Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 49.90zł 35.43zł
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Tytuł: Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-1439-9
Ilość stron: 232
Data wydania: 04/2016
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.90zł 35.43zł


Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Rozdziały:

Przedmowa autora (9)

Przedmowa konsultanta (13)

Podziękowania (15)

Rozdział 1. Bądź jak Tony Hsieh! Dlaczego obsługa klienta to klucz do sukcesu w biznesie każdej firmy? (19)

  • Dziesięć przykazań kultury obsługi klienta według Tony'ego Hsieha (22)
    • 1. Zadziwiaj swoją obsługą tak, by klient zawołał "Wow!" (deliver WOW through service) (22)
    • 2. Poddawaj się zmianom i dąż do zmian (embrace and drive change) (26)
    • 3. Baw się i bądź trochę dziwny (create fun and a little weirdness) (30)
    • 4. Szukaj przygody, bądź kreatywny i miej otwarty umysł (be adventurous, creative and open-minded) (32)
    • 5. Rozwijaj się i ucz (pursue growth and learning) (34)
    • 6. Twórz otwarte i szczere relacje poprzez komunikację (build open and honest relationships with communication) (37)
    • 7. Twórz pozytywnie myślący zespół i rodzinną atmosferę (build a positive team and family spirit) (41)
    • 8. Rób więcej za mniej (do more with less) (45)
    • 9. Miej pasję i determinację (be passionate and determined) (48)
    • 10. Bądź skromny (be humble) (51)
  • Podsumowanie rozdziału 1. Czy jesteś jak Tony Hsieh w obsłudze klienta? (54)

Rozdział 2. Koło zakupowe klienta. Jak klienci podejmują decyzje zakupowe? (59)

  • 1. Zaciekawienie (interest aroused) (60)
  • 2. Docenienie wartości (value appreciated) (61)
  • 3. Jakie Twój klient ma alternatywy? (alternatives compared) (63)
  • 4. Oszacowanie kosztów/ryzyka/zamieszania (costs/risks/hassel considered) (64)
  • 5. Ocena warunków sprzedaży (terms considered) (66)
  • 6. Pragnienie zakupu (desire to buy) (69)
  • Trzy modele zachowań (rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, aby lepiej rozumieć swoich klientów) (71)
    • 1. Obserwuję i uwzględniam zwyczaje klientów (71)
    • 2. Kto jest kim w procesie zakupowym? (72)
    • 3. Jak mogę zaoferować mierzalne korzyści moim klientom? (75)
  • Podsumowanie rozdziału 2. Jak obsługiwać klienta od dostrzeżenia przezeń. Twojego produktu po jego zakup? (79)

Rozdział 3. Trening opiekunów. Jak pozyskiwać pozytywne doświadczenie klienta? (85)

  • Jak szkolić opiekunów klienta? (90)
  • Model uczenia opiekuna klienta jakości obsługi (96)
    • Jak przygotować opiekuna do nauki jakości obsługi? (97)
    • Obserwacja pracy podwładnego podczas budowania pozytywnych doświadczeń klienta (99)
    • Umiejętności obsługi klienta, które opiekun powinien rozwijać przy pomocy szefa (99)
    • Diagnoza odpowiedzialności opiekuna klienta za jego rozwój w budowaniu pozytywnego doświadczenia klienta (101)
    • Informacja zwrotna jako kluczowa umiejętność szefa w budowaniu u podwładnego umiejętności pozyskiwania pozytywnych doświadczeń klienta (102)
  • Podsumowanie rozdziału 3. Jak trenować z opiekunami klienta nowe umiejętności, które zwiększą pozytywne doświadczenie klienta? (109)

Rozdział 4. Postawy opiekunów. Jak motywować opiekunów do doskonałej obsługi klientów? (113)

  • Jak motywować sceptycznego opiekuna klienta? (114)
  • Praca z opiekunem, który bierze odpowiedzialność za swój rozwój i uczenie się nowych umiejętności w jakości obsługi (119)
  • Podsumowanie rozdziału 4. Jak motywować opiekunów klienta? (125)

Rozdział 5. Potrzeba i prawdopodobieństwo zaangażowania. Jak ocenić zaangażowanie zespołu w obsługę klienta? (129)

  • Trzy strategie szefa wspierające budowanie zaangażowania u opiekunów klienta (130)
    • Po pierwsze, nie taki diabeł straszny (131)
    • Po drugie, kto pyta, mniej błądzi (132)
    • Po trzecie, słuchaj tak, aby zrozumieć (135)
    • Na dodatek: docenienie (137)
  • Podsumowanie rozdziału 5. Jak przekazać ludziom, czego od nich oczekujesz (i jak usłyszeć związane z wdrażaniem nowych standardów obawy zespołu)? (139)

Rozdział 6. Decyzja z góry. Jak dyrektywnie wdrażać standardy jakości obsługi? (143)

  • Reguły i priorytety wdrażania standardów jakości obsługi w Twoim zespole (149)
    • Twoje wartości i cele w obsłudze klienta (150)
  • Podsumowanie rozdziału 6. Dlaczego warto doceniać pracowników? (152)

Rozdział 7. "Kamizelki ratunkowe" - sześć praktycznych porad dla opiekunów. Jak oprzeć się presji i manipulacji ze strony klienta? (157)

  • "Pierwsza "kamizelka ratunkowa": asertywna odmowa w obsłudze klienta (159)
    • Bufor I: docenienie (często nazywany "miodzio") (159)
    • Bufor II: poszukiwanie rozwiązań (często określany jako pomost") (160)
  • Druga "kamizelka ratunkowa": stawianie granic (162)
  • Trzecia "kamizelka ratunkowa": poszukiwanie krytyki (164)
    • Najczęstsze błędy i pułapki opiekuna klienta na etapie poszukiwania krytyki (165)
  • Czwarta "kamizelka ratunkowa": zamglanie (165)
  • Piąta "kamizelka ratunkowa": uprzedzanie krytyki (166)
  • Szósta "kamizelka ratunkowa": zamiana oceny na opinię (166)
  • Podsumowanie rozdziału 7. Po co stosować "kamizelki ratunkowe" w niestandardowych sytuacjach z klientem? (168)

Rozdział 8. Typologia trudnego klienta. Jak radzić sobie z różnymi typami klientów sprawiających kłopot? (171)

  • Typ 1. Klient "Krzyk" (171)
  • Typ 2. Klient "Litość" (172)
  • Typ 3. Klient "Wyższość" (173)
  • Typ 4. Klient "Atak" (173)
  • Typ 5. Klient "Szantaż" (174)
  • Podsumowanie rozdziału 8. Jak radzić sobie z różnymi typami trudnych klientów? (174)
    • Opiekun patrzy na siebie oczami klienta (175)

Apendyks. Plan budowania pozytywnych doświadczeń klienta wspólnie z opiekunem (179)

  • Plan budowania pozytywnych doświadczeń klienta (179)

Posłowie (181)

Słowniczek terminów używanych w dziedzinie obsługi klienta (185)

English summary (189)

Polecane książki (191)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,43zł

Tytuł książki: "Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi"
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 35.43zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Funkcje okna w języku T-SQL dla SQL Server 2019 Analizy danych i jeszcze więcej
Funkcje okna w języku T-SQL dla SQL Server 2019 Analizy danych i jeszcze więcej
Itzik Ben-Gan
APN Promise
Turecka Riwiera Przewodnik DUMONT
Turecka Riwiera Przewodnik DUMONT
Latzke Hans E.
Daunpol
Zaklinaczka kotów Dlaczego koty są, jakie są, i co zrobić, by w końcu zaczęły cię słuchać
Zaklinaczka kotów Dlaczego koty są, jakie są, i co zrobić, by w końcu zaczęły cię słuchać
Mieshelle Nagelschneider
Illuminatio
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Onepress
Dziennik nowej mamy
Dziennik nowej mamy
Amy Ransom
Bukowy Las
Kolej Wolsztyn Luboń  Poznań
Kolej Wolsztyn Luboń Poznań
Przemysław Dominas
Księży Młyn
 Koszyk
1 x Joga nidra Szybki relaks dla zmęczonych kobiet
1 x Bzyk Pasjonujące zespolenie nauki i seksu
1 x Dawna medycyna Jej tajemnice i potęga. Egipt, Babilonia, Indie, Chiny, Meksyk, Peru
1 x Neonatologia
1 x Dziewczyna Misia Życie jak film - niebanalna historia dziewczyny z Londynu
1 x Fizjoterapia ogólna
1 x Jednolity plik kontrolny dla podatkowej księgi przychodów i rozchodów (JPK_PKPIR) wskazówki dla księgowych
1 x Sztuki walki Zwycięstwo nad sobą
1 x Anatomia strachu
1 x Fotografia cyfrowa dla nastolatków
1 x 365 dni seksu
1 x Trening mentalny biegacza Jak utrzymać motywację
1 x Angielski Rozmówki z wymową i słowniczkiem Mów śmiało!
1 x Antologia muzyki wiolonczelowej Utwory na wiolonczelę i fortepian
1 x Ćwiczenia z biochemii dla studentów Wydziału Lekarskiego
1 x Bieszczady Beskid Niski Przewodnik z górskiej półki
1 x 365 dni z ojcem Pio
1 x Czytaj dwa razy szybciej!
1 x MS SQL Server Zaawansowane metody programowania
1 x Brydż dla żółtodziobów
1 x Zioła pól i ogrodów
1 x Piersi. Poradnik dla każdej kobiety
1 x Chiny od góry do dołu
1 x Historia architektury
1 x Konstytucyjny system organów państwa
1 x Tajlandia Południe przewodnik Dumont
1 x Foresight w turystyce Bariery wykorzystania i rozwoju
1 x Arkadiusz Onyszko. Fucking Polak. Nowe życie
1 x Myśli to materia
1 x Dlaczego prawda jest piękna O symetrii w matematyce i fizyce
1 x Antidotum na zmęczenie Odkryj niewyczerpane źródło energii życiowej
1 x Chińska droga Podróż w głąb Państwa Środka
1 x Lokalne interfejsy szeregowe w systemach cyfrowych
1 x Prawo konstytucyjne w pytaniach i odpowiedziach
1 x UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik
1 x Boli tylko, gdy się śmieję... Listy i rozmowy
1 x Kali Linux. Testy penetracyjne i bezpieczeństwo sieci dla zaawansowanych. Wydanie II
1 x Bezprawność jako przesłanka odpowiedzialności odszkodowawczej
1 x Udary mózgu Kompendium diagnostyki i postępowania Tom 1
1 x Korekcja wad postawy. Techniki terapeutyczne
1 x Grzywna samoistna w stawkach dziennych
1 x Kodeks pracy Komentarz Wydanie 9
1 x Georóżnorodność i atrakcje geoturystyczne Województwa Małopolskiego Wydanie 2
1 x Projekt Lady I Ty możesz być damą
1 x "Bo każda książka to czyn..." Sienkiewicz
1 x Vademecum żeglarstwa morskiego
1 x Aspekte 1 Lehrerhandreichungen Mittelstufe Deutsch
1 x Wybrałam życie Aborcja to nie jest powód do dumy
1 x Antynomie i paradoksy współczesnej demokracji
1 x Automatyczna klasyfikacja obiektów
1 x Prawo ochrony środowiska
1 x Astrologia miłość i przeznaczenie
1 x 100 problemów w RTG klatki piersiowej
1 x Mikrokontrolery STM32 w sieci Ethernet w przykładach
1 x 1848 Rewolucja intelektualistów
1 x Atlas anatomii palpacyjnej Tom 1-2
1 x Dawkowanie leków u noworodków dzieci i młodzieży Wydanie 7
1 x Analiza porównawcza polityki energetycznej importerów i eksporterów surowców energetycznych na przykładzie Niemiec i Arabii Saudyj
1 x Audyt wewnętrzny zamówień publicznych w JSFP wzory list kontrolnych z komentarzem
1 x Jak biegać zdrowo
1 x Groch i kapusta Podróżuj po Polsce Południowy zachód
1 x Chorwacja Dalmacja Przewodnik Marco Polo
1 x Bobby Fischer
1 x Agent Naga prawda o kulisach futbolu
1 x Kodeks pracy Komentarz Wydanie 3
1 x Chronologia sztuki Oś czasu kultury zachodniej od czasów prehistorycznych po współczesne
1 x Cuda Polski Zwierzęta
1 x Alergologia praktyczna
1 x Dekret o własności i użytkowaniu gruntów na obszarze miasta stołecznego Warszawy Komentarz
1 x 1000 czeskich słów(ek) Ilustrowany słownik czesko-polski polsko-czeski
1 x Sport Lekkoatletyka
1 x Nowoczesne finanse przedsiębiorstwa hotelowego
1 x Pielęgniarstwo anestezjologiczne
1 x Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Zagadnienia praktyczne
1 x Fotografia bez tajemnic
1 x Kodeks spółek handlowych Orzecznictwo Aplikanta Wydanie 6
1 x Duchowość dla domu Sześć reguł życia rodzinnego
1 x 10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
1 x OpenGL. Receptury dla programisty
1 x Ekspansja Kremla Historia podbijania świata
1 x Chasydyzm Atlas historyczny
1 x Prawo Mojżesza
1 x Językoznawstwo
1 x Sport w przedwojennej Warszawie Wodniacy Cykliści Piłkarze
1 x Choroby wieku podeszłego
1 x Antropologia kulturowa Globalne siły lokalne światy
1 x 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III Wydanie 5
1 x Futbol obnażony Szpieg w szatni Premier League
1 x Akty normatywne i administracyjne
1 x Autobiografizm filmowy jako ślad podmiotowej egzystencji
1 x Robótki dla dziewcząt Biżuteria dekoracje prezenty kreacje
1 x Zacznij biegać Marsz, bieg, zawody, maraton
1 x Czytanie Konopnickiej
1 x Dietetyczne przepisy Schudnij z dietą strukturalną
1 x Prawo ochrony środowiska Komentarz
1 x Dlaczego piątkowi uczniowie pracują dla trójkowych a czwórkowi zostają urzędnikami
1 x Historia Fado
1 x ECDL Moduł 1 Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych
1 x Architektura Lean w projektach Agile
1 x Elementarz stylu w typografii Wydanie 4
1 x Bzyk Pasjonujące zespolenie nauki i seksu
1 x Prawo budowlane Komentarz
1 x Angielski Leksyka Repetytorium +CD
1 x Blondynka
1 x Poczet cesarzowych Rzymu
1 x Dictionary of Real estate market
1 x Linux Leksykon kieszonkowy. Wydanie III
1 x Faraonowie Ludzie Bogowie Władcy
1 x Atlas anatomii palpacyjnej Badanie manualnej powłok Wydanie 3
1 x Dobro i zło w wychowaniu dziecka Tom 1 Ku dobru
1 x Konstytucja RP. Tom 1. Komentarz do art. 1-86
1 x Atlas dinozaurów
1 x Aspekty prawne funkcjonowania rynku finansowego Unii Europejskiej
1 x Minecraft. Strategie dla zaawansowanych graczy
1 x Bezpieczeństwo wewnętrzne Podręcznik akademicki
1 x Algorytmy teorii liczb i kryptografii w przykładach
1 x Umysł moralny Jak powstają oceny moralne?
1 x Elementarz rysowania i malowania
1 x Diagnostyka obrazowa Płuca i śródpiersie
1 x Chińska filozofia historii Od początków do końca XVIII wieku
1 x Grecja dla żeglarzy Tom 2 Morze Jońskie i Południowo-Zachodni Peloponez
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz
1 x Kodeks cywilny Komentarz Tom 4 Spadki Wydanie 3
1 x Rehabilitacja neuropsychologiczna ujęcie holistyczne
1 x Specyfikacja na przykładach. Poznaj zwinne metody pracy i dostarczaj właściwe oprogramowanie
1 x Historia świata przez ścięte głowy opisana
1 x Demencja To nie dla mnie Poziom średni Ćwiczenia percepcji i pamięci dla osób w podeszłym wieku
1 x Zabawy z niemowlakami na każdy dzień
1 x Etyka i biznes Katechizm dla przedsiębiorców
1 x Elektryczne i elektroniczne wyposazenie pojazdów samochodowych Część 2 Wyposażenie elektroniczne
1 x Leki po Dyplomie Pediatria 2019
1 x Dieta paleo Strać na wadze i żyj zdrowo dzięki diecie, do której zostaliśmy stworzeni
1 x Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju u dzieci z chorobami genetycznymi
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Prawo o ustroju sądów administracyjnych ze schematami Wydanie 6
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz Tom 1-2
1 x Demiańsk 1942-1943 Mroźna forteca
1 x Aleksander I Wielki gracz, car Rosji - król Polski
1 x Hydrostatyczny napęd maszyn
1 x PADS w praktyce Nowoczesny pakiet CAD dla elektroników
1 x Do nogi! Jak skutecznie wyszkolić psa
1 x Historia miłości w zachodnim chrześcijaństwie
1 x 31 Dywizja Grenadierów Waffen-SS Grenadierzy dunajscy i szwabscy
1 x Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
1 x Marcin Kołpanowicz Malarstwo
1 x Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Komentarz
1 x Macierzyństwo bez Photoshopa
1 x Działania MSW wokół olimpijskich zmagań Moskwa 80
1 x 25 wykładów o migracjach
1 x Cesarz wszech chorób Biografia raka
1 x Angielski Gramatyka z ćwiczeniami
1 x Dowód prywatny w postępowaniu karnym w perspektywie prawnoporównawczej
1 x Porwania rodzicielskie w ujęciu prawnym i kryminologicznym
1 x Neurologia Podręcznik dla studentów medycyny z płytą CD
1 x Afazja a interakcja TEKST - metaTEKST - konTEKST
1 x 50 idei, które powinieneś znać Fizyka
1 x 50 bitew które zmieniły świat
1 x Dyskrecjonalność w prawie administracyjnym
1 x Przetargi na roboty budowlane zasady udziału wykonawców dokumenty podmiotowe umowa w sprawie zamówienia publicznego
1 x Bitwy polskiego września
1 x Alloplastyka stawu biodrowego z płytą DVD
1 x Allen na scenie
1 x Obszary Natura 2000 w prawie polskim czeskim i słowackim Analiza porównawcza
1 x Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016
1 x Microsoft SQL Server 2012 Krok po kroku
1 x Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
1 x Czy wiesz kogo kochasz
1 x Wysiłkowe nietrzymanie moczu u kobiet
1 x Aktualizacja opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste gruntu
1 x Bogowie u władzy
1 x Człowiek istota społeczna. Wydanie II nowe
1 x Jama ustna klucz do zdrowia
1 x Ilustrowany słownik francusko-polski
1 x Fizjoterapia po mastektomii
1 x Maroko Last minute
1 x Kumite Nie tylko dla czarnych pasów
1 x Smiersz Tajna broń Stalina
1 x Mieszaniny do żywienia pozajelitowego
1 x O majorantach modułowych i obszarowych funkcji holomorficznych
1 x Ikony Opowieść o terrorystach
1 x Elementy teorii operatorów na przestrzeni Hilberta
1 x Ćwiczenia korekcyjno-terapeutyczne dla dzieci z wykorzystaniem nietypowych przyborów
1 x Gran Canaria. Travelbook. Wydanie 2
1 x Slow jogging Japoński sposób na bieganie, zdrowie i życie
1 x 103 ciasta Siostry Anastazji
1 x Bez dachu Moje wojenne przezycia na Bliskim Wschodzie i we Włoszech
1 x Naturalna technologia wody Nowe rozwiązania pozyskiwania uzdatniania i dostawy użytkownikom
1 x Jak powstaje Manga Techniki rysowania postaci kobiet Tom 5
1 x Adobe Photoshop Elements 9 Maksymalna wydajność
1 x Modele współpracy bibliotek publicznych
1 x Francuska Riwiera Zielony Przewodnik Wydanie 1
1 x Niezawisłość sędziowska i jej gwarancje w procesie cywilnym
1 x Fizjoterapia w opiece paliatywnej
1 x Praktyka oceaniczna Wydanie 3
1 x Nowoczesne API. Ewoluujące aplikacje sieciowe w technologii ASP.NET
1 x Armia Rezerwowa gen. Sosnkowskiego w roku 1920
1 x Cel snajpera Opowieść najbardziej niebezpiecznego snajpera w dziejach amerykańskiej armii
1 x 7 nawyków skutecznego nastolatka
12,385.37zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
50 idei, które powinieneś znać Matematyka

50 idei, które powinieneś znać Matematyka

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN