Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Perswazja NLP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Kiedy kropla drąży skałę czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej 37.00zł 26.27zł
Kiedy kropla drąży skałę czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej

Tytuł: Kiedy kropla drąży skałę czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
Autor: Aleksander Binsztok
ISBN: 978-83-246-2314-3
Ilość stron: 296
Data wydania: 03/2009
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 37.00zł 26.27zł


Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem
Owidiusz

Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonywać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełniać ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Trzymasz właśnie w rękach klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. To przewodnik, który pozwoli Ci z łatwością płynąć przez świat myśli oraz uczuć i kruszyć po drodze skamieniałe serca rozmówców. Dowiedz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi. KUSZĄCE, prawda? Czy nie warto skorzystać z tego już teraz?

Komunikacja interpersonalna to proces psychologiczny, polegający na przekazywaniu informacji, pojęć, idei, uczuć za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki, obrazy czy dotyk. Komunikacja jest jak oddech -- trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne -- sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim łapaniem tlenu, Twój oddech musi zejść głęboko, do przepony. Naucz się precyzyjnego i jasnego wyrażania siebie. Unikaj pułapek i barier komunikacyjnych. Wpływaj na innych. Przeczytaj tę książkę.

Zwiedź galerię międzyludzkich aktów komunikacji, a znajdziesz w niej:
  • ponadczasowe reguły wpływu społecznego;
  • zdobycze NLP w tworzeniu skutecznego przekazu;
  • triki pomagające w budowaniu przyjaznego kontaktu z rozmówcą;
  • sposoby radzenia sobie z trudnym klientem i w niewygodnych sytuacjach;
  • techniki lingwistyczne, hipnotyzujące ludzki umysł;
  • metody na przekonanie każdego do wszystkiego, wszędzie i zawsze!

Rozdziały:

O autorze (13)
Kilka wskazówek przed startem... (15)

Czy wiesz już, kiedy kropla drąży skałę? (19)
Legenda do mapy perswazji, czyli JAK CZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ? (21)
Część I: Efektywna komunikacja interpersonalna (25)
ŻEBY NIE "GADAŁ DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIEJ? (26)

  • Prościej, jaśniej, lepiej! (26)
  • Zrozum różnice w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami a kobietami (28)
  • "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne słuchanie? (30)
  • "Zanim zacznie się ściemniać", czyli nieoceniona siła parafrazy (33)
  • "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyrażania zainteresowania (39)
  • W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (42)
  • "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (46)
  • "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak właściwie spożytkować pracę sześciu służących człowieka (47)
    • Pytania otwarte (48)
    • Pytania zamknięte (49)
  • "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadać na kłopotliwe pytania? (51)

Część II: Podstawy perswazji (57)
ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIĘ SKUTECZNIEJSZYM... (58)

  • Co jest ważne? Zanim zaczniesz poznawać tajemnice oddziaływania na innych... (59)
  • Nie od razu Kraków zbudowano! (61)
  • Czerp z przykładu wielkich tego świata - zostań Napoleonem swoich czasów! (62)
  • Tylko spokój nas uratuje! (65)
  • Bądź elastyczny! (66)
  • Przed jazdą sprawdź czystość filtra! (69)
  • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (71)

PONADCZASOWE REGUŁY PERSWAZJI (74)

  • Poznaj i głęboko zakoduj pozytywną moc wpływania na innych! (74)
  • Co to jest to pierwsze wrażenie? (75)
  • "Działanie na skróty", czyli reguły wpływu społecznego w pigułce (78)
  • "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemność? (80)
  • Czy prawdą jest, że "kto się czubi, ten się lubi"? (86)
  • Od słowa do słowa i "klei" się rozmowa..., czyli "do zakochania jeden krok" (87)
  • Nie dla psa kiełbasa! (89)
  • "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia też!" (91)
  • A Tata Marcina powiedział, że... (93)
  • Poznaj zadziwiające prawdy o ludzkim zachowaniu! (95)

Część III: Etyczne wpływanie na ludzi (97)
KOTWICZENIE POŻĄDANYCH POSTAW W PODŚWIADOMOŚCI ROZMÓWCÓW (98)

  • O co "zahaczyć" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (98)
  • Kotwiczenie a tzw. "small talk" (103)
  • Puchary, ordery i nagród od cholery, czyli czym otacza się Twój klient? (104)
  • Najcenniejsze ciacho życia (109)
  • Nie udało się zakotwiczyć? No i co z tego? Rzucaj kotwicę dalej! (111)

BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (113)

  • Odmień szarą rzeczywistość! (113)
  • Gdzie ma swoje źródło samospełniająca się przepowiednia? (114)
  • Bądź niepoprawnym optymistą! (116)
  • Uświadom sobie, kiedy zdobywamy sympatię innych ludzi (117)
  • Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami na poziomie niewerbalnym (118)
  • Czym zastąpić wiadro kleju? Znajdź wspólny temat do rozmowy (120)
  • Pamiętaj, by dawać więcej, aniżeli wcześniej obiecałeś (121)
  • Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyjaźń i zaufanie innych ludzi (122)
  • Wyrób w sobie podejście empatyczne (124)
  • I choć podobno "nie szata zdobi człowieka"... Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (125)
  • W rozmowie wychwytuj i podkreślaj to, co wspólne dla Ciebie i rozmówcy (126)
  • Włóż skórę swojego rozmówcy! (128)
  • "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do popełniania błędów (129)

Część IV: Kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich (131)
ZACIEŚNIANIE WIĘZI Z ROZMÓWCĄ (132)

  • Zidentyfikuj wspólnego wroga (132)
  • Opowiedz klientowi historię, w której odnajdzie on siebie (133)
  • Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcę (135)
  • Zrozum znaczenie muzyki w procesie wpływu społecznego (135)
  • Wpływu wywieranie przez zaskakiwanie (137)
  • "Jak Cię widzą...", czyli o kształtowaniu własnego wizerunku i różnych imponderabiliach władzy (140)
  • Co daje ludziom atrakcyjność fizyczna? (143)
  • Uśmiechaj się podczas rozmowy telefonicznej! (144)

NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (146)

  • Informacje chłoniemy przez skórę! (147)
  • Wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk? Jaki cechuje Cię system reprezentacyjny? (151)
  • Mów językiem ciała swojego rozmówcy! (154)
  • "Czy te oczy mogą kłamać?" Z pewnością nie! (156)

MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (160)

  • Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonań (160)
  • Miej świadomość tego, jak działa na ludzi konkretyzacja (161)
  • Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (163)
  • Utrwalaj oczekiwane postawy! (164)
  • Wyobraźnia to iskra zapalna! Wzniecaj płomienie! (165)

Część V: Uwaga! Manipulacja (167)
NIEUCZCIWE MANIPULACJE (168)

  • Uważaj na oszustów, czyli słów kilka o tym, jak "zarządzać" emocjami (168)
  • Negatywna gra na emocjach (172)
  • "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (173)
  • Jak umiejętniej przebijać "emocjonalne balony"? (174)
  • Jaki wpływ ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (176)

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (180)

  • "Bić albo nie bić?". Oto jest pytanie! (180)
  • Jak podejść do problemu agresji klienta? (183)
  • Znajdź i w miarę możliwości precyzyjnie określ swoje granice wytrzymałości (184)
  • Jak radzić sobie z emocjami trudnego klienta? (184)
  • Bądź asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiać z gracją i szacunkiem dla innych i samego siebie (185)

Część VI: Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (189)
LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJĄCE LUDZKI UMYSŁ (190)

  • "Tylko niech pan nie myśli, że chciałbym pana oszukać!" (190)
  • Jaki produkt potrafisz stworzyć z niespełna 1,5 kg szarej masy? (191)
  • "Kocham cię, ALE...!", czyli jak wpływa na nas zabójcza siła szyku zdań? (198)
  • Spróbuj nie czytać tego, co jest napisane poniżej! (201)
  • Coś, o czym wiedzą tylko wybrańcy! [Lepiej nie zaglądaj na tę stronę!] (203)
  • Obnażona tajemnica konia trojańskiego, czyli presupozycje zaprzęgnięte do działania (205)
  • Kawa czy herbata? (205)
  • Zanim zaczniesz odnosić spektakularne sukcesy, zrób jeszcze tylko jedno... (207)
  • Zauważ, jak skuteczne jest malowanie obrazów w wyobraźni Twoich rozmówców (209)
  • Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdę dotyka kotwica rzucona przez polityka? (211)
  • "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (214)

INNE REGUŁY LINGWISTYCZNE WPŁYWU SPOŁECZNEGO (217)

  • Poznaj magiczną moc pytań kierunkowych (217)
  • Co to znaczy: "odpowiednie dać rzeczy słowo"? (218)
  • Zrozum rolę narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (219)
  • Personalizuj polecenia (219)
  • Dostosuj słownictwo do odbiorcy (221)
  • Przestrzegaj zakaziku używanka zdrobnionek! (221)
  • Pomyśl, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobę, która Cię słucha (223)
  • Miej świadomość możliwości rozszerzania lub zawężania skali odpowiedzi! (223)
  • "Ale plama", czyli kiedy "zwróć uwagę = odwróć uwagę"? (224)
  • Niedoceniana siła akcentowania (225)
  • Kiedy słuchają nas jak zgaszonego radia? (226)

WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAŻY (227)

  • "Nie chciałbym, żeby podejmował pan decyzję o kupnie już teraz!", czyli działanie słowa "NIE" w handlu (227)
  • Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie w negocjacjach handlowych (228)
  • Wsiądź do ekspresu relacji "pożądanie - posiadanie" (229)
  • Otrzyjmy się o up-selling, czyli jaką siłę ma zadawanie dodatkowych pytań w sprzedaży (231)

Część VII: Sztuka skutecznej sprzedaży (233)
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY (234)

  • Czas na zmiany! Zakasaj rękawy i do dzieła! (234)
  • Natural Born Killers? (235)
  • Buduj bazę wiedzy nt. swojego produktu (usługi), konkurencji i branży (236)
  • Emocje w sprzedaży (238)
  • Sprzedaż to entuzjazm i zaangażowanie w to, co robisz (240)
  • Zastanów się: co właściwie sprzedajesz? (242)
  • Poznaj najkrótszą receptę na sukces w sprzedaży (242)
  • Rozkład sił, czyli co wpływa na wyniki sprzedażowe (244)
  • Wykorzystuj magiczną zasadę handlowania - słuchaj! (244)
  • Unikaj zadawania głupich pytań (245)
  • Pamiętaj o tym, że ludzie nie kupują produktów, ale korzyści, jakie one ze sobą niosą (247)
  • Staraj się postawić w sytuacji, w jakiej znajduje się Twój klient (250)
  • Na każdym poziomie obsługi służ pomocą swojemu klientowi! (252)
  • Pamiętaj, że niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na siłę" (253)
  • Cena nie jest celem sprzedaży! (261)
  • Dlaczego nie wygrywa się tylko ceną? (262)
  • "Szczęśliwa siódemka", czyli kilka słów o tym, jak kształtować ceny (263)
  • Wpływanie poprzez doświadczanie (264)
  • Zapomnieć? To niemożliwe!!! (265)
  • Zapisane = zaklepane! (265)
  • Bądź precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (266)
  • O jeden most za daleko, czyli co robić, by nie przegadać prezentacji handlowej (267)
  • "Wash and go", czyli z jednej strony słuchaj, a z drugiej wyrażaj zniecierpliwienie (269)
  • Zachowaj umiar w zażyłościach z klientami (269)
  • Uważaj! Mogą chcieć Cię wypróbować! (270)
  • Po raz kolejny powtarzam: wskaż na ludzi podobnych do klienta! (271)
  • Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (271)
  • "Słodki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiają, gdy innym coś nie wychodzi (272)
  • "Nie-skrywane" słabości, czyli co zrobić, aby Twoje słabości pracowały dla Ciebie (273)
  • Buduj stosunki lojalnościowe z klientami (274)
  • Ostatni wygrywa, czyli co liczy się w sprzedaży nie tylko nieruchomości? (276)
  • Ograniczaj paletę barw! (276)
  • "Pod boki wzięci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (278)
  • Koncentruj się na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniędzy! (279)

Część VIII: Źródła inspiracji (281)

  • "Na pożegnanie wszyscy razem...", czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (282)
  • POSŁOWIE (285)
  • Źródła, z których zaczerpnąłem także krople energii, czyli BIBLIOGRAFIA (287)
  • Spojrzenie w kierunku moich osobistych źródeł energii, czyli PODZIĘKOWANIA (289)
  • Jak dalej podlewać i pielęgnować Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (291)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,27zł

Tytuł książki: "Kiedy kropla drąży skałę czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej"
Autor: Aleksander Binsztok
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Gimnazjum Encyklopedia ucznia z CD-ROM
Gimnazjum Encyklopedia ucznia z CD-ROM
Praca zbiorowa
PWN
Sekrety ekonomii czyli ile kosztuje twoja kawa
Sekrety ekonomii czyli ile kosztuje twoja kawa
Tim Harford
Literackie
Matura 2014 Matematyka Testy i arkusze z odpowiedziami Zakres rozszerzony
Matura 2014 Matematyka Testy i arkusze z odpowiedziami Zakres rozszerzony
Orlińska Marzena
Operon
Linux. Wprowadzenie do wiersza poleceń. Wydanie II
Linux. Wprowadzenie do wiersza poleceń. Wydanie II
William Shotts
HELION
Smoleńsk
Smoleńsk
Teresa Torańska
Wielka Litera
Bezkrwawe łowy Fotografia przyrodnicza okiem Ralpha Clevengera
Bezkrwawe łowy Fotografia przyrodnicza okiem Ralpha Clevengera
Ralph A. Clevenger
HELION
 Koszyk
1 x Audi A4 (typu B6/B7) modele 2000-2007
1 x System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
1 x Aspekty prawne planowania i zagospodarowania przestrzennego
1 x Budowla w podatku od nieruchomości
1 x Bóg Bestia Studium samobójstwa
1 x Podstawy konstrukcji maszyn Wydanie 2
1 x Człowiek wykluczony i człowiek w sytuacji zagrożenia wykluczeniem społecznym, edukacyjnym, kulturowym - wyzwania, powinności pedag
1 x Czółenka czy szpilki? Poradnik savoir-vivre dla kobiet gotowych na sukces z klasą
1 x Uleczę Twe serce. Kaci Hadesa
1 x Decydujący moment Nowe zjawiska w fotografii polskiej po 2000 roku
1 x Encyklopedia domowych wyrobów
1 x Mikrobiologia w kosmetologii
1 x Azjata jako źródło zagrożenia Rekonstrukcja wizerunku Indusów i Chińczyków w literaturze brytyjskiej przełomu XIX i XX wieku
1 x Wlewy podskórne
1 x Arcydzieła światowej architektury
1 x Duże mosty wieloprzęsłowe
1 x Jak naprawić uszkodzony mózg Od udarów i chronicznego bólu po choroby neurodegeneracyjne
1 x Jak działa szkielet Ilustrowany przewodnik anatomiczny
1 x Kosmiczna spirala Przekazywanie wiedzy za pośrednictwem DNA
1 x Rozmówki włoskie
1,064.81zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Biologia
Dzieje życia na Ziemi Wprowadzenie do paleobiologii

Dzieje życia na Ziemi Wprowadzenie do paleobiologii

129.00zł
109.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN