Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 49.90zł 35.43zł
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Tytuł: Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-1439-9
Ilość stron: 232
Data wydania: 04/2016
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.90zł 35.43zł


Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Rozdziały:

Przedmowa autora (9)

Przedmowa konsultanta (13)

Podziękowania (15)

Rozdział 1. Bądź jak Tony Hsieh! Dlaczego obsługa klienta to klucz do sukcesu w biznesie każdej firmy? (19)

  • Dziesięć przykazań kultury obsługi klienta według Tony'ego Hsieha (22)
    • 1. Zadziwiaj swoją obsługą tak, by klient zawołał "Wow!" (deliver WOW through service) (22)
    • 2. Poddawaj się zmianom i dąż do zmian (embrace and drive change) (26)
    • 3. Baw się i bądź trochę dziwny (create fun and a little weirdness) (30)
    • 4. Szukaj przygody, bądź kreatywny i miej otwarty umysł (be adventurous, creative and open-minded) (32)
    • 5. Rozwijaj się i ucz (pursue growth and learning) (34)
    • 6. Twórz otwarte i szczere relacje poprzez komunikację (build open and honest relationships with communication) (37)
    • 7. Twórz pozytywnie myślący zespół i rodzinną atmosferę (build a positive team and family spirit) (41)
    • 8. Rób więcej za mniej (do more with less) (45)
    • 9. Miej pasję i determinację (be passionate and determined) (48)
    • 10. Bądź skromny (be humble) (51)
  • Podsumowanie rozdziału 1. Czy jesteś jak Tony Hsieh w obsłudze klienta? (54)

Rozdział 2. Koło zakupowe klienta. Jak klienci podejmują decyzje zakupowe? (59)

  • 1. Zaciekawienie (interest aroused) (60)
  • 2. Docenienie wartości (value appreciated) (61)
  • 3. Jakie Twój klient ma alternatywy? (alternatives compared) (63)
  • 4. Oszacowanie kosztów/ryzyka/zamieszania (costs/risks/hassel considered) (64)
  • 5. Ocena warunków sprzedaży (terms considered) (66)
  • 6. Pragnienie zakupu (desire to buy) (69)
  • Trzy modele zachowań (rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, aby lepiej rozumieć swoich klientów) (71)
    • 1. Obserwuję i uwzględniam zwyczaje klientów (71)
    • 2. Kto jest kim w procesie zakupowym? (72)
    • 3. Jak mogę zaoferować mierzalne korzyści moim klientom? (75)
  • Podsumowanie rozdziału 2. Jak obsługiwać klienta od dostrzeżenia przezeń. Twojego produktu po jego zakup? (79)

Rozdział 3. Trening opiekunów. Jak pozyskiwać pozytywne doświadczenie klienta? (85)

  • Jak szkolić opiekunów klienta? (90)
  • Model uczenia opiekuna klienta jakości obsługi (96)
    • Jak przygotować opiekuna do nauki jakości obsługi? (97)
    • Obserwacja pracy podwładnego podczas budowania pozytywnych doświadczeń klienta (99)
    • Umiejętności obsługi klienta, które opiekun powinien rozwijać przy pomocy szefa (99)
    • Diagnoza odpowiedzialności opiekuna klienta za jego rozwój w budowaniu pozytywnego doświadczenia klienta (101)
    • Informacja zwrotna jako kluczowa umiejętność szefa w budowaniu u podwładnego umiejętności pozyskiwania pozytywnych doświadczeń klienta (102)
  • Podsumowanie rozdziału 3. Jak trenować z opiekunami klienta nowe umiejętności, które zwiększą pozytywne doświadczenie klienta? (109)

Rozdział 4. Postawy opiekunów. Jak motywować opiekunów do doskonałej obsługi klientów? (113)

  • Jak motywować sceptycznego opiekuna klienta? (114)
  • Praca z opiekunem, który bierze odpowiedzialność za swój rozwój i uczenie się nowych umiejętności w jakości obsługi (119)
  • Podsumowanie rozdziału 4. Jak motywować opiekunów klienta? (125)

Rozdział 5. Potrzeba i prawdopodobieństwo zaangażowania. Jak ocenić zaangażowanie zespołu w obsługę klienta? (129)

  • Trzy strategie szefa wspierające budowanie zaangażowania u opiekunów klienta (130)
    • Po pierwsze, nie taki diabeł straszny (131)
    • Po drugie, kto pyta, mniej błądzi (132)
    • Po trzecie, słuchaj tak, aby zrozumieć (135)
    • Na dodatek: docenienie (137)
  • Podsumowanie rozdziału 5. Jak przekazać ludziom, czego od nich oczekujesz (i jak usłyszeć związane z wdrażaniem nowych standardów obawy zespołu)? (139)

Rozdział 6. Decyzja z góry. Jak dyrektywnie wdrażać standardy jakości obsługi? (143)

  • Reguły i priorytety wdrażania standardów jakości obsługi w Twoim zespole (149)
    • Twoje wartości i cele w obsłudze klienta (150)
  • Podsumowanie rozdziału 6. Dlaczego warto doceniać pracowników? (152)

Rozdział 7. "Kamizelki ratunkowe" - sześć praktycznych porad dla opiekunów. Jak oprzeć się presji i manipulacji ze strony klienta? (157)

  • "Pierwsza "kamizelka ratunkowa": asertywna odmowa w obsłudze klienta (159)
    • Bufor I: docenienie (często nazywany "miodzio") (159)
    • Bufor II: poszukiwanie rozwiązań (często określany jako pomost") (160)
  • Druga "kamizelka ratunkowa": stawianie granic (162)
  • Trzecia "kamizelka ratunkowa": poszukiwanie krytyki (164)
    • Najczęstsze błędy i pułapki opiekuna klienta na etapie poszukiwania krytyki (165)
  • Czwarta "kamizelka ratunkowa": zamglanie (165)
  • Piąta "kamizelka ratunkowa": uprzedzanie krytyki (166)
  • Szósta "kamizelka ratunkowa": zamiana oceny na opinię (166)
  • Podsumowanie rozdziału 7. Po co stosować "kamizelki ratunkowe" w niestandardowych sytuacjach z klientem? (168)

Rozdział 8. Typologia trudnego klienta. Jak radzić sobie z różnymi typami klientów sprawiających kłopot? (171)

  • Typ 1. Klient "Krzyk" (171)
  • Typ 2. Klient "Litość" (172)
  • Typ 3. Klient "Wyższość" (173)
  • Typ 4. Klient "Atak" (173)
  • Typ 5. Klient "Szantaż" (174)
  • Podsumowanie rozdziału 8. Jak radzić sobie z różnymi typami trudnych klientów? (174)
    • Opiekun patrzy na siebie oczami klienta (175)

Apendyks. Plan budowania pozytywnych doświadczeń klienta wspólnie z opiekunem (179)

  • Plan budowania pozytywnych doświadczeń klienta (179)

Posłowie (181)

Słowniczek terminów używanych w dziedzinie obsługi klienta (185)

English summary (189)

Polecane książki (191)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,43zł

Tytuł książki: "Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi"
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 35.43zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Wojskowość morska okresu pary i żelaza 1860-1905
Wojskowość morska okresu pary i żelaza 1860-1905
Piotr Olender
Napoleon V
Powrót Rzecz o Janie Czochralskim
Powrót Rzecz o Janie Czochralskim
Tomaszewski Paweł E.
Atut
Polski street art Część 2 Między anarchią a galerią
Polski street art Część 2 Między anarchią a galerią
Marcin Rutkiewicz Elżbieta Dymna
Carta Blanca
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II
dr Katarzyna Czyż
Onepress
Wiedza i władza Informacyjna teoria kapitalizmu i wywołana przez nią rewolucja
Wiedza i władza Informacyjna teoria kapitalizmu i wywołana przez nią rewolucja
George Gilder
Zysk i S-ka
Herbata moc smaku i aromatu
Herbata moc smaku i aromatu
Justyna Mrowiec
Buchmann
 Koszyk
1 x Jeszcze krótsza historia czasu
1 x Kodeks pracy 2010 Komentarz
1 x Historia rozwoju teoretycznej myśli rachunkowości Przegląd wybranych teorii, modeli i koncepcji
1 x Co jeść przy chorobach stawów i kości Przepisy na wyśmienite i zdrowe potrawy
1 x Komunikacja w pracy O sztuce skutecznego porozumiewania się
1 x Biegajmy dla zdrowia Dzienniczek treningu
1 x Dziewięć odsłon literatury brytyjskiej Wiek XX po współczesność
1 x Australia - mój dom
1 x Atlas motyli
1 x Konkurencyjność form pieniądza i instrumentów płatniczych
1 x Chemia organiczna Krótki kurs
1 x Język reklamy
1 x A teraz... stwórz wielką firmę 7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku
1 x Szkoła szpiegów Czy jesteś wystarczająco bystry, by zostać agentem KGB?
1 x 100 najlepszych medytacji na świecie
1 x Ciąża Lekarz rodzinny
1 x Meteorologia morska z oceanografią Wydanie 2
1 x Statystyka dla studiów licencjackich
1 x Tworzywa sztuczne Tom 2 Polimery specjalne i inżynieryjne
1 x Optyka w zadaniach dla optometrystów
1 x Egzamin MCITP 70-646 Administrowanie Windows Server 2008 R2 Training Kit Wydanie II
1 x Dziennik z internowania
1 x Chemia organiczna McMurry Tom 5
1 x Lekkoatletyka
1 x Jak pisać i redagować Poradnik redaktora, Wzory tekstów użytkowych
1 x Wały maszynowe
1 x Choroby roślin i kwiatów
1 x Mikrokontrolery AVR ATmega w praktyce
1 x Nasze wspólne bogactwo
1 x Atlas grzybów
1 x Beltane Rytuały, przepisy i zaklęcia na święto kwiatów
1 x Choroby przyzębia Zapobieganie, diagnostyka i leczenie
1 x Turbostrategia 21 skutecznych sposobów na przekształcenie firmy i szybkie zwiększenie zysków
1 x Komunikowanie społeczne w promocji i ochronie zdrowia
1 x Bój o Pomorze Ostatnie walki obronne na wschodzie
1 x Leczenie bólu stawów bioder i kolan
1 x 1000 kotów Fascynujący świat kotów w obiek
1 x Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz
1 x Drgania swobodne i stateczność obiektów smukłych jako układów liniowych lub nieliniowych
1 x Budżetowanie i controlling w przedsiębiorstwie
1 x Kompendium chirurgii laparoskopowej
1 x Polskie prawo konstytucyjne
1 x Upadłość konsumencka Wzory pism, orzeczeń z komentarzami
1 x Grażdanin N.N. Życie codzienne w ZSRR
1 x Alfabet miłości
1 x Niewyjaśnione spiski naszych czasów Tom 1
1 x Aktualne problemy ubezpieczeń komunikacyjnych
1 x Jednolity plik kontrolny w podatku Vat wskazówki dla księgowych
1 x Słupskie tramwaje
1 x Dizionario italo-polacco della terminologia politica e sociale Włosko-polski słownik terminologii politycznej i społecznej
1 x Inteligentne budynki Informacja i bezpieczeństwo
1 x Ochrona środowiska a integracja europejska Doświadczenia polskie
1 x 450 ściegów na drutach Wydanie 3
1 x Analiza finansowa przedsiębiorstwa Wskaźniki i decyzje w zarządzaniu
1 x Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji
1 x Procesy stochastyczne
1 x Egonomia Jak ego niszczy i buduje nasze finanse
1 x Bitwa o Atlantyk Tom 2 maj 1943 - maj 1945
1 x Badania jakościowe metody i zastosowania
1 x Dzikie Bieszczady Przewodnik Wydanie 3
1 x Skuteczne leczenie reumatyzmu
1 x Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
1 x 100 roślin w Twojej kuchni Ponad 900 przepisów kulinarnych
1 x Pocket PC ćwiczenia praktyczne
1 x Ochrona autorskich praw osobistych w powszechnym prawie międzynarodowym
1 x Angielsko-polski słownik geologiczno-górniczy
1 x Historia muzyki
1 x Gorzki Triumf Wojna chińsko-japońska 1937-1945
1 x Dyrektywa VAT Polska perspektywa Komentarz
1 x Etyka
1 x Szepty Życie w stalinowskiej Rosji
1 x Zabezpieczenie spadku i spis inwentarza Komentarz do art. 627-639 k.p.c.
1 x Technika
1 x Kremlowska szkoła negocjacji Jak osiagnąć sukces w biznesie kontrolując każdy etap rokowań
1 x Zakażenia układu moczowego u dzieci
1 x Arbeitsgesetzbuch Kodeks pracy Wydanie 3
1 x Osteoporoza PZWL
1 x Mikrokontrolery PIC16F8x w praktyce
1 x Zamówienia publiczne Wzory pism z objaśnieniami
1 x Podstawy multimedialnych systemów baz danych
1 x Logistyka i transport Teoria oraz praktyczne zastosowania
1 x Microsoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych biznesowych
1 x Ekologiczny dom 100 inspirujących pomysłów na stworzenie ekologicznego środowiska we własnym domu
1 x Ostre zespoły wieńcowe Możliwości diagnostyczne i terapeutyczne
1 x Skarby z przeszłości
1 x Ezoteryczna sztuka wojny
1 x Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania
1 x Lata 60 XX wieku Sztuka użytkowa Przewodnik dla kolekcjonerów
1 x Dla twoich zdrowych oczu
1 x Zadania z analizy matematycznej Tom 1 Liczby rzeczywiste ciągi i szeregi liczbowe
1 x Regulamin kontroli wewnętrznej + CD Wydanie 2
1 x Kamica żółciowa
1 x Badanie ultrasonograficzne u psów i kotów Książka z płytą DVD
1 x Instytucja ułaskawienia w prawie polskim
1 x Kosmetologia ciała
1 x Ekologia a budownictwo
1 x Artyleria XX wieku
1 x 52 mity o kapitalizmie
1 x Austria przewodnik ilustrowany
1 x Dyplom z Internetu Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe?
1 x Małżeństwo i rodzina według Biblii
1 x Wlewy podskórne
1 x Aktywni razem Pomocnik pozytywnego rodzicielstwa
1 x Łowca burz Gwałtowne tornada, zabójcze huragany i niebezpieczne przygody w ekstremalnych warunkach
1 x Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku
1 x Jak zorganizować perfekcyjną konferencję
1 x Kodeks cywilny Kodeks postępowania cywilnego Kodeks rodzinny i opiekuńczy
1 x Dieta idealna. Seriaporad.pl
1 x Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV
1 x Efektywne opodatkowanie przedsiębiorstw
1 x Wojna o pracę Wyzwania współczesnego rynku pracy
1 x Biegły w postępowaniu cywilnym i karnym Komentarz praktyczny, orzecznictwo, wzory pism procesowych
1 x Metoda Pose Bieganie techniką dr. Romanova
1 x Czarna Księga Szpiegów
1 x Ekologia
1 x Amsterdam Miasta Świata
1 x Lubiąż Klasztor mrocznych tajemnic
1 x Frywolitki biżuteria, ozdoby, dekoracje
1 x Bitcoin dla zaawansowanych. Programowanie z użyciem otwartego łańcucha bloków. Wydanie II
1 x Ciężar nieważkości Opowieść pilota kosmonauty Wydanie 3
1 x Czy kapitalizm jest moralny
1 x Jak skutecznie omijać NIE w biznesie
1 x Elektrownie wydanie 7
1 x Kryterium etyczne w koncepcji racji stanu
1 x Encyklopedia geografii Polski
1 x Nadwaga i otyłość Interwencje psychologiczne
1 x Finansowanie samorządu gminnego studia przypadków
1 x Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego
1 x Anatomia kliniczna głowy i szyi
1 x Wyłączenie od dziedziczenia na mocy orzeczenia sądu
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy
1 x Czas a trwanie idei politycznych i prawnych
1 x Gry tajnych służb
1 x Bogać się Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy Wydanie II
1 x Linux Podstawy i aplikacje dla systemów embedded
1 x Budowla w podatku od nieruchomości
1 x Ilias
1 x Metodyka rozwiązywania zadań z mechaniki Wydanie 2
1 x Amy Winehouse i tabloidy Toksyczna miłość
1 x Business Angels na rynku kapitałowym
1 x Kaszuby Środkowe mapa turystyczna
1 x Dinozaury
1 x Rozmówki polsko-hindi
1 x Decoupage Techniki i nowe tendencje
1 x Akademicka gramatyka języka hiszpańskiego z ćwiczeniami Wydanie 8
1 x Budownictwo wojskowe Służba budownictwa
1 x Mózg rządzi Twój niezastąpiony narząd
1 x Globalizacja w kulturze Upowszechnienie czy uproszczenie?
1 x ABC CorelDRAW X7 PL
1 x Administracja dóbr i usług publicznych
1 x Gry codzienne i pozacodzienne o komunikacyjnych aspektach aktorstwa
1 x Dziennikarze o sztuce czyli opowieści medialnie nielogiczne
1 x Antynomie i paradoksy współczesnej demokracji
1 x English for Medicine + CD
1 x Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły
1 x Diabelskie nasienie Zakonnice zmieniły nasze życie w piekło
1 x Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2
1 x Odmładzanie twarzy Rewolucyjne metody naturalnego cofania wieku skóry
1 x Astrologia współczesna Tom 6 Zaćmienia Trzecie tysiąclecia
1 x Broń strzelectwo i łowy
1 x Natura Atlas grzybów
1 x Czego dzieci mogą się nauczyć od zwierząt
1 x Domeny wyobraźni: Andersen i Jung
1 x Kiedy małżeństwo jest nieważne Poradnik dla duszpasterzy, konsultantów i wiernych
1 x Dictionary of telecommunications and computers english-polish polish-english
1 x Rękojmia wiary publicznej ksiąg wieczystych
1 x Modelowanie sylwetki metodą Delaviera Tom 1 Ćwiczenia i programy domowego treningu siłowego
1 x Naruszenie prawa własności intelektualnej w prawie prywatnym międzynarodowym
1 x Geny i edukacja
1 x Grupy interesu i lobbing Polskie doświadczenia w unijnym kontekście
1 x Bezpieczeństwo uzupełniający komponent architektury ochrony bezpieczeństwa narodu i państwa
1 x Egipt Oazy w cieniu piramid
1 x Zarys mikrologistyki
1 x Kodeks cywilny Kodeks rodzinny i opiekuńczy Ustawa o księgach wieczystych i hipotece Kodeks postępowania cywilnego Wydanie 20
9,774.43zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Podstawy maszyn przepływowych i ich systemów energetycznych z płytą CD

Podstawy maszyn przepływowych i ich systemów energetycznych z płytą CD

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION