Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Mukowiscydoza

Mukowiscydoza

49.00zł
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka 39.00zł 27.69zł
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Tytuł: Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Autor: Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher
ISBN: 83-246-0343-3
Ilość stron: 432
Data wydania: 07/2006
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.00zł 27.69zł


Internet, telewizja i fast-food.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?

Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?

Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:

  • chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
  • nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
  • chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
  • podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
  • prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.

Rozdziały:

Wstęp do wydania polskiego (9)
Wstęp (11)

  • Marketing nakierowany na cel i dzieci w roli łatwego łupu (14)
  • W jaki sposób ta książka może pomóc (15)
  • Punkt krytyczny (18)
  • Współpraca, by wychować zdrowe dzieci (20)

1. Natura stanu bycia dzieckiem (23)

  • Syndrom łatwego łupu (24)
  • Niebezpieczne czasy (25)
  • Niewidzialne i Nienamacalne Przeciążenie Informacyjne (30)
  • Inne niebezpieczeństwa grożące współczesnym dzieciom (35)
  • Przyjąć odpowiedzialność (50)

2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów (53)

  • Zazwyczaj pozytywne produkty i programy (54)
  • Neutralne: produkty i programy wymagające nadzoru (54)
  • Złe - produkty i programy, które są zdecydowanie szkodliwe (81)
  • Czas na działanie (99)

3. Trzy wymiary rozwoju (103)

  • Wymiar pierwszy - elementy rozwoju (104)
  • Wymiar drugi - słabe punkty (115)
  • Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (119)
  • Podsumowanie (120)

4. Wiek niewinności - od urodzenia do trzeciego roku życia (123)

  • Wymiar pierwszy - elementy rozwoju (124)
  • Wymiar drugi - słabe punkty (130)
  • Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (134)
  • Komunikaty marketingowe, czas ekranowy i psychologia łatwego łupu (139)
  • Programy dla dzieci w wieku od narodzin do trzech lat (142)
  • Najsłabsze punkty niemowląt i małych dzieci (149)
  • Tydzień z życia malucha (150)
  • Krótki przewodnik dotyczący strategii, które wzbogacają dzieci (154)
  • Przejście do okresu od trzech do siedmiu lat (156)

5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia (159)

  • Wymiar pierwszy - elementy rozwoju (161)
  • Wymiar drugi - słabe punkty (169)
  • Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (172)
  • Wybory dobrych produktów i programów dla dzieci w grupie wiekowej od trzech do siedmiu lat (177)
  • Produkty i programy dla tej grupy wiekowej wymagające nadzoru (179)
  • Zdecydowanie niebezpieczne produkty, których należy unikać w tej grupie wiekowej (197)
  • Najsłabsze punkty dziecka w wieku od trzech do siedmiu lat (203)
  • Tydzień z życia (204)
  • Krótki przewodnik dotyczący strategii, które wzbogacają dzieci (210)
  • W drodze do etapu rozwoju "dziel i rządź" - dzieci w wieku od ośmiu do dwunastu lat (213)

6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat (215)

  • Wymiar pierwszy - elementy rozwojowe (216)
  • Wymiar drugi -słabe punkty (224)
  • Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (227)
  • Marketing skierowany do dzieci w tym wieku (231)
  • Dobre produkty i programy dla dzieci w wieku od ośmiu do dwunastu lat (233)
  • Produkty i programy wymagające nadzoru (233)
  • Produkty i programy zdecydowanie niebezpieczne (251)
  • Najsłabsze punkty dzieci w wieku od ośmiu do dwunastu lat (260)
  • Tydzień z życia (261)
  • Krótki przewodnik dotyczący strategii wzbogacających dzieci (270)
  • Burza hormonów nadchodzi! (274)

7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat (275)

  • Wymiar pierwszy - elementy rozwojowe (277)
  • Wymiar drugi - słabe punkty (284)
  • Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (290)
  • Pozytywne produkty i programy (293)
  • Neutralne - produkty i programy wymagające nadzoru (294)
  • Produkty niebezpieczne z natury (310)
  • Najsłabsze punkty dzieci w wieku od trzynastu do piętnastu lat (328)
  • Krótki przewodnik dotyczący strategii wzbogacających dzieci (330)
  • Tydzień z życia nastolatka (331)
  • Wejście w późny okres dojrzewania (343)

8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat (345)

  • Wymiar pierwszy - ostatnie etapy rozwoju mózgu człowieka (346)
  • Wymiar drugi - słabe punkty (352)
  • Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (357)
  • Demografia i psychografia marketingu skierowanego do nastolatków (360)
  • Najbardziej niebezpieczne produkty, programy i komunikaty reklamowe (363)
  • Najsłabsze punkty dzieci w wieku od szesnastu do dziewiętnastu lat (365)
  • Tydzień z życia dwóch nastolatków (369)
  • Krótki przewodnik dotyczący strategii wzbogacających dzieci (375)
  • Wykorzystanie "efektu małego steru" (377)

9. Zastosowanie wiedzy w praktyce (379)

  • Strategia działania dla rodziców (382)
  • Co mogą zrobić wychowawcy (388)
  • Namawianie producentów, marketingowców i sprzedawców, żeby przystąpili do działania (390)
  • Dokonywanie mądrych wyborów przez społeczeństwo (393)
  • Cenzurować czy nie cenzurować (394)
  • Zmiana w paradygmatach (397)

Źródła informacji o wychowaniu dziecka (401)
Skorowidz (409)
O autorach (423)

  • DR DANIEL S. ACUFF (423)
  • DR ROBERT H. REIHER (424)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,69zł

Tytuł książki: "Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka"
Autor: Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Armia podziemna
Armia podziemna
Tadeusz Bór-Komorowski
Bellona
Praca cudzoziemców z Ukrainy i innych państw wschodnich zatrudnianie, opodatkowanie i ubezpieczenia społeczne
Praca cudzoziemców z Ukrainy i innych państw wschodnich zatrudnianie, opodatkowanie i ubezpieczenia społeczne
Lidia Rubińska
ODDK
Dzieje kawalerii
Dzieje kawalerii
Roman Jarymowycz
Bellona
Współczesny sennik Morfeusza
Współczesny sennik Morfeusza
Katarzyna Zioła-Zemczak
Dragon
Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie danych biznesowych
Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie danych biznesowych
Wayne L. Winston
Microsoft Press
ABC small biznessu 2013
ABC small biznessu 2013
Markowski Włodzimierz
Marcus
 Koszyk
1 x Analiza przeżycia i tablice wymieralności
1 x Błękitna kropka
1 x Encyklopedia najmłodszych Cuda świata
1 x Ostre stany zagrożenia życia w chorobach wewnętrznych
1 x Kompendium Biologia
1 x Czekolada Leksykon
1 x Atlas ptaków
1 x Cywilizacja traw
1 x Ekonometria finansowa Analiza rynku kapitałowego
1 x Lovely Trigger. Tristan i Danika. Tom III
1 x Analiza dyskursu publicznego Przegląd metod i perspektyw badawczych
1 x ECDL Moduł 1 Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych
1 x Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV
1 x Maszyny elektryczne i transformatory
1 x Co jak dlaczego Tajemnice natury w pytaniach i odpowiedziach
1 x Ćwiczenia z fizjologii roślin
1 x Inżynieria biochemiczna
1 x Encyklopedia najmłodszych Psy Obszerny przewodnik po rasach psów
1 x Beksiński 4
1 x Atlas grzybów jadalnych i trujących
1 x Bronisław Komorowski Człowiek pełen tajemnic Teraz można o tym mówić
1 x Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją Wydanie 3
1 x Bruno Schulz
1 x Atlas myśliwski
1 x Angielsko-polski słownik matematyczny Słownik podręczny
1 x CSS. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie IV
1 x Bałtyk
1 x Encyklopedia sztuki Gaudi
1 x Diagnostyka samochodów osobowych
1 x Atlas grzybów
1 x Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań Wydanie 3
1 x Dendrologia Wydanie 5
1 x Przekładnie śrubowe kulkowe
1 x Podstawy konstrukcji maszyn Ćwiczenia
1 x Epoka człowieka Retoryka i marazm antropocenu
1 x Atlas płazów i gadów
1 x Cichy pucz Zawłaszczanie Europy przez niejawne elity gospodarczo-polityczne
1,830.28zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia od A do Z Repetytorium Matura Poziom podstawowy i rozszerzony

Chemia od A do Z Repetytorium Matura Poziom podstawowy i rozszerzony

28.90zł
25.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN