Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Firma » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz 37.00zł 26.27zł
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

Tytuł: Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
Autor: Robert Gordman, Armin Brott
ISBN: 978-83-246-0751-8
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2007
Oprawa: twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 37.00zł 26.27zł


7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój

  • Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
  • Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
  • Zostań liderem w swojej branży

Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:

  • kim jest klient, którego musisz mieć;
  • jak pozycjonować swoją firmę;
  • w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
  • jak wybrać sobie niszę na rynku;
  • co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
  • jak dobierać sobie pracowników.

Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.

Rozdziały:

Wstęp (9)
Krok 1. Kim jest klient, który musi być Twój? (19)

Krok 2. Ustalenie pozycji firmy na rynku (59)
Krok 3. Pole optymalnego trafienia i powody, dla których go potrzebujesz (85)
Krok 4. Dlaczego klienci, którzy są zadowoleni z naszej oferty, mimo to kupują u konkurencji? (105)
Krok 5. Krytyczne czynniki sukcesu - czy wiesz, czego nie wiesz? (135)
Krok 6. Pracownicy, którzy muszą być Twoi (167)
Krok 7. Czy potrafisz efektywnie komunikować się z klientem, który musi być Twój? (199)
Niezbędny audyt (223)
Podziękowania (227)
Skorowidz (231)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,27zł

Tytuł książki: "Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz"
Autor: Robert Gordman, Armin Brott
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Nato w pozimnowojennym środowisku (nie)bezpieczeństwa
Nato w pozimnowojennym środowisku (nie)bezpieczeństwa
Pietraś Marek, Olchowski Jakub
UMCS
Pani Einstein
Pani Einstein
Marie Benedict
ZNAK
Wstrzykiwanie zależności Zasady, praktyki, wzorce
Wstrzykiwanie zależności Zasady, praktyki, wzorce
Mark Seemann
PWN
Coaching inteligencji emocjonalnej
Coaching inteligencji emocjonalnej
Stephen Neale, Lisa Spencer-Arnell, Liz Wilson
Wolters Kluwer
Instrukcja gospodarowania składnikami aktywów trwałych - wzór zarządzenia wewnętrznego z wzorami dokumentów
Instrukcja gospodarowania składnikami aktywów trwałych - wzór zarządzenia wewnętrznego z wzorami dokumentów
Julia Siewierska
ODDK
Wojna Niemców Naród pod bronią 1939-1945
Wojna Niemców Naród pod bronią 1939-1945
Nicholas Stargardt
Rebis
 Koszyk
1 x Algorytmy diagnostyczne i lecznicze w praktyce SOR
1 x Sztuka wojenna w średniowieczu Tom 2
1 x Poszukiwanie modelu inteligentnego miasta. Przykład Gdańska i Glasgow
1 x Pokonałem raka 9 sposobów dzięki którym wyzdrowiałem
1 x Budżet zadaniowy w jednostkach sektora finansów publicznych
1 x Biologia Vademecum maturzysty Wydanie 4
1 x Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków
520.64zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Kompendium chirurgii laparoskopowej

Kompendium chirurgii laparoskopowej

99.00zł
84.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN