Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Poradnik tokarza Wydanie 12

Poradnik tokarza Wydanie 12

89.00zł
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent 69.00zł
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Tytuł: Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Autor: Janelle Barlow , Claus Moller
ISBN: 978-83-264-1533-3
Ilość stron: 244
Data wydania: 12/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 69.00zł


Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom

• Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
• Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
• Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?
• Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?

Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych.

Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego

Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.

Zadowolony klient zachęci innych do skorzystania z naszych usług.

Rozdziały:

Część I. Reklamacje - pomost między organizacją a klientem
Rozdział 1. Strategia traktowania reklamacji jako prezentu
Rozdział 2. Reklamacje - zło konieczne czy duża szansa?
Rozdział 3. Zbijanie kapitału na reklamacjach
Rozdział 4. Dlaczego większość klientów nie składa reklamacji?
Rozdział 5. Co tkwi w głowach klientów składających reklamacje?

Część II. Przekuwanie w czyn strategii traktowania reklamacji jako prezentu
Rozdział 6. Formuła Prezentu
Rozdział 7. Kreowanie lepszych klientów dzięki dobrej woli
Rozdział 8. Jak postępować ze wściekającymi się klientami?
Rozdział 9. Słowa są najważniejsze. Odpowiadanie na pisemne reklamacje
Rozdział 10. Od szeptu do krzyku na cały świat

Część III. Wyrażanie i przyjmowanie krytycznych uwag. Osobista strona reklamacji
Rozdział 11. Kiedy odzew klientów nabiera charakteru zarzutów osobistych
Rozdział 12. Kiedy składasz reklamację, zadbaj, żeby był to prezent
Konkluzja. Patrząc w przyszłość

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pedagogika a paradygmat nieświadomości
Pedagogika a paradygmat nieświadomości
Tomasz Olchanowski
Eneteia
Skarga kasacyjna Dostępność w postępowaniu cywilnym Wydanie 3
Skarga kasacyjna Dostępność w postępowaniu cywilnym Wydanie 3
Tadeusz Zembrzuski
LexisNexis
Prawo handlu elektronicznego
Prawo handlu elektronicznego
Mariusz Chudzik, Aneta Frań, Agnieszka Grzywacz, Krzysztof Korus, Marcin Spyra
Branta
Sztuka wiernej miłości
Sztuka wiernej miłości
Olivier Florant
W Drodze
Miłość`44 44 prawdziwe historie powstańczej miłości
Miłość`44 44 prawdziwe historie powstańczej miłości
Agnieszka Cubała
Prószyński
Słownik etymologiczno-motywacyjny słowiańskiej zoonimii ludowej Tom 5
Słownik etymologiczno-motywacyjny słowiańskiej zoonimii ludowej Tom 5
Warchoł Stefan
UMCS
 Koszyk
1 x Szkoła wspólnych działań, czyli o relacjach i współpracy
1 x Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE w sprawie zamówień publicznych Komentarz
1 x Alpy i Dolomity czyli gdzie warto pojechać
1 x Alfabet antyczny
1 x Atlas bitew powietrznych Ilustrowana historia walk powietrznych
1 x 20 lat mniej Cofnij czas i zachowaj wieczną młodość!
1 x Matrioszka od środka czyli rosyjskie klimaty
1 x Sukces i autonomia w zarządzaniu organizacją szkolną
1 x Reumatoidalne zapalenie stawów
1 x Harmonizacja talentów Jak rekrutować pracowników, aby firma odnosiła sukcesy
1 x Konstytucjonalizacja Unii Europejskiej a sądownictwo konstytucyjne Wielopoziomowa współpraca czy rywalizacja?
1 x Budowanie zespołu Zestaw narzędzi
1 x Praktyka ewaluacji w szkole Poradnik dyrektora
1 x Determinanty rentowności firm działających w sektorze nowoczesnych usług biznesowych
965.94zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Energetyka
Bezpieczeństwo w elektroenergetyce Wydanie 3

Bezpieczeństwo w elektroenergetyce Wydanie 3

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft