Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Profilaktyka zakażeń połogowych

Profilaktyka zakażeń połogowych

139.00zł
Kanały marketingowe 39.00zł
Kanały marketingowe

Tytuł: Kanały marketingowe
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
ISBN: 83-01-13739-8
Ilość stron: 652
Data wydania: 2002
Format: 16,5x24 cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 39.00zł


Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym.
Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W procesie tym chodzi nie tylko o zaspokojenie popytu konsumentów na produkty i usługi dostarczane w odpowiednim miejscu, czasie, odpowiedniej ilości, jakości i po odpowiedniej cenie, ale także o stymulowanie tego popytu poprzez działania promocyjne członków kanału (producentów, hurtowników, detalistów i innych pośredników handlowych).
W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Rozdziały:

Część I. OGÓLNE SPOJRZENIE                15
1. Kanały marketingowe – struktura, funkcje i relacje          16
Wyłanianie się struktur kanału marketingowego             18
Funkcje i przepływy w kanałach marketingowych             24
Analiza struktur kanałów marketingowych               29
Zarządzanie kanałem, relacje w ramach kanału i dynamika konkurencyjna      41
Zalecenia metodyczne                    50
Układ książki                       51
Pytania                        54
Dodatek 1A. Kanały dystrybucji wstecznej zielonego marketingu        56
Dodatek 1B. Alternatywne formy dystrybucji: definicje i przykłady        60

Część II. STRUKTURA KANAŁU                71
2. Sprzedaż detaliczna. Najważniejsze zagadnienia i decyzje strategiczne     72
Zagadnienia strategiczne w handlu detalicznym w Stanach Zjednoczonych      82
Zagadnienia strategiczne w międzynarodowym handlu detalicznym        118
Podsumowanie i wnioski                   129
Pytania                        131
Dodatek 2A. Procedury oceny (strategie wyboru) wykorzystywane przez nabywców detalicznych 132
Dodatek 2B. Słownik terminów powszechnie stosowanych przez detalistów      137
Dodatek 2C. Planowanie i kontrola obrotu towarowego           140
3. Pośrednicy kanałowi: hurtownicy                144
Definicja działalności hurtowej                  144
Sektor działalności hurtowej                   147
Wybór i korzystanie z usług hurtowników               153
ścieżki odnowy dystrybucji hurtowej                165
Podsumowanie i wnioski                   172
Pytania                        174
Dodatek 3A. Uczestnictwo różnego rodzaju hurtowników w przepływach marketingowych  174
4. Logistyka dystrybucji. Struktura i strategia             180
Znaczenie dystrybucji fizycznej                  186
Zarządzanie dystrybucją fizyczną                 187
Koncepcja dystrybucji fizycznej: całościowe podejście do systemu        187
Standardy obsługi klienta                   192
Decyzje dotyczące transportu                  196
Decyzje dotyczące magazynowania                 197
Kwestie związane z zarządzaniem zapasami i kontrolą zapasów         202
Przetwarzanie zamówien´ i związane z tym przepływy informacji         216
Rewizja strategii dystrybucji fizycznej                223
Podsumowanie i wnioski                   226
Pytania                        228

Część III. PROJEKT KANAŁU I PROCES PLANOWANIA         231
5. Planowanie kanału marketingowego. Projektowanie systemów kanałów marketingowych 232
Proces projektowania kanałów marketingowych             235
Podsumowanie i wnioski                   268
Pytania                        270
6. Wzory organizacyjne w kanałach marketingowych           271
„Twarda” integracja pionowa                  273
Zlecanie zewnętrzne                     284
„Miękka” integracja pionowa                  291
Kombinacje „twardej” i „miękkiej” integracji pionowej           329
Podsumowanie i wnioski                   331
Pytania                        333
Dodatek 6A. System franchisingowy 7-Eleven              335

Część IV. ZARZąDZENIE KANAŁEM               339
7. Zarządzanie kanałami marketingowymi              340
Porządkowanie środków w celu efektywnego zarządzania kanałem        343
Identyfikowanie potencjalnych i faktycznie istniejących konflików w kanale     373
Metody zarządzenia konfliktem                  386
Podsumowanie i wnioski                   399
Pytania                        400
Dodatek 7A. Zarys programu rabatów funkcyjnych w firmie Aeroquip Corporation    402
8. Strategie stosowane w kanale marketingowym i potencjalne ograniczenia prawne  406
Strategie pokrycia rynku                    408
Strategie obsługi grup klientów                  419
Strategie cenowe                      422
Strategie asortymentu produktów                 441
Strategie doboru partnerów i odstąpienia od współpracy           453
Strategie własności                     455
Podsumowanie i wnioski                   462
Pytania                        465
Dodatek 8A. Aeroquip Corporation. Umowa z dystrybutorem głównym (wersja wstępna)  466
Dodatek 8B. Aeroquip Corporation. Umowa z dystrybutorem autoryzowanym (wersja wstępna) 474
Dodatek 8C. Aeroquip Corporation. Umowa z dystrybutorem filialnym (wersja wstępna)  481
9. Systemy informatyczne a zarządzanie kanałem            486
Elementy systemu informatycznego w kanale              488
Wpływ systemów informatycznych na zapewnianie właściwego poziomu usług     499
Wpływ systemów informatycznych na przepływy w kanale          503
Wpływ systemów informatycznych na pozycję władzy, konflikty, koordynację i współpracę
w kanale                        517
Wpływ systemów informatycznych na wykonywanie ról w kanale        525
Podsumowanie i wnioski                   531
Pytania                        533
Dodatek 9A. System EDI w Aeroquip Corporation (wersja wstępna)        534
10. Ocena skuteczności działania kanału marketingowego          539
Różne aspekty działalności kanału                 540
Połączone wskaz´niki skuteczności finansowej uczestnika kanału         544
Ocena wkładu poszczególnych uczestników kanału w wyniki jego działalności     562
Rezultaty działalności kanału – kontrola jakości usług           579
Podsumowanie i wnioski                   581
Pytania                        584

Część V. ASPEKTY MIęDZYNARODOWE             587
11. Międzynarodowe kanały marketingowe              588
Tworzenie struktury międzynarodowego kanału marketingowego oraz modele wejścia na rynek 604
Efektywność międzynarodowego kanału marketingowego           622
Koordynowanie działan´ międzynarodowego kanału marketingowego        634
Czy międzynarodowe kanały marketingowe mogą mieć charakter globalny?      645

Podsumowanie i wnioski                   649
Pytania                        651

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kuchnia bez chemii Jedz w zgodzie z naturą
Kuchnia bez chemii Jedz w zgodzie z naturą
Mazur Patrycja, Tomaczewska Joanna
Olesiejuk
Excel. 101 formuł gotowych do użycia
Excel. 101 formuł gotowych do użycia
Michael Alexander, Dick Kusleika
HELION
Matura 2014 Geografia Testy i arkusze maturalne Zakres podstawowy i rozszerzony
Matura 2014 Geografia Testy i arkusze maturalne Zakres podstawowy i rozszerzony
Jolanta Siembida Zbigniew Zaniewicz Dorota Plandowska
Operon
Zwalnianie pracownika Osobisty mentor  Harvard Business School Press
Zwalnianie pracownika Osobisty mentor Harvard Business School Press
Harvard Business School Press, Susan Alvey, Steven Robbins
Onepress
Inżynieria powierzchni Wydanie II
Inżynieria powierzchni Wydanie II
Marek Bilcharski
PWN
Instytucje konflikty i dysfunkcje
Instytucje konflikty i dysfunkcje
Jarosz Maria
Oficyna Naukowa
 Koszyk
1 x Atlantyk 1939-1945
1 x Joga dla ciała, oddechu i umysłu. Program przywracania równowagi życiowej
1 x Marketing w elektroenergetyce
1 x Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
1 x Działalność gospodarcza w konstrukcji prawnej podatku
1 x Chemia między nami Miłość, seks i naukowe podstawy przyciągania
1 x Międzynarodowe standardy bioetyczne Dokumenty i orzecznictwo
1 x Unijna reforma ochrony danych osobowych RODO w praktyce z uwzględnieniem: wytycznych GR Art. 29, ustawy o ochronie danych osobowyc
1 x Trwałość mostów drogowych
1 x Dowód Prawdziwa historia neurochirurga, który przekroczył granicę śmierci i odkrył niebo
1 x Rodzicielstwo dla bystrzaków
1 x Angular 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych
1 x Białoruś. Historia za miedzą. Wydanie 2
1 x Prawo spadkowe Wydanie 3
1 x Biznes w kraju dziadów czyli jak zabezpieczyć firmę i własny majątek przed pazernością urzędników
1 x Business Coaching jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości
1 x Encyklopedia ogrodu
1 x Coaching Tao
1 x Stulecie chirurgów
1 x Audi A4 i A4 Avant modele 1994-2000 Wydanie 5
1 x Ostre zatrucia
1 x Kangurkowe skoki w matematykę
1 x Badanie widowni filmowej Antologia przekładów
1 x Face Paint Historia makijażu
1 x Ekologiczne dzieciaki
1 x Pogromca stresów czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami
1 x Matemadziarstwo czyli krzyżówki i nie tylko
1 x Odpowiedzialność dyscyplinarna oraz etyka zawodowa adwokatów i radców prawnych Orzecznictwo
1 x Dreamland Opiatowa epidemia w USA
1 x Historia rozwoju teoretycznej myśli rachunkowości Przegląd wybranych teorii, modeli i koncepcji
1 x Dojrzewanie O czym dziewczynki muszą wiedzieć?
1 x Facebook Od portalu społecznościowego do narzędzia polityki
1 x Hazard Studium kryminologiczne i prawne
1 x Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ jako instrumenty w procesie przetargowym
1 x Cienie logopedyczne ćwiczenia utrwalające wymowę głosek ciszących
1 x Koktajle winne Nowe drinki, inspiracje i klasyki
1 x Kuba praktyczny przewodnik
1 x Odpowiedzialność za nieprzestrzeganie procedury tworzenia i wykonywania budżetu jednostki samorządu terytorialnego
1 x Padaczka i inne zaburzenia napadowe u dzieci
1 x Europejska Konwencja o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności z wprowadzeniem Wydanie 2
1 x Niepłodność w ujęciu bio-psycho-społecznym
1 x Flakkus Pierwszy pogrom Żydów w Aleksandrii
1 x Aksjologia Unii Europejskiej w świetle źródeł, wykładni i instytucji
1 x Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet
1 x Nieruchomości Zagadnienia prawne Wydanie 6
1 x English for dentistry + CD Podręcznik dla studentów i lekarzy
1 x Hipoteka umowna
1 x Małymi krokami do wielkości Jak rozwinąć własną firmę
1 x Berlin Upadek 1945
1 x Dieta w chorobach autoimmunologicznych Co jeść by czuć się lepiej?
1 x Liderzy zmian w ochronie zdrowia
1 x Obsługa suwnic w pytaniach i odpowiedziach
1 x Człowiek - technologia - media Konteksty kulturowe i psychologiczne
1 x CyberSeks
1 x Profil mordercy Prawdziwa historia jednego z najsłynniejszych profilerów
1 x 80-te Jak naprawdę żyliśmy w ostatniej dekadzie PRL
1 x Administracyjnoprawny status cudzoziemca w Polsce
1 x Aktualna problematyka ustrojowa samorządu terytorialnego w świetle orzecznictwa sądowego
1 x Jak dbać o siebie perfekcyjnie
1 x Ostre zespoły wieńcowe Możliwości diagnostyczne i terapeutyczne
1 x Atlas narciarski Włoch
1 x Deszcz pieniędzy Model RAIN czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
1 x Bałkany zebrane z asfaltu
3,295.25zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Energetyka
Sieci średnich napięć

Sieci średnich napięć

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN