Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Perswazja NLP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Kiedy kropla drąży skałę czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej 37.00zł 26.27zł
Kiedy kropla drąży skałę czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej

Tytuł: Kiedy kropla drąży skałę czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
Autor: Aleksander Binsztok
ISBN: 978-83-246-2314-3
Ilość stron: 296
Data wydania: 03/2009
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 37.00zł 26.27zł


Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem
Owidiusz

Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonywać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełniać ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Trzymasz właśnie w rękach klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. To przewodnik, który pozwoli Ci z łatwością płynąć przez świat myśli oraz uczuć i kruszyć po drodze skamieniałe serca rozmówców. Dowiedz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi. KUSZĄCE, prawda? Czy nie warto skorzystać z tego już teraz?

Komunikacja interpersonalna to proces psychologiczny, polegający na przekazywaniu informacji, pojęć, idei, uczuć za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki, obrazy czy dotyk. Komunikacja jest jak oddech -- trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne -- sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim łapaniem tlenu, Twój oddech musi zejść głęboko, do przepony. Naucz się precyzyjnego i jasnego wyrażania siebie. Unikaj pułapek i barier komunikacyjnych. Wpływaj na innych. Przeczytaj tę książkę.

Zwiedź galerię międzyludzkich aktów komunikacji, a znajdziesz w niej:
  • ponadczasowe reguły wpływu społecznego;
  • zdobycze NLP w tworzeniu skutecznego przekazu;
  • triki pomagające w budowaniu przyjaznego kontaktu z rozmówcą;
  • sposoby radzenia sobie z trudnym klientem i w niewygodnych sytuacjach;
  • techniki lingwistyczne, hipnotyzujące ludzki umysł;
  • metody na przekonanie każdego do wszystkiego, wszędzie i zawsze!

Rozdziały:

O autorze (13)
Kilka wskazówek przed startem... (15)

Czy wiesz już, kiedy kropla drąży skałę? (19)
Legenda do mapy perswazji, czyli JAK CZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ? (21)
Część I: Efektywna komunikacja interpersonalna (25)
ŻEBY NIE "GADAŁ DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIEJ? (26)

  • Prościej, jaśniej, lepiej! (26)
  • Zrozum różnice w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami a kobietami (28)
  • "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne słuchanie? (30)
  • "Zanim zacznie się ściemniać", czyli nieoceniona siła parafrazy (33)
  • "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyrażania zainteresowania (39)
  • W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (42)
  • "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (46)
  • "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak właściwie spożytkować pracę sześciu służących człowieka (47)
    • Pytania otwarte (48)
    • Pytania zamknięte (49)
  • "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadać na kłopotliwe pytania? (51)

Część II: Podstawy perswazji (57)
ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIĘ SKUTECZNIEJSZYM... (58)

  • Co jest ważne? Zanim zaczniesz poznawać tajemnice oddziaływania na innych... (59)
  • Nie od razu Kraków zbudowano! (61)
  • Czerp z przykładu wielkich tego świata - zostań Napoleonem swoich czasów! (62)
  • Tylko spokój nas uratuje! (65)
  • Bądź elastyczny! (66)
  • Przed jazdą sprawdź czystość filtra! (69)
  • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (71)

PONADCZASOWE REGUŁY PERSWAZJI (74)

  • Poznaj i głęboko zakoduj pozytywną moc wpływania na innych! (74)
  • Co to jest to pierwsze wrażenie? (75)
  • "Działanie na skróty", czyli reguły wpływu społecznego w pigułce (78)
  • "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemność? (80)
  • Czy prawdą jest, że "kto się czubi, ten się lubi"? (86)
  • Od słowa do słowa i "klei" się rozmowa..., czyli "do zakochania jeden krok" (87)
  • Nie dla psa kiełbasa! (89)
  • "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia też!" (91)
  • A Tata Marcina powiedział, że... (93)
  • Poznaj zadziwiające prawdy o ludzkim zachowaniu! (95)

Część III: Etyczne wpływanie na ludzi (97)
KOTWICZENIE POŻĄDANYCH POSTAW W PODŚWIADOMOŚCI ROZMÓWCÓW (98)

  • O co "zahaczyć" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (98)
  • Kotwiczenie a tzw. "small talk" (103)
  • Puchary, ordery i nagród od cholery, czyli czym otacza się Twój klient? (104)
  • Najcenniejsze ciacho życia (109)
  • Nie udało się zakotwiczyć? No i co z tego? Rzucaj kotwicę dalej! (111)

BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (113)

  • Odmień szarą rzeczywistość! (113)
  • Gdzie ma swoje źródło samospełniająca się przepowiednia? (114)
  • Bądź niepoprawnym optymistą! (116)
  • Uświadom sobie, kiedy zdobywamy sympatię innych ludzi (117)
  • Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami na poziomie niewerbalnym (118)
  • Czym zastąpić wiadro kleju? Znajdź wspólny temat do rozmowy (120)
  • Pamiętaj, by dawać więcej, aniżeli wcześniej obiecałeś (121)
  • Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyjaźń i zaufanie innych ludzi (122)
  • Wyrób w sobie podejście empatyczne (124)
  • I choć podobno "nie szata zdobi człowieka"... Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (125)
  • W rozmowie wychwytuj i podkreślaj to, co wspólne dla Ciebie i rozmówcy (126)
  • Włóż skórę swojego rozmówcy! (128)
  • "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do popełniania błędów (129)

Część IV: Kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich (131)
ZACIEŚNIANIE WIĘZI Z ROZMÓWCĄ (132)

  • Zidentyfikuj wspólnego wroga (132)
  • Opowiedz klientowi historię, w której odnajdzie on siebie (133)
  • Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcę (135)
  • Zrozum znaczenie muzyki w procesie wpływu społecznego (135)
  • Wpływu wywieranie przez zaskakiwanie (137)
  • "Jak Cię widzą...", czyli o kształtowaniu własnego wizerunku i różnych imponderabiliach władzy (140)
  • Co daje ludziom atrakcyjność fizyczna? (143)
  • Uśmiechaj się podczas rozmowy telefonicznej! (144)

NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (146)

  • Informacje chłoniemy przez skórę! (147)
  • Wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk? Jaki cechuje Cię system reprezentacyjny? (151)
  • Mów językiem ciała swojego rozmówcy! (154)
  • "Czy te oczy mogą kłamać?" Z pewnością nie! (156)

MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (160)

  • Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonań (160)
  • Miej świadomość tego, jak działa na ludzi konkretyzacja (161)
  • Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (163)
  • Utrwalaj oczekiwane postawy! (164)
  • Wyobraźnia to iskra zapalna! Wzniecaj płomienie! (165)

Część V: Uwaga! Manipulacja (167)
NIEUCZCIWE MANIPULACJE (168)

  • Uważaj na oszustów, czyli słów kilka o tym, jak "zarządzać" emocjami (168)
  • Negatywna gra na emocjach (172)
  • "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (173)
  • Jak umiejętniej przebijać "emocjonalne balony"? (174)
  • Jaki wpływ ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (176)

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (180)

  • "Bić albo nie bić?". Oto jest pytanie! (180)
  • Jak podejść do problemu agresji klienta? (183)
  • Znajdź i w miarę możliwości precyzyjnie określ swoje granice wytrzymałości (184)
  • Jak radzić sobie z emocjami trudnego klienta? (184)
  • Bądź asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiać z gracją i szacunkiem dla innych i samego siebie (185)

Część VI: Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (189)
LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJĄCE LUDZKI UMYSŁ (190)

  • "Tylko niech pan nie myśli, że chciałbym pana oszukać!" (190)
  • Jaki produkt potrafisz stworzyć z niespełna 1,5 kg szarej masy? (191)
  • "Kocham cię, ALE...!", czyli jak wpływa na nas zabójcza siła szyku zdań? (198)
  • Spróbuj nie czytać tego, co jest napisane poniżej! (201)
  • Coś, o czym wiedzą tylko wybrańcy! [Lepiej nie zaglądaj na tę stronę!] (203)
  • Obnażona tajemnica konia trojańskiego, czyli presupozycje zaprzęgnięte do działania (205)
  • Kawa czy herbata? (205)
  • Zanim zaczniesz odnosić spektakularne sukcesy, zrób jeszcze tylko jedno... (207)
  • Zauważ, jak skuteczne jest malowanie obrazów w wyobraźni Twoich rozmówców (209)
  • Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdę dotyka kotwica rzucona przez polityka? (211)
  • "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (214)

INNE REGUŁY LINGWISTYCZNE WPŁYWU SPOŁECZNEGO (217)

  • Poznaj magiczną moc pytań kierunkowych (217)
  • Co to znaczy: "odpowiednie dać rzeczy słowo"? (218)
  • Zrozum rolę narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (219)
  • Personalizuj polecenia (219)
  • Dostosuj słownictwo do odbiorcy (221)
  • Przestrzegaj zakaziku używanka zdrobnionek! (221)
  • Pomyśl, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobę, która Cię słucha (223)
  • Miej świadomość możliwości rozszerzania lub zawężania skali odpowiedzi! (223)
  • "Ale plama", czyli kiedy "zwróć uwagę = odwróć uwagę"? (224)
  • Niedoceniana siła akcentowania (225)
  • Kiedy słuchają nas jak zgaszonego radia? (226)

WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAŻY (227)

  • "Nie chciałbym, żeby podejmował pan decyzję o kupnie już teraz!", czyli działanie słowa "NIE" w handlu (227)
  • Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie w negocjacjach handlowych (228)
  • Wsiądź do ekspresu relacji "pożądanie - posiadanie" (229)
  • Otrzyjmy się o up-selling, czyli jaką siłę ma zadawanie dodatkowych pytań w sprzedaży (231)

Część VII: Sztuka skutecznej sprzedaży (233)
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY (234)

  • Czas na zmiany! Zakasaj rękawy i do dzieła! (234)
  • Natural Born Killers? (235)
  • Buduj bazę wiedzy nt. swojego produktu (usługi), konkurencji i branży (236)
  • Emocje w sprzedaży (238)
  • Sprzedaż to entuzjazm i zaangażowanie w to, co robisz (240)
  • Zastanów się: co właściwie sprzedajesz? (242)
  • Poznaj najkrótszą receptę na sukces w sprzedaży (242)
  • Rozkład sił, czyli co wpływa na wyniki sprzedażowe (244)
  • Wykorzystuj magiczną zasadę handlowania - słuchaj! (244)
  • Unikaj zadawania głupich pytań (245)
  • Pamiętaj o tym, że ludzie nie kupują produktów, ale korzyści, jakie one ze sobą niosą (247)
  • Staraj się postawić w sytuacji, w jakiej znajduje się Twój klient (250)
  • Na każdym poziomie obsługi służ pomocą swojemu klientowi! (252)
  • Pamiętaj, że niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na siłę" (253)
  • Cena nie jest celem sprzedaży! (261)
  • Dlaczego nie wygrywa się tylko ceną? (262)
  • "Szczęśliwa siódemka", czyli kilka słów o tym, jak kształtować ceny (263)
  • Wpływanie poprzez doświadczanie (264)
  • Zapomnieć? To niemożliwe!!! (265)
  • Zapisane = zaklepane! (265)
  • Bądź precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (266)
  • O jeden most za daleko, czyli co robić, by nie przegadać prezentacji handlowej (267)
  • "Wash and go", czyli z jednej strony słuchaj, a z drugiej wyrażaj zniecierpliwienie (269)
  • Zachowaj umiar w zażyłościach z klientami (269)
  • Uważaj! Mogą chcieć Cię wypróbować! (270)
  • Po raz kolejny powtarzam: wskaż na ludzi podobnych do klienta! (271)
  • Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (271)
  • "Słodki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiają, gdy innym coś nie wychodzi (272)
  • "Nie-skrywane" słabości, czyli co zrobić, aby Twoje słabości pracowały dla Ciebie (273)
  • Buduj stosunki lojalnościowe z klientami (274)
  • Ostatni wygrywa, czyli co liczy się w sprzedaży nie tylko nieruchomości? (276)
  • Ograniczaj paletę barw! (276)
  • "Pod boki wzięci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (278)
  • Koncentruj się na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniędzy! (279)

Część VIII: Źródła inspiracji (281)

  • "Na pożegnanie wszyscy razem...", czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (282)
  • POSŁOWIE (285)
  • Źródła, z których zaczerpnąłem także krople energii, czyli BIBLIOGRAFIA (287)
  • Spojrzenie w kierunku moich osobistych źródeł energii, czyli PODZIĘKOWANIA (289)
  • Jak dalej podlewać i pielęgnować Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (291)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,27zł

Tytuł książki: "Kiedy kropla drąży skałę czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej"
Autor: Aleksander Binsztok
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów I etap edukacyjny
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów I etap edukacyjny
Naprawa Renata, Tanajewski Alicja, Mach Cecylia, Szczepańska Krystyna
Harmonia
Teoria inwestycji finansowych
Teoria inwestycji finansowych
David Luenberger
PWN
Człowiek pismo śmierć Rozmowy z Pierrem Emmanuelem Dauzat
Człowiek pismo śmierć Rozmowy z Pierrem Emmanuelem Dauzat
Jack Goody
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Bo to złe kobiety były Intrygantki i diablice
Bo to złe kobiety były Intrygantki i diablice
Joanna Puchalska
Fronda
Dzieje medycyny w Polsce Tom 1 Od czasów najdawniejszych do roku 1914
Dzieje medycyny w Polsce Tom 1 Od czasów najdawniejszych do roku 1914
Noszczyk Wojciech
PZWL
Polska pozycja depresyjna od Gombrowicza do Mrożka i z powrotem
Polska pozycja depresyjna od Gombrowicza do Mrożka i z powrotem
Szymon Wróbel
Universitas
 Koszyk
1 x Autoarteterapie
1 x Zarządzanie projektami we wdrażaniu innowacji
1 x Bezpieczeństwo rynku ubezpieczeniowego UE a systemy gwarancyjne pewności ochrony ubezpieczeniowej
1 x Fundusz świadczeń socjalnych Kadry - Podatki - Księgowość Wydanie 3
1 x Onkologia dla stomatologów
1 x Dochodzenie roszczeń przez poszkodowanych w wypadkach drogowych
1 x Decoupage Wzory orientalne
1 x Niewolnica ISIS
1 x 1000 pytań i odpowiedzi
1 x Ćwiczenia laboratoryjne z klasycznej analizy jakościowej nieorganicznej Podręcznik dla studentów chemii technicznej
1 x Modelowanie i sterowanie mobilnych robotów kołowych
1 x Prawo autorskie Komentarz do wybranego orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości UE
1 x Żywienie człowieka Tom 2 Żywienie człowieka zdrowego i chorego Wydanie 2
1 x TO TWOJA FIRMA 12 KROKÓW DO SUKCESU
1 x Akupresura najskuteczniejsze punkty Podręcznik samodzielnego usuwania powszechnych dolegliwości
1 x 16 pragnień Analiza motywacyjna
1 x Analizy i projektowanie konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
1 x Beskid Niski mapa turystyczna
1 x Ewolucja życia i ewolucja wszechświata
1 x Fizyka i filozofia
1 x Historie Historia Franków
1 x Leki w ratownictwie medycznym
1 x Bo jesteś człowiekiem Żyć z depresją ale nie w depresji
1 x Intensywna terapia i wybrane zagadnienia medycyny ratunkowej Repetytorium
1 x Ateizm Bardzo Krótkie Wprowadzenie
1 x Rycerstwo
1 x Rowery Regulacja naprawa konserwacja
1 x ECDL Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja
1 x Biegać mądrze
1 x Gastroenterologia hepatologia i endoskopia Tom 2
1 x Co jeśli mój kot 164 najważniejsze pytania i odpowiedzi
1 x Kluczowe problemy procesu karnego
1 x Emerytalna katastrofa I jak się chronić przed jej skutkami
1 x Dziewczynka bez imienia
1 x Funkcjonowanie Eurojustu w przestrzeni wolności, bezpieczeństwa i sprawiedliwości Unii Europejskiej
1 x Bądź bezpieczny w cyfrowym świecie. Poradnik bezpieczeństwa IT dla każdego
1 x Jak korzystnie kupić lub sprzedać mieszkanie
1 x Koszty jakości Wybrane aspekty
1 x Patofizjologia człowieka
1 x Biblioteka jQuery. Sprawdzone wzorce projektowe
1 x Prawo prywatne Tabele porównawcze Aplikacje Prawnicze
1 x Projektowanie WWW Księga pomysłów #2
1 x CDL/CDS silne wsparcie w procesie zdrowienia Zwalcza wirusy, bakterie i grzyby
1 x Kodeks postępowania administracyjnego The Code of Administrative Proceedings
1 x Atlas kamieni szlachetnych i minerałów
1 x IQ Wzrostu 10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego
1 x Kodeks cywilny Kodeks rodzinny i opiekuńczy
1 x Energia kolorów
1 x Polska na globalnej szachownicy
1 x Boże drogowskazy (dla chłopców)
1 x Edycja genów Władza nad ewolucją
1 x Magiczne zawody Kowal, czarodziej, alchemik
1 x Co sprawia, że ja to ja
1 x Ekologia Zysk i S-ka
1 x Farmakologia Recepty
1 x 50 okrętów, które zmieniły bieg historii
1 x Gorzka czekolada
1 x Spacerem po Nowym Jorku
1 x Aksjologia Unii Europejskiej w świetle źródeł, wykładni i instytucji
1 x Last Minute Prawo rodzinne i opiekuńcze 2019
1 x Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi
1 x Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym
1 x 20 najpiękniejszych miejscowości uzdrowiskowych w Polsce
1 x Anatomia zwierząt Tom 1 Aparat ruchowy Wydanie 5
1 x Bieganie nie tylko dla żółtodziobów
1 x Antologia tekstów o muzyce
1 x A może zmienisz zdanie Sekrety perswazyjnego pisania
1 x Controlling Koncepcja, zastosowania, wdrożenie
1 x Dokumentacja pracownicza 2019 ponad 300 wzorów z komentarzem
1 x Pielęgniarstwo opieki paliatywnej
1 x Cyfrowa rewolucja Rozwój cywilizacji informacyjnej
1 x Działanie współczesnych przedsiębiorstw tom 12 Determinanty kulturowe zasobowe i samorządowe
1 x Gallipoli i Bliski Wschód 1914-1918 Historia pierwszej wojny światowej
1 x Ajurweda dla kobiet
1 x Dlaczego Odpowiedzi na pozornie łatwe pytania
1 x Inwentaryzacja od A do Z Wydanie 6
1 x Afryka Przekrój podłużny Rowerowe safari z Kairu do Kapsztadu
1 x Geoturystyka
1 x Nadciśnienie tętnicze a nerki Kontrowersje wokół nefropatii nadciśnieniowej
1 x Gruzja, Armenia i Azerbejdżan praktyczny przewodnik 2013
1 x Czerwona królowa
1 x 5+ (plus) Życie obfite w Szczęście Humor Pomoc Nadzieję oraz Zdrowie
1 x Joga dla całej rodziny Ćwiczenia i zabawy z dziećmi wpływające na zdrowie, zwinność, koncentrację, pewność siebie i rozwój
1 x Go-Giver Lider rozdawca Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze
1 x Logistyka stosowana
1 x Prawo cywilne dla zarządców nieruchomości Wydanie 2
1 x Drugi dziennik 21 czerwca 2012 – 20 czerwca 2013
1 x Elastyczne formy zatrudnienia Telepraca Zarządzanie pracą zdalną
1 x Kodeks Pracy Państwowa Inspekcja Pracy Promocja zatrudnienia i instytucje rynku pracy Ustawa o łagodzeniu skutków
1 x Historia archeologii 50 najważniejszych odkryć
1 x Dziecko uczestniczące w postępowaniu karnym
1 x Baw się kodem! Twoja własna strona WWW. CoderDojo Nano
1 x Diagnostyka bakteriologiczna Wydanie 3
1 x Żaglowce świata Sailing ships of the world
1 x Gastroenterologia i hepatologia kliniczna
1 x Harvard Business Review Sprawna i efektywna organizacja
1 x Leksykon prawa własności intelektualnej 100 podstawowych pojęć
1 x Dzieje słownictwa z zakresu stosunków społecznych w Serbii i Czarnogórze Tom 1 Ród i społeczeństwo
1 x Immunitet parlamentarny i immunitet głowy państwa z perspektywy konstytucyjnej i karnoprocesowej
1 x Cyfrowy warsztat humanisty
1 x Prawo zarządzania projektami finasowymi z funduszy europejskiej
1 x Profilowanie kryminalne
1 x Ochrona danych osobowych w sądach i prokuraturze
1 x Ergonomia i adaptacje w terapii zajęciowej
1 x Egzaminy Prawnicze Ministerstwa Sprawiedliwości 2019 Tom 1 Akta cywilne i karne
1 x Więźniowie geografii, czyli wszystko, co chciałbyś wiedzieć o globalnej polityce
1 x Jak zrozumieć szefa Czyli wszystko, czego NIE CHCESZ o nim wiedzieć
1 x Asertywność w praktyce Jak się zachować w typowych sytuacjach?
1 x CATIA. Wykorzystanie metody elementów skończonych w obliczeniach inżynierskich
1 x Duży słownik polsko hiszpański hiszpańsko polski
1 x Aplikacja 2010 Zbiór przepisów część 1
1 x Nauka o oddychaniu
1 x III Filar twojej emerytury Przygotyj dobry plan na przyszłość
1 x Banany i cytrusy, czyli leć do Afryki
1 x Andrzej Stelmachowski Pragmatyczny romantyk
1 x Antologia Chopin w krytyce muzycznej do I wojny światowej
1 x Minuty Reportaże o starości
1 x Witaminy i ciąża Przewod Ortomolekularny dla matki i dziecka
1 x Wprowadzenie do ekonometrii
1 x Jak skutecznie rozmawiać z pacjentem i jego rodziną Praktyka lekarza rodzinnego
1 x Czupury i inne zabawy z wyobraźnią
1 x Diagnostyka laboratoryjna
6,917.91zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia Piękna Tom 1 Wydanie 2

Chemia Piękna Tom 1 Wydanie 2

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION