia

Poznaj najważniejsze zasady programowania w C++.

Spis treści:

Rozdział 1 Zaczynamy (11)

  • Nauka C++ - co nas czeka? (11)
  • Pochodzenie języka C++ - krótka historia (12)
    • Język C (13)
    • Filozofia programowania w C (13)
    • Zmiana w C++ - programowanie obiektowe (15)
    • C++ i programowanie ogólne (16)
    • Pochodzenie C++ (16)
  • Przenośność i standardy (18)
  • Mechanika tworzenia programu (20)
    • Pisanie kodu źródłowego (21)
    • Kompilacja i konsolidacja (22)
  • Podsumowanie (27)

Rozdział 2 Pierwszy program w C++ (29)

  • C++ - początek (29)
    • Funkcja main() (31)
    • Komentarze w C++ (34)
    • Preprocesor i plik iostream (35)
    • Nazwy plików nagłówkowych (36)
    • Przestrzenie nazw (37)
    • Wypisywanie danych - cout (38)
    • Formatowanie kodu źródłowego C++ (41)
  • Instrukcje C++ (43)
    • Instrukcje deklaracji i zmienne (43)
    • Instrukcja przypisania (45)
    • Nowa sztuczka z cout (46)
  • Inne instrukcje C++ (47)
    • Użycie obiektu cin (48)
    • Złączanie za pomocą cout (48)
    • cin i cout - klasy po raz pierwszy (49)
  • Funkcje (51)
    • Użycie funkcji zwracającej wartość (51)
    • Odmiany funkcji (55)
    • Funkcje definiowane przez użytkownika (55)
    • Funkcje użytkownika zwracające wartość (59)
    • Dyrektywa using w programach z wieloma funkcjami (61)
  • Podsumowanie (63)
  • Pytania sprawdzające (63)
  • Ćwiczenia programistyczne (64)

Rozdział 3 Dane (67)

  • Zmienne proste (68)
    • Nazwy zmiennych (68)
    • Typy całkowitoliczbowe (70)
    • Typy short, int i long (70)
    • Typy bez znaku (75)
    • Dobór właściwego typu (78)
    • Stałe całkowitoliczbowe (79)
    • Jak C++ ustala typ stałej? (81)
    • Typ char - znaki i małe liczby całkowite (81)
    • Typ danych bool (89)
  • Kwalifikator const (90)
  • Liczby zmiennoprzecinkowe (91)
    • Zapis liczb zmiennoprzecinkowych (92)
    • Zmiennoprzecinkowe typy danych (93)
    • Stałe zmiennoprzecinkowe (96)
    • Zalety i wady liczb zmiennoprzecinkowych (96)
  • Operatory arytmetyczne C++ (97)
    • Kolejność działań - priorytety operatorów i łączność (99)
    • Odmiany dzielenia (100)
    • Operator modulo (102)
    • Konwersje typów (103)
  • Podsumowanie (109)
  • Pytania sprawdzające (110)
  • Ćwiczenia programistyczne (110)

Rozdział 4 Typy złożone (113)

  • Tablice w skrócie (114)
    • Uwagi o programie (116)
    • Inicjalizacja tablic (117)
  • Łańcuchy (118)
    • Łączenie stałych łańcuchowych (120)
    • Łańcuchy w tablicy (120)
    • Problemy z wprowadzaniem łańcuchów znakowych (122)
    • Wczytywanie łańcuchów znakowych wierszami (124)
    • Mieszanie w danych wejściowych łańcuchów i liczb (128)
  • Klasa string - wprowadzenie (130)
    • Przypisanie, konkatenacja i dołączanie (131)
    • Inne operacje klasy string (133)
    • Klasa string a wejście i wyjście (135)
  • Struktury (137)
    • Użycie struktury w programie (139)
    • Czy w strukturze można użyć pola typu string? (142)
    • Inne cechy struktur (142)
    • Tablice struktur (144)
    • Pola bitowe (145)
  • Unie (146)
  • Typy wyliczeniowe (148)
    • Ustawianie wartości enumeratorów (150)
    • Zakresy wartości w typach wyliczeniowych (150)
  • Wskaźniki i różne drobiazgi (151)
    • Deklarowanie i inicjalizacja wskaźników (154)
    • Niebezpieczeństwa związane ze wskaźnikami (157)
    • Wskaźniki i liczby (157)
    • Użycie operatora new do alokowania pamięci (158)
    • Zwalnianie pamięci za pomocą delete (160)
    • Użycie new do tworzenia tablic dynamicznych (161)
  • Wskaźniki, tablice i arytmetyka wskaźników (164)
    • Uwagi o programie (166)
    • Wskaźniki i łańcuchy (170)
    • Użycie new do tworzenia struktur dynamicznych (175)
    • Alokacja pamięci: automatyczna, statyczna i dynamiczna (179)
  • Podsumowanie (181)
  • Pytania sprawdzające (182)
  • Ćwiczenia programistyczne (183)

Rozdział 5 Pętle i wyrażenia relacyjne (185)

  • Pętle for (186)
    • Elementy pętli for (187)
    • Wracamy do pętli for (194)
    • Zmiana wielkości kroku (195)
    • Pętla for i łańcuchy znakowe (196)
    • Operatory inkrementacji (++) i dekrementacji (--) (197)
    • Efekty uboczne i punkty odniesienia (199)
    • Formy przedrostkowe a formy przyrostkowe (199)
    • Operatory inkrementacji i dekrementacji a wskaźniki (200)
    • Złożone operatory przypisania (201)
    • Instrukcje złożone czyli bloki (202)
    • Przecinek jako operator (i pewne sztuczki składniowe) (204)
  • Wyrażenia relacyjne (207)
    • Bardzo typowy błąd (208)
    • Porównywanie łańcuchów w stylu C (211)
    • Porównywanie łańcuchów klasy string (213)
  • Pętla while (215)
    • Uwagi o programie (216)
    • Pętla for a pętla while (217)
    • Chwileczkę - tworzymy pętlę opóźnienia (219)
  • Pętla do while (221)
  • Pętle i wprowadzanie danych tekstowych (224)
    • Najprostsza wersja cin (224)
    • cin.get(char) na odsiecz (225)
    • Która cin.get()? (227)
    • Koniec pliku (227)
    • Jeszcze inna wersja cin.get() (231)
  • Pętle zagnieżdżone i dwuwymiarowe tablice (234)
    • Inicjalizacja tablic dwuwymiarowych (236)
  • Podsumowanie (238)
  • Pytania sprawdzające (239)
  • Ćwiczenia programistyczne (230)

Rozdział 6 Instrukcje warunkowe i operatory logiczne (243)

  • Instrukcja if (243)
    • Instrukcja if else (245)
    • Formatowanie instrukcji if else (247)
    • Konstrukcja if else if else (248)
  • Wyrażenia logiczne (250)
    • Logiczny operator alternatywy - || (250)
    • Logiczny operator koniunkcji - && (252)
    • Operator negacji logicznej - ! (257)
    • O operatorach logicznych (259)
    • Zapis alternatywny (260)
  • Biblioteka cctype (261)
  • Operator ?: (263)
  • Instrukcja switch (265)
    • Użycie enumeratorów jako etykiet (269)
    • switch versus if else (270)
  • Instrukcje break i continue (270)
    • Uwagi o programie (272)
  • Pętle wczytywania liczb (273)
    • Uwagi o programie (277)
  • Proste wejście-wyjście z pliku (277)
    • Tekstowe wejście-wyjście i pliki tekstowe (277)
    • Zapis do pliku tekstowego (279)
    • Odczyt danych z pliku tekstowego (283)
  • Podsumowanie (288)
  • Pytania sprawdzające (289)
  • Ćwiczenia programistyczne (291)

Rozdział 7 Funkcje - składniki programów w C++ (295)

  • Funkcje w skrócie (295)
    • Definiowanie funkcji (296)
    • Prototypowanie i wywoływanie funkcji (299)
  • Parametry funkcji i przekazywanie przez wartość (302)
    • Wiele parametrów (304)
    • Jeszcze jedna funkcja dwuargumentowa (306)
  • Funkcje i tablice (309)
    • Jak wskaźniki umożliwiają tworzenie funkcji przetwarzających tablice? (310)
    • Skutki użycia tablic jako parametrów (311)
    • Dodatkowe przykłady funkcji i tablic (314)
    • Funkcje korzystające z zakresów tablic (320)
    • Wskaźniki i modyfikator const (322)
  • Funkcje i tablice dwuwymiarowe (325)
  • Funkcje i łańcuchy w stylu C (327)
    • Funkcje z łańcuchami w stylu C jako parametrami (327)
    • Funkcje zwracające łańcuchy w formacie C (329)
  • Funkcje i struktury (331)
    • Przekazywanie i zwracanie struktur (332)
    • Inny przykład użycia funkcji i struktur (334)
    • Przekazywanie adresu struktury (339)
  • Funkcje i obiekty klasy string (341)
  • Rekurencja (343)
    • Rekurencja w pojedynczym wywołaniu (343)
    • Rekurencja w wielu wywołaniach (345)
  • Wskaźniki na funkcje (347)
    • Wskaźniki na funkcje - podstawy (347)
    • Przykład użycia wskaźników na funkcje (350)
  • Podsumowanie (351)
  • Pytania sprawdzające (352)
  • Ćwiczenia programistyczne (353)

Rozdział 8 Funkcje - zagadnienia zaawansowane (357)

  • Funkcje inline (357)
  • Zmienne referencyjne (361)
    • Tworzenie zmiennej referencyjnej (361)
    • Referencje jako parametry funkcji (364)
    • Właściwości referencji (368)
    • Ostrożnie ze zwracaniem referencji (375)
    • Użycie referencji z obiektami (376)
    • Obiekty po raz wtóry - obiekty, dziedziczenie i referencje (380)
    • Kiedy korzystać z referencji jako parametrów? (383)
  • Parametry domyślne (384)
    • Uwagi o programie (387)
  • Przeciążanie funkcji (387)
    • Przykład przeciążania funkcji (390)
    • Kiedy korzystać z przeciążania funkcji? (392)
  • Szablony funkcji (393)
    • Przeciążone szablony (397)
    • Specjalizacje jawne (399)
    • Tworzenie egzemplarzy i specjalizacje (404)
    • Którą wersję funkcji kompilator wybierze? (406)
  • Podsumowanie (412)
  • Pytania sprawdzające (413)
  • Ćwiczenia programistyczne (414)

Rozdział 9 Model pamięci i przestrzenie nazw (417)

  • Kompilacja rozłączna (417)
  • Czas życia, zasięg i łączenie (424)
    • Zasięg i łączenie (425)
    • Przydział automatyczny (425)
    • Zmienne statyczne (431)
    • Specyfikatory i kwalifikatory (443)
    • Łączenie a funkcje (445)
    • Łączenie językowe (446)
    • Kategorie przydziału a przydział dynamiczny (447)
  • Miejscowa wersja operatora new (448)
    • O programie (451)
  • Przestrzenie nazw (452)
    • Tradycyjne przestrzenie nazw języka C++ (452)
    • Nowe mechanizmy przestrzeni nazw (454)
    • Przestrzenie nazw - przykład (463)
    • Przyszłość przestrzeni nazw (468)
  • Podsumowanie (468)
  • Pytania sprawdzające (469)
  • Ćwiczenia programistyczne (473)

Rozdział 10 Obiekty i klasy (477)

  • Programowanie proceduralne a programowanie obiektowe (478)
  • Klasy a abstrakcje (479)
    • Czym jest typ? (479)
    • Klasy w języku C++ (480)
    • Implementowanie metod klas (485)
    • Stosowanie klas (491)
    • Podsumowanie poznanych wiadomości (495)
  • Konstruktory i destruktory (496)
    • Deklarowanie i definiowanie konstruktorów (497)
    • Stosowanie konstruktorów (499)
    • Konstruktory domyślne (500)
    • Destruktory (501)
    • Ulepszenia klasy Stock (502)
    • Konstruktory i destruktory - podsumowanie (511)
  • Tożsamość obiektu - wskaźnik this (512)
  • Tablice obiektów (519)
  • Jeszcze o interfejsach i implementacji (522)
    • Zasięg klasy (524)
  • Stałe zasięgu klasy (525)
  • Abstrakcyjne typy danych (527)
  • Podsumowanie (533)
  • Pytania sprawdzające (534)
  • Ćwiczenia programistyczne (534)

Rozdział 11 Stosowanie klas (539)

  • Przeciążanie operatorów (540)
  • Raz, dwa, trzy - próba przeciążenia operatora (541)
    • Dodatkowy operator dodawania (545)
    • Ograniczenia przeciążania operatorów (549)
    • Jeszcze o przeciążaniu operatorów (551)
  • Przyjaciele najważniejsi (554)
    • Deklarowanie przyjaźni (556)
    • Typowa przyjaźń - przeciążanie operatora << (557)
  • Przeciążanie operatorów - metody kontra funkcje nieskładowe (565)
  • Przeciążania ciąg dalszy - klasa Vector (566)
    • Składowa kodująca stan obiektu (575)
    • Przeciążanie operatorów arytmetycznych dla klasy Vector (577)
    • Nota implementacyjna (580)
    • Wektorowe błądzenie losowe (580)
  • Automatyczne konwersje i rzutowanie typów klas (585)
    • O programie (590)
    • Funkcje konwersji (591)
    • Konwersja a zaprzyjaźnienie (597)
  • Podsumowanie (601)
  • Pytania sprawdzające (603)
  • Ćwiczenia programistyczne (603)

Rozdział 12 Klasy a dynamiczny przydział pamięci (607)

  • Klasy a pamięć dynamiczna (608)
    • Powtórka z pamięci dynamicznej i statyczne składowe klas (608)
    • Niejawne metody klasy (618)
    • Nowa, ulepszona klasa - String (628)
    • O czym należy pamiętać, stosując new w konstruktorach? (641)
    • Słów parę o zwracaniu obiektów (643)
    • Wskaźniki obiektów (647)
    • Powtórka z poznanych technik (659)
  • Symulacja kolejki (661)
    • Klasa kolejki (662)
    • Klasa klienta (673)
    • Symulacja (677)
  • Podsumowanie (682)
  • Pytania sprawdzające (684)
  • Ćwiczenia programistyczne (686)

Rozdział 13 Klasy i dziedziczenie (691)

  • Prosta klasa bazowa (692)
    • Dziedziczenie (694)
    • Konstruktory - zagadnienia związane z poziomem dostępu (696)
    • Korzystanie z klasy pochodnej (699 )
    • Relacje między klasą pochodną a bazową (702)
  • Dziedziczenie - relacja jest-czymś (705)
  • Polimorficzne dziedziczenie publiczne (706)
    • Tworzenie klas Brass oraz BrassPlus (707)
    • Wiązanie statyczne i dynamiczne (721)
    • Zgodność typów wskaźnikowych i referencyjnych (721)
    • Wirtualne funkcje składowe i wiązanie dynamiczne (723)
    • Co trzeba wiedzieć o metodach wirtualnych? (726)
  • Kontrola dostępu - poziom chroniony (729)
  • Abstrakcyjne klasy bazowe (732)
    • Stosowanie abstrakcyjnych klas bazowych (735)
    • Filozofia abstrakcyjnych klas bazowych (740)
  • Dziedziczenie i dynamiczny przydział pamięci (740)
    • Przypadek pierwszy - klasa pochodna bez dynamicznego przydziału pamięci (740)
    • Przypadek drugi - klasa pochodna z dynamicznym przydziałem pamięci (742)
    • Przykład dziedziczenia z wykorzystaniem dynamicznego przydziału pamięci oraz funkcji zaprzyjaźnionych (744)
  • Projektowanie klas - przegląd zagadnień (750)
    • Funkcje składowe automatycznie generowane przez kompilator (750)
    • Inne metody (754)
    • Dziedziczenie publiczne (756)
    • Funkcje klasy - podsumowanie (761)
  • Podsumowanie (762)
  • Pytania sprawdzające (762)
  • Ćwiczenia (764)

Rozdział 14 Wielokrotne użycie kodu w C++ (767)

  • Klasy ze składowymi w postaci obiektów (768)
    • Krótka charakterystyka klasy valarray (768)
    • Projekt klasy Student (769)
    • Przykładowa klasa Student (771)
  • Dziedziczenie prywatne (779)
    • Nowa wersja klasy Student (780)
  • Dziedziczenie wielokrotne (792)
    • Podwójne egzemplarze klasy Worker (798)
    • Podwójne metody (802)
    • Przegląd zagadnień związanych z dziedziczeniem wielokrotnym (814)
  • Szablony klas (815)
    • Definiowanie szablonu klasy (815)
    • Korzystanie z szablonu klasy (819)
    • Analiza szablonu klasy (822)
    • Szablon tablicy i argumenty niebędące typami (828)
    • Elastyczność szablonów (831)
    • Specjalizacja szablonu (835)
    • Szablony jako składowe (838)
    • Szablony jako parametry (841)
    • Szablony klas i zaprzyjaźnienie (844)
  • Podsumowanie (852)
  • Pytania sprawdzające (854)
  • Ćwiczenia programistyczne (856)

Rozdział 15 Zaprzyjaźnienie, wyjątki i nie tylko (863)

  • Zaprzyjaźnienie (863)
    • Klasy zaprzyjaźnione (864)
    • Zaprzyjaźnione funkcje składowe (869)
    • Inne relacje przyjaźni (873)
  • Klasy zagnieżdżone (875)
    • Dostęp do klas zagnieżdżonych (877)
    • Zagnieżdżanie w szablonie (879)
  • Wyjątki (883)
    • Wywoływanie funkcji abort() (884)
    • Zwracanie kodu błędu (885)
    • Mechanizm wyjątków (887)
    • Wyjątki w postaci obiektów (891)
    • Rozwijanie stosu (895)
    • Inne właściwości wyjątków (901)
    • Klasa exception (904)
    • Wyjątki, klasy i dziedziczenie (909)
    • Problemy z wyjątkami (915)
    • Ostrożnie z wyjątkami (918)
  • RTTI (920)
    • Po co nam RTTI? (920)
    • Jak działa RTTI? (921)
  • Operatory rzutowania typu (930)
  • Podsumowanie (934)
  • Pytania sprawdzające (935)
  • Ćwiczenia programistyczne (937)

Rozdział 16 Klasa string oraz biblioteka STL (939)

  • Klasa string (939)
    • Tworzenie obiektu string (940)
    • Wprowadzanie danych do obiektów string (944)
    • Używanie obiektów string (947)
    • Co jeszcze oferuje klasa string? (953)
  • Klasa auto_ptr (956)
    • Używanie obiektów klasy auto_ptr (957)
    • Zagadnienia związane z klasą auto_ptr (960)
  • Biblioteka STL (961)
    • Szablon klasy vector (962)
    • Metody klasy vector (965)
    • Inne możliwości klasy vector (970)
  • Programowanie generyczne (975)
    • Do czego potrzebne są iteratory? (975)
    • Rodzaje iteratorów (979)
    • Hierarchia iteratorów (983)
    • Pojęcia, uściślenia i modele (984)
    • Rodzaje kontenerów (991)
    • Kontenery asocjacyjne (1002)
  • Obiekty funkcyjne (funktory) (1009)
    • Pojęcia związane z funktorami (1011)
    • Funktory predefiniowane (1014)
    • Funktory adaptowalne i adaptatory funkcji (1016)
  • Algorytmy (1019)
    • Grupy algorytmów (1019)
    • Ogólne właściwości algorytmów (1020)
    • Biblioteka STL i klasa string (1022)
    • Funkcje a metody kontenerów (1023)
    • Używanie biblioteki STL (1025)
  • Inne biblioteki (1029)
    • Klasy vector oraz valarray (1030)
  • Podsumowanie (1036)
  • Pytania sprawdzające (1038)
  • Ćwiczenia programistyczne (1039)

Rozdział 17 Obsługa wejścia, wyjścia oraz plików (1041)

  • Ogólna charakterystyka obsługi wejścia-wyjścia w języku C++ (1042)
    • Strumienie i bufory (1043)
    • Strumienie i bufory a plik iostream (1045)
    • Przekierowanie (1047)
  • Realizacja operacji wyjścia z wykorzystaniem obiektu cout (1048)
    • Przeciążony operator << (1049)
    • Inne metody klasy ostream (1052)
    • Opróżnianie bufora wyjściowego (1055)
    • Formatowanie danych wyjściowych za pomocą obiektu cout (1056)
  • Realizacja operacji wejścia z wykorzystaniem obiektu cin (1075)
    • Jak operator >> obiektu cin "widzi" dane wejściowe (1077)
    • Stany strumienia (1079)
    • Inne metody klasy istream (1084)
    • Pozostałe metody klasy istream (1093)
  • Wejście-wyjście plikowe (1098)
    • Proste operacje wejścia-wyjścia plikowego (1098)
    • Kontrola strumienia i metoda is_open() (1102)
    • Otwieranie wielu plików (1103)
    • Przetwarzanie argumentów wiersza polecenia (1104)
    • Tryby otwarcia pliku (1107)
    • Dostęp swobodny (1118)
  • Formatowanie wewnętrzne (1128)
  • I co dalej? (1130)
  • Podsumowanie (1131)
  • Pytania sprawdzające (1133)
  • Ćwiczenia programistyczne (1134)

Dodatek A Systemy liczbowe (1139)

  • Liczby dziesiętne (o podstawie 10) (1139)
  • Liczby całkowite ósemkowe (o podstawie 8) (1139)
  • Liczby szesnastkowe (1140)
  • Liczby dwójkowe (o podstawie 2) (1141)
  • Zapis dwójkowy a szesnastkowy (1141)

Dodatek B Słowa zastrzeżone języka C++ (1145)

  • Słowa kluczowe języka C++ (1145)
  • Leksemy alternatywne (1146)
  • Nazwy zastrzeżone bibliotek języka C++ (1146)

Dodatek C Zestaw znaków ASCII (1149)
Dodatek D Priorytety operatorów (1155)
Dodatek E Inne operatory (1159)

  • Operatory bitowe (1159)
    • Operatory przesunięcia (1159)
    • Bitowe operatory logiczne (1161)
    • Alternatywne reprezentacje operatorów bitowych (1164)
    • Kilka typowych technik wykorzystujących operatory bitowe (1164)
  • Operatory dereferencji składowych (1166)

Dodatek F Klasa szablonowa string (1171)

  • Trzynaście typów i stała (1172)
  • Informacje o danych, konstruktory i różne drobiazgi (1173)
    • Konstruktory domyślne (1175)
    • Konstruktory wykorzystujące tablice (1175)
    • Konstruktory wykorzystujące fragment tablicy (1176)
    • Konstruktory kopiujące (1176)
    • Konstruktory wykorzystujące n kopii znaku (1177)
    • Konstruktory wykorzystujące zakres (1178)
    • Metody zarządzające pamięcią (1178)
  • Dostęp do łańcucha (1179)
  • Proste przypisanie (1180)
  • Przeszukiwanie łańcuchów (1180)
    • Rodzina funkcji find() (1180)
    • Rodzina funkcji rfind() (1181)
    • Rodzina funkcji find_first_of() (1182)
    • Rodzina funkcji find_last_of() (1182)
    • Rodzina funkcji find_first_not_of() (1183)
    • Rodzina funkcji find_last_not_of() (1183)
  • Metody i funkcje porównania (1184)
  • Modyfikatory łańcuchów (1185)
    • Metody dołączania i dodawania (1185)
    • Inne metody przypisania (1186)
    • Metody wstawiania (1187)
    • Metody usuwania (1188)
    • Metody zastępowania (1188)
    • Pozostałe metody modyfikujące: copy() oraz swap() (1189)
  • Wejście i wyjście (1189)

Dodatek G Metody i funkcje z biblioteki STL (1191)

  • Składowe wspólne dla wszystkich kontenerów (1191)
  • Dodatkowe składowe wektorów, list i kolejek dwustronnych (1194)
  • Dodatkowe składowe zbiorów i map (1197)
  • Funkcje STL (1198)
    • Niemodyfikujące operacje sekwencyjne (1199)
    • Mutujące operacje sekwencyjne (1203)
    • Operacje sortowania i pokrewne (1211)
    • Operacje liczbowe (1224)

Dodatek H Wybrane pozycje książkowe i zasoby internetowe (1227)

  • Wybrane pozycje książkowe (1227)
  • Zasoby internetowe (1229)

Dodatek I Dostosowywanie do standardu ANSI/ISO C++ (1231)

  • Stosuj rozwiązania alternatywne zamiast niektórych dyrektyw preprocesora (1231)
    • Do definiowania stałych używaj modyfikatora const zamiast dyrektywy #define (1231)
    • Do definiowania niewielkich funkcji używaj specyfikatora inline zamiast makrodefinicji #define (1233)
  • Używaj prototypów funkcji (1234)
  • Stosuj rzutowanie typów (1235)
  • Poznaj i wykorzystuj mechanizmy języka C++ (1236)
  • Używaj nowej organizacji plików nagłówkowych (1236)
  • Korzystaj z przestrzeni nazw (1236)
  • Używaj szablonu autoptr (1237)
  • Używaj klasy string (1238)
  • Korzystaj z biblioteki STL (1238)

Dodatek J Odpowiedzi do pytań kontrolnych (1241)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 111,75zł

Tytuł książki: "Język C++ Szkoła programowania Wydanie VI"
Autor: Stephen Prata
Wydawnictwo: HELION
Cena: 149.00zł 111.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
100 dni do matury Polski, matematyka, angielski: porady i powtórki
100 dni do matury Polski, matematyka, angielski: porady i powtórki
Popiołek Ryszard, Jannasz Marek, Laskowska Anna
Lingo
Podstawy logiki Tom 2
Podstawy logiki Tom 2
Bolzano Bernard
ANTYK Marek Derewiecki
Opodatkowanie organizacji pozarządowych
Opodatkowanie organizacji pozarządowych
Błaszczyk Agata
ODDK
Prawa pacjenta
Prawa pacjenta
Dorota Karkowska
Wolters Kluwer
Perspektywa finansowa restrukturyzacji z elementami prognozowania upadłości przedsiębiorstw
Perspektywa finansowa restrukturyzacji z elementami prognozowania upadłości przedsiębiorstw
Jacek Nowak
Difin
Minerały świata
Minerały świata
Walter Schumann
Alma Press
 Koszyk
1 x Świadectwa energetyczne budynków
1 x Jak czytać nowoczesne budynki Przyspieszony kurs wiedzy o architekturze epoki nowoczesnej
1 x Sekrety mistrza fotografii cyfrowej 195 ujęć Scotta Kelbyego
1 x Graffiti w Polsce 1940-2010
1 x Dowody zagraniczne Gromadzenie i dopuszczalność w polskim procesie karnym. Przewodnik z wzorami
1 x Kod idealnej wagi Rozwiązanie problemu odchudzania. Prawda i mity o dietach
1 x Niechciane dziedzictwo Nieruchomości zabytkowe na Dolnym Śląsku w latach 1945–1989
1 x Koszty w jednostkach budżetowych - ewidencja księgowa kosztów a klasyfikacja budżetowa wydatków - powiązania przykłady
1 x Efektywność i skuteczność wdrażania systemów IT w administracji publicznej
1 x Czarodziej z portalu Oszust matrymonialny czy sprzedawca marzeń
1 x Dieta bezglutenowa w przepisach
1 x Plany zarządzania nieruchomościami Modele metody narzędzia Nowe wydanie
1 x Ewolucje samorządu terytorialnego w państwach członkowskich Unii Europejskiej
1 x Operator wielozadaniowych nośników osprzętów w pytaniach i odpowiedziach
1 x Standardy i procedury pielęgnowania chorych w stanach zagrożenia życia
1 x Komunikacja kryzysowa
1 x Aplikacja adwokacka radcowska notarialna Egzaminy wstępne Testy ministerialne z lat 2008-2011
1 x Agroturystyka Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich
1 x Zarządzanie bezpieczeństwem żywności Teoria i praktyka
1 x Bezsenność w Tokio
1 x Etyka w administracji publicznej Wydanie 4
1 x Dubaj dookoła świata
1 x Upadek Cesarstwa Rzymskiego
1 x Telekomunikacja wiedzieć więcej
1 x Interdyscyplinarnie o interdyscyplinarności Między ideą a praktyką
1 x Cuda świata
1 x Mózg odporny na stres
1 x Encyklopedia samorządu terytorialnego dla każdego Część 2 Zadania i kompetencje
1 x Historia geografii polskiej
1 x Budownictwo drewniane
1 x Jan Sas-Zubrzycki architekt, historyk i teoretyk architektury
1 x Kompetencyjne systemy ocen pracowników Wydanie 2
1 x Wielka odmowa Agent, filozof, antykomunista
1 x Księga przysłów
1 x Oczyszczanie dla każdego
1 x Laboratorium w szufladzie Modelarstwo i robotyka
1 x Małe wiekie rzeczy Opowieść młodego człowieka, który uwierzył, że każdy dzień może być dobry
1 x Kalendarz księżycowy na lata 2019-2022 Życie w harmonii z rytmami Księżyca
1 x Jak wygrać każde negocjacje Nie podnosząc głosu nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem.
1 x Znaczenia modernizmu W stronę historii sztuki po 1945 roku Wydanie 2
1 x Mistrzowie sportu
1 x Inna samotność Życie w pojedynkę w zatłoczonym świecie
1 x Fiat Grande Punto
1 x Buszujący w barszczu Kontrkultura w Rosji sto lat po rewolucji
1 x Polska na szachownicy
1 x Atlas gwiazd
1 x Ćwiczenia z fizjologii roślin
1 x Kodeks cywilny 2012
1 x Historia Imperium Osmańskiego i Republiki Tureckiej Tom 1 1280-1808
1 x I jak tu nie podróżować (z dzieckiem)
1 x Ogrzewanie domów z zastosowaniem pomp ciepła
1 x Nić porozumienia. Jak rozmawiać z nastolatkiem
1 x Nauka nocniczka dla chłopców Prosta metoda
1 x Oznaczanie rodzajów grzybów sensu lato ważnych w fitopatologii
1 x Miłości można się nauczyć
1 x Bo ja tak mówię! Sprzeczki rodzinne i jak sobie z nimi radzić
1 x Współczesne dyskursy konfliktu Literatura - Język - Kultura
1 x Bezpieczeństwo energetyczne Rosji
1 x Kim był Isaac Newton?
1 x Żyję z chorobą Parkinsona
1 x Człowiek wobec cierpienia
1 x 26 pułk piechoty
2,845.31zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste

Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste

59.90zł
47.32zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL