Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
O dziewczętach dla dziewcząt

O dziewczętach dla dziewcząt

49.00zł
Kanały dystrybucji kształtowanie relacji 45.00zł
Kanały dystrybucji kształtowanie relacji

Tytuł: Kanały dystrybucji kształtowanie relacji
Autor: Zbigniew Spyra
ISBN: 978-83-7556-026-8
Ilość stron: 278
Data wydania: 2010
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 45.00zł


Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania relacji krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiając złożoną i wielopłaszczyznową diagnozę obecnego stanu i uwarunkowań, a także perspektywy i kierunki zmian. Książka powinna zainteresować praktyków szukających możliwości pogłębienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dystrybucji, menedżerów przedsiębiorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów - dostawców odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.

Rozdziały:

Wprowadzenie  7
Rozdział 1
Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce  13
1.1.  Funkcje i charakter kanałów dystrybucji w zmieniającym się otoczeniu rynkowym  13
1.2.  Podmioty kanałów dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych  17
 1.2.1.  Producent jako podmiot kanału dystrybucji  19
 1.2.2.  Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot kanału dystrybucji  22
l .3. Dobór partnerów do współpracy w kanale dystrybucji  28
 1.3.1.  Optyka producenta  28
 1.3.2. Optyka przedsiębiorstwa handlowego  30
1.4. Podstawowe problemy decyzyjne w sferze dystrybucji  34
Rozdział 2
Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji  43
2.1.  Istota relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji  43
2.2. Współdziałanie podmiotów w kanale dystrybucji - pojęcie, cechy, zasady  49
 2.2.1. Modele współdziałania podmiotów w kanałach dystrybucji  53
2.3. Konflikty między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji  64
 2.3.1. Rozwiązywanie konfliktów w kanale dystrybucji  77
2.4.  Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój współdziałania podmiotów w kanaledystrybucji.81
2.5.  Ewolucja relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji  83
2.6. Współczesne tendencje w kształtowaniu relacji między podmiotami -uczestnikami kanału dystrybucji  87
Rozdział 3
Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji  99
3.1.  Relacje międzyorganizacyjne w kanale dystrybucji jako obiekt badań  99
3.2.  Aspekty i dylematy metodyczne badania relacji między podmiotami w kanałach dystrybucji  104
3.3. Modele przydatne do badania uwarunkowań relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji  109
3.4.  Mierniki procesu współdziałania podmiotów w kanale dystrybucji  113
Rozdział 4
Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce  117
4.1.  Znaczenie sektora handlu w Polsce i w wybranych krajach europejskich  117
4.2.  Zagraniczne sieci handlowe w polskim systemie dystrybucji 124
 4.2.1.  Zagraniczna sieć handlowa - próba definicji pojęcia  124
 4.2.2.  Strategie wejścia zagranicznych sieci handlowych na polski rynek  128
 4.2.3.  Podmioty zagraniczne działające w Polsce według form handlu detalicznego 135
4.3.  Instrumenty marketingowego oddziaływania zagranicznych sieci handlowychna rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce  137
4.4. Marki własne w strategiach marketingowych zagranicznych sieci handlowych  158
 4.4.1.  Polityka marki w zagranicznych sieciach handlowych  158
 4.4.2.  Kategorie marek własnych zagranicznych sieci handlowych rozwijane w Polsce  163
 4.4.3. Marketingowe wyróżniki polityki marek własnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce  172
 4.4.4.  Znaczenie marek własnych zagranicznych sieci handlowych na wybranych rynkach produktowych w Polsce  175
 4.4.5. Pozycjonowanie cenowe marek własnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce  181
 4.4.6. Perspektywy rozwoju marek własnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce  185
4.5. Podstawowe cele zagranicznych sieci handlowych w sferze dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce  189
4.6. Współczesne przemiany i trendy w systemie dystrybucji międzynarodowej  194
Rozdział 5
Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań  205
5.1.  Przebieg badań bezpośrednich i charakterystyka prób badawczych  205
5.2.  Motywy współdziałania krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce  208
5.3.  Ocena warunków współpracy krajowych producentów - dostawców i zagranicznychsieci handlowych w kanale dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych  215
5.4.  Identyfikacja pól konfliktów w kanale dystrybucji krajowy dostawca - zagraniczna sieć handlowa na rynku produktów konsumpcyjnych  223
5.5. Pozytywne i negatywne aspekty współpracy w sferze dystrybucji z zagranicznymi sieciami handlowymi w opinii krajowych dostawców  233
5.6.  Relacje zagranicznych sieci handlowych i krajowych producentów - dostawców marek własnych w świetle badań  240
5.7.  Perspektywy rozwoju procesu współdziałania krajowych dostawców i zagranicznych sieci handlowych w sferze dystrybucji produktów konsumpcyjnych - prognoza procesu do 2010 r  255
Zakończenie  263
Bibliografia  269

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kardiologia dla lekarzy rodzinnych
Kardiologia dla lekarzy rodzinnych
Cezary Marek Ścibiorski, Tomasz Janusz Pasierski
PZWL
Rum Doodle Zdobycie najwyższego szczytu świata
Rum Doodle Zdobycie najwyższego szczytu świata
William E. Bowman
SKLEP PODRÓŻNIKA
Pochodzenie bogów
Pochodzenie bogów
ANDREW COLLINS
Amber
Uzależnienie od partnera Jak skutecznie się wyzwolić z sideł toksycznej miłości
Uzależnienie od partnera Jak skutecznie się wyzwolić z sideł toksycznej miłości
Howard M. Halpern, Ph.D.
Sensus
Ślonsko godka ilustrowany słownik dla Hanysów i Goroli
Ślonsko godka ilustrowany słownik dla Hanysów i Goroli
Furgalińska Joanna
PWN
Bez ograniczeń Jak rządzi nami mózg
Bez ograniczeń Jak rządzi nami mózg
Jerzy Vetulani
Dom Wydawniczy PWN
 Koszyk
1 x Dziennik 2007-2010
1 x Bizancjum 1024-1492
1 x 20 ćwiczeń zapobiegania zmarszczkom i starzeniu się twarzy
1 x System wynagradzania nauczycieli
1 x Anatomia miłości i zdrady Co nauka mówi o namiętnościach człowieka
1 x Rozwiązujemy zadania z analizy matematycznej Część 1
1 x Gra w atom Społeczne zarządzanie technologią w rozwoju energetyki jądrowej w Polsce
1 x Statystyka Ekonometria Prognozowanie Ćwiczenia z Excelem
1 x ABC small biznessu 2013
1 x Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa
1 x Bonhoeffer Prawy człowiek i chrześcijanin przeciwko Trzeciej Rzeszy
1 x Apacze
1 x Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
1 x Lecznicza siła aloesu
1 x Bądź najlepszą wersją siebie
1 x Internacjonalizacja współczesnego procesu karnego w Polsce
1 x Fotografia cyfrowa Poradnik bez kantów
1 x Konserwacja malarstwa
1 x Atlas świata Edycja limitowana
1 x 1000 francuskich słówek Ilustrowany słownik francusko-polski polsko-francuski
1 x Pomoc społeczna Przepisy z wprowadzeniem Wydanie 4
1 x Kariera dla Pań Krótki kurs rozwoju zawodowego dla każdej z nas
1 x 365 dni ze świętymi i błogosławionymi
1 x Podstawy kryptografii wydanie 3
1 x Survival Czyli jak zachować maniery w epoce fejsbuka
1 x Jak upadają wielcy
1 x Wartość krajobrazu Rozwój przestrzeni obszarów wiejskich
1 x Dystrybucja danych w sieci Internet
1 x Kwiaty Antystresowe kreatywne kolorowanie dla dorosłych
1 x Barszcz ukrainski Wydanie II rozszerzone
1 x Decentralizacja władzy publicznej we Francji w drugiej połowie XX wieku
1 x Istota wolności gospodarczej w ujęciu filozoficznoprawnym
1 x Przygoda z elektroniką
1 x Bądź fit Ponad 130 przepisów na zdrowe dania
1 x Antropologia tańca
1 x Atak królewsko-indyjski
1 x 152 mm armatohaubica samobieżna wz. 77 Dana
1,640.77zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Biologia
O pochodzeniu człowieka

O pochodzeniu człowieka

29.90zł
25.42zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press