Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 49.90zł 35.43zł
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Tytuł: Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-1439-9
Ilość stron: 232
Data wydania: 04/2016
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.90zł 35.43zł


Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Rozdziały:

Przedmowa autora (9)

Przedmowa konsultanta (13)

Podziękowania (15)

Rozdział 1. Bądź jak Tony Hsieh! Dlaczego obsługa klienta to klucz do sukcesu w biznesie każdej firmy? (19)

  • Dziesięć przykazań kultury obsługi klienta według Tony'ego Hsieha (22)
    • 1. Zadziwiaj swoją obsługą tak, by klient zawołał "Wow!" (deliver WOW through service) (22)
    • 2. Poddawaj się zmianom i dąż do zmian (embrace and drive change) (26)
    • 3. Baw się i bądź trochę dziwny (create fun and a little weirdness) (30)
    • 4. Szukaj przygody, bądź kreatywny i miej otwarty umysł (be adventurous, creative and open-minded) (32)
    • 5. Rozwijaj się i ucz (pursue growth and learning) (34)
    • 6. Twórz otwarte i szczere relacje poprzez komunikację (build open and honest relationships with communication) (37)
    • 7. Twórz pozytywnie myślący zespół i rodzinną atmosferę (build a positive team and family spirit) (41)
    • 8. Rób więcej za mniej (do more with less) (45)
    • 9. Miej pasję i determinację (be passionate and determined) (48)
    • 10. Bądź skromny (be humble) (51)
  • Podsumowanie rozdziału 1. Czy jesteś jak Tony Hsieh w obsłudze klienta? (54)

Rozdział 2. Koło zakupowe klienta. Jak klienci podejmują decyzje zakupowe? (59)

  • 1. Zaciekawienie (interest aroused) (60)
  • 2. Docenienie wartości (value appreciated) (61)
  • 3. Jakie Twój klient ma alternatywy? (alternatives compared) (63)
  • 4. Oszacowanie kosztów/ryzyka/zamieszania (costs/risks/hassel considered) (64)
  • 5. Ocena warunków sprzedaży (terms considered) (66)
  • 6. Pragnienie zakupu (desire to buy) (69)
  • Trzy modele zachowań (rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, aby lepiej rozumieć swoich klientów) (71)
    • 1. Obserwuję i uwzględniam zwyczaje klientów (71)
    • 2. Kto jest kim w procesie zakupowym? (72)
    • 3. Jak mogę zaoferować mierzalne korzyści moim klientom? (75)
  • Podsumowanie rozdziału 2. Jak obsługiwać klienta od dostrzeżenia przezeń. Twojego produktu po jego zakup? (79)

Rozdział 3. Trening opiekunów. Jak pozyskiwać pozytywne doświadczenie klienta? (85)

  • Jak szkolić opiekunów klienta? (90)
  • Model uczenia opiekuna klienta jakości obsługi (96)
    • Jak przygotować opiekuna do nauki jakości obsługi? (97)
    • Obserwacja pracy podwładnego podczas budowania pozytywnych doświadczeń klienta (99)
    • Umiejętności obsługi klienta, które opiekun powinien rozwijać przy pomocy szefa (99)
    • Diagnoza odpowiedzialności opiekuna klienta za jego rozwój w budowaniu pozytywnego doświadczenia klienta (101)
    • Informacja zwrotna jako kluczowa umiejętność szefa w budowaniu u podwładnego umiejętności pozyskiwania pozytywnych doświadczeń klienta (102)
  • Podsumowanie rozdziału 3. Jak trenować z opiekunami klienta nowe umiejętności, które zwiększą pozytywne doświadczenie klienta? (109)

Rozdział 4. Postawy opiekunów. Jak motywować opiekunów do doskonałej obsługi klientów? (113)

  • Jak motywować sceptycznego opiekuna klienta? (114)
  • Praca z opiekunem, który bierze odpowiedzialność za swój rozwój i uczenie się nowych umiejętności w jakości obsługi (119)
  • Podsumowanie rozdziału 4. Jak motywować opiekunów klienta? (125)

Rozdział 5. Potrzeba i prawdopodobieństwo zaangażowania. Jak ocenić zaangażowanie zespołu w obsługę klienta? (129)

  • Trzy strategie szefa wspierające budowanie zaangażowania u opiekunów klienta (130)
    • Po pierwsze, nie taki diabeł straszny (131)
    • Po drugie, kto pyta, mniej błądzi (132)
    • Po trzecie, słuchaj tak, aby zrozumieć (135)
    • Na dodatek: docenienie (137)
  • Podsumowanie rozdziału 5. Jak przekazać ludziom, czego od nich oczekujesz (i jak usłyszeć związane z wdrażaniem nowych standardów obawy zespołu)? (139)

Rozdział 6. Decyzja z góry. Jak dyrektywnie wdrażać standardy jakości obsługi? (143)

  • Reguły i priorytety wdrażania standardów jakości obsługi w Twoim zespole (149)
    • Twoje wartości i cele w obsłudze klienta (150)
  • Podsumowanie rozdziału 6. Dlaczego warto doceniać pracowników? (152)

Rozdział 7. "Kamizelki ratunkowe" - sześć praktycznych porad dla opiekunów. Jak oprzeć się presji i manipulacji ze strony klienta? (157)

  • "Pierwsza "kamizelka ratunkowa": asertywna odmowa w obsłudze klienta (159)
    • Bufor I: docenienie (często nazywany "miodzio") (159)
    • Bufor II: poszukiwanie rozwiązań (często określany jako pomost") (160)
  • Druga "kamizelka ratunkowa": stawianie granic (162)
  • Trzecia "kamizelka ratunkowa": poszukiwanie krytyki (164)
    • Najczęstsze błędy i pułapki opiekuna klienta na etapie poszukiwania krytyki (165)
  • Czwarta "kamizelka ratunkowa": zamglanie (165)
  • Piąta "kamizelka ratunkowa": uprzedzanie krytyki (166)
  • Szósta "kamizelka ratunkowa": zamiana oceny na opinię (166)
  • Podsumowanie rozdziału 7. Po co stosować "kamizelki ratunkowe" w niestandardowych sytuacjach z klientem? (168)

Rozdział 8. Typologia trudnego klienta. Jak radzić sobie z różnymi typami klientów sprawiających kłopot? (171)

  • Typ 1. Klient "Krzyk" (171)
  • Typ 2. Klient "Litość" (172)
  • Typ 3. Klient "Wyższość" (173)
  • Typ 4. Klient "Atak" (173)
  • Typ 5. Klient "Szantaż" (174)
  • Podsumowanie rozdziału 8. Jak radzić sobie z różnymi typami trudnych klientów? (174)
    • Opiekun patrzy na siebie oczami klienta (175)

Apendyks. Plan budowania pozytywnych doświadczeń klienta wspólnie z opiekunem (179)

  • Plan budowania pozytywnych doświadczeń klienta (179)

Posłowie (181)

Słowniczek terminów używanych w dziedzinie obsługi klienta (185)

English summary (189)

Polecane książki (191)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,43zł

Tytuł książki: "Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi"
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 35.43zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Marta Mirska Gloria i gehenna z płytą CD (CD-Audio) Prawdziwa historia życia Królowej Polskiej Piosenki
Marta Mirska Gloria i gehenna z płytą CD (CD-Audio) Prawdziwa historia życia Królowej Polskiej Piosenki
Świąder Janusz, Stolarski Tadeusz
POLIHYMNIA
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
Josiane Chriqui Feigon
MT Biznes
999 dzieł sztuki które trzeba znać które wypada znać które warto znać
999 dzieł sztuki które trzeba znać które wypada znać które warto znać
Praca zbiorowa
Solis
Kamica żółciowa
Kamica żółciowa
Mirosław Jarosz Jan Dzieniszewski
PZWL
Marki współczesnych samochodów osobowych Leksykon
Marki współczesnych samochodów osobowych Leksykon
Zdzisław Podbielski
WKŁ
Amortyzacja i środki trwałe w firmie
Amortyzacja i środki trwałe w firmie
Garbacik Halina
Wszechnica Podatkowa
 Koszyk
1 x Polskie mięso Jak zostałem weganinem i przestałem się bać
1 x Apologia piosenki Studia z historii gatunku
1 x Co jeśli mój pies
1 x Architektura w Europie
1 x 26 pułk piechoty
1 x Czasy secondhand Koniec czerwonego człowieka
1 x Avon. Najbardziej kobieca z firm
1 x Upadłość a przewłaszczenie na zabezpieczenie Komentarz
1 x Bracia Kliczko Z kozackiego rodu
1 x Ewolucja systemów bezpieczeństwa Od Bliskiego Wschodu do Oceanii
1 x Gotowość osób pozbawionych wolności do zadośćuczynienia osobom pokrzywdzonym
1 x Biblioterapia w praktyce Poradnik dla nauczycieli, wychowawców i terapeutów
1 x Kształtowanie warunków pracy przez pracodawcę Możliwości i granice
1 x ABC służby cywilnej
1 x Dzieje bazyliki katedralnej świętych Janów w Toruniu widoki z jej wieży i...560 zadań i rozwiązań
1 x Bądź aniołem swojego życia
1 x COACHING KREATYWNOŚĆ ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów
1 x Bezpieczeństwo transakcji finansowych w Polsce
1 x Duchowość dla domu Sześć reguł życia rodzinnego
1 x Europa Centralis
1 x Czas wolny Refleksje, dylematy, perspektywy
1 x Bezrobocie. Zachowania zdrowotne. Uwarunkowania
1 x HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe
1 x Copyright na Jezusa Język znak rytuał między wiarą a niewiarą
1 x CO-DZIENNIK
1 x Agorafilia Sztuka i demokracja w postkomunistycznej Europie
1 x Dieta Kliniki Mayo
1 x Fizjologia roślin sadowniczych Tom 1 Zagadnienia podstawowe, wzrost i kwitnienie
1 x Nihon kendo kata
1 x Odpowiedzialność za długi spadkowe Komentarz do zmian 2015
1 x Ocena warunków występowania wody i tworzenia się spływu powierzchniowego w Lublinie
1 x Podstawy sieci komputerowych
1 x Mamie na ratunek. Jak radzić sobie z napadami złości u dziecka
1 x Inteligentne budynki Informacja i bezpieczeństwo
1 x Dziwny przypadek Rockefellera Zdumiewająca kariera i spektakularny upadek seryjnego oszusta
1 x Cywilizacja Majów Osiągnięcia intelektualne Historia militarna i polityczna
1 x Chiński Shar Pei
1 x Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 1
1 x Głaskane tuczone zabijane
1 x Przyrodni brat
1 x Korzystanie z chronionego wynalazku w celu rejestracji produktu leczniczego
1 x Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania
1 x Dziecko z niepełnosprawnością ruchową Jak wspomagać rozwój psychoruchowy
1 x Aplikacje prawnicze 2012 Repetytorium Porównanie procedury cywilnej i procedury karnej
1 x Duchowa mądrość Praktyki które odmienią Twoje życie
1 x Miasteczko Worthy
1 x Prawo spadkowe 2012
1 x Delegowanie & kontrolowanie Biblioteka sukcesu Briana Tracy
1 x Modnie i wygodnie Jak trampki weszły na salony
1 x Europejskie prawo pracy Wydanie 4
1 x Belgia i Luksemburg Przewodnik ilustrowany
1 x Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym
1 x CSS3 Szybki start Wydanie V
1 x Etyka
1 x Andrzej Pityński Rzeźba
1 x Aktywność twórcza a pracoholizm Jak utrzymać kapitał kreatywności pracowników
1 x Chiny i Japonia a Zachód Historia nieporozumień
1 x Krew Boga Największe cuda eucharystyczne
1 x Donald Trump Jak on to zrobił?
1 x ECDL S5 Zarządzanie projektami
1 x Tradycyjne budo
1 x Biblia Wydanie pamiątkowe z okazji Roku Wiary 2012/2013 Edycja limitowana
1 x Regionalne izby obrachunkowe Charakterystyka ustrojowa i komentarz do ustawy
1 x 10 prostych sposobów na budowanie poczucia własnej wartości
1 x Aktywny senior Zbiór gier rekreacyjnych dla osób starszych
1 x Szkolenie okresowe dla pracowników administracyjno-biurowych Wydanie 4
1 x Atlas wojen pancernych od 1916 roku do chwili obecnej
1 x Imperium
1 x Kazimierz Wielki Historia i tradycja
1 x Biografia energetyczna Historia mojej transformacji
1 x Geologia kontynentów
1 x Bogowie Edenu
1 x Dziesięć rzeczy które powinniście zrobić gdy życie wam się rozpada
1 x Najem powierzchni i lokali użytkowych
1 x AI - podejście pragmatyczne Wprowadzenie do uczenia maszynowego opartego na chmurze
1 x Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych
1 x Horoskop na rok 2012 Sekrety zodiaku
1 x Bliźnięta atakują Jak wyjść z opresji przy dowolnej liczbie dzieci
1 x 1809 Grom nad Dunajem Zwycięstwa Napoleona nad Habsurgami Tom III Wagram i Znojmo
1 x Lecznicze środki zabezpieczające stosowane wobec sprawców przestępstw popełnionych w związku z uzależnieniem
1 x Jestem żoną terrorysty
1 x Bagnety zastępcze podczas I wojny światowej (Austro-Węgry, Niemcy, Turcja, Włochy i Belgia). Katalog
1 x Język polski w medycynie
1 x 143 przysmaki Siostry Anastazji
1 x Komórka Komunikacja mobilna
1 x Handel aukcyjny
1 x Uleczę Twe serce. Kaci Hadesa
1 x Cały ten Rock
1 x Atlas dzikich kwiatów
1 x Filozofia sztuki
1 x Cztery filary samouzdrawiania Jak nauczyć swój organizm przywracania zdrowia i sprawności
1 x Brytyjski pancernik z 1906 roku HMS Dreadnought
1 x Geografia świata Encyklopedia PWN Tom 2 Społeczeństwo Gospodarka
1 x Efektywność w zarządzaniu projektami Wymiary Koncepcje Zależności
1 x Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w obszarze zamówień publicznych
1 x Międzynarodowe prawo środowiska
1 x 50 bitew które zmieniły świat
1 x Modele matematyki finansowej Instrumenty podstawowe
1 x Alimenty Komentarz Wydanie 4
1 x Dekoracyjne malowanie ścian Wydanie 2
1 x Dacia Logan
1 x Honda Civic modele 2001-2005
1 x Jerzy Dziewulski o terrorystach w Polsce w rozmowie z Krzysztofem Pyzią
1 x Europejskie korzenie przemocy nazistowskiej
1 x Amerykańskie pancerniki standardowe 1941-1945 (2) Typy Tennessee, Colorado i okręty niedokończone
1 x Atlas roślin
1 x Jan Kulczyk Biografia niezwykła
1 x Burza nad Morzem Śródziemnym Gdy Włochów już w tej wojnie nie było
1 x Słownik nazw miejscowości i mieszkańców
1 x Dzieci księży Nasza wspólna tajemnica
1 x Aisthesis Zmysłowość i racjonalność w estetyce tradycyjnej i współczesnej
1 x Czarodziejski flet Tekst i konteksty Studia nad librettem opery
1 x CorelDRAW X7 PL. Ćwiczenia praktyczne
1 x Konstrukcje metalowe Część 1
1 x Legendy zamków sudeckich
1 x Antologia muzyki wiolonczelowej Utwory na wiolonczelę i fortepian
1 x Angielski słownik na podróż
1 x Jak pokonać bulimię Trening
1 x Fajne rzeczy z niefajnych śmieci
1 x Diagnozowanie silników wysokoprężnych
1 x Zarys mikrologistyki
1 x Doświadczenie estetyczne i sztuka współczesna w hermeneutycznych horyzontach rozumienia
1 x Planowanie dziedzictwa
1 x Kodeks spółek handlowych The Commercial Companies Code
1 x Noni Polinezyjski sekret zdrowia
1 x Cuda natury
1 x Album wyposażenia Wojska Polskiego Część 1 i 2
1 x 25 lat doświadczeń ustrojowo-prawnych III Rzeczypospolitej
1 x Dobre maniery w przedwojennej Polsce Savoir-vivre zasady gafy
1 x Federalna Służba Bezpieczeństwa Federacji Rosyjskiej
1 x Jak doskonalić umiejętność skutecznej komunikacji
1 x Postawy zawodowe informatyków
1 x 15 lat Polski w NATO Aspekty polityczne, prawne, militarne
1 x Czołg T-34
1 x Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
1 x System nawigacyjny Galileo aspekty strategiczne naukowe i techniczne
1 x Harmonia jeźdźca i konia
1 x Poczet królów i książąt Polskich
1 x Systemy teletransmisyjne
1 x Czarodzieje mogą wszystko
1 x Horoskop na rok 2013 Sekrety zodiaku
1 x Agroturystyka Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich
1 x Międzynarodowy handel rolny Teorie konkurencyjność scenariusze rozwoju
1 x Formalizacja i konwencjonalizacja jako instrumenty analizy czynności karnoprocesowych w prawie polskim
1 x Prawo spadkowe Wydanie 11
1 x Aplikacje prawnicze w pytaniach i odpowiedziach Tom 1 Wydanie 12
1 x Bobas Lubi Wybór Książka kucharska
1 x ECDL Moduł 1 Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych
1 x Gwarancje praw pokrzywdzonych w postępowaniach szczególnych
1 x Postępowanie zabezpieczające na etapie poprzedzającym ogłoszenie upadłości
1 x Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne Przykłady zadania
1 x Półprzewodniki. Nowoczesne rozwiązania w układach scalonych
1 x Erystyka Sztuka prowadzenia sporów twarda oprawa
1 x Ilustrowany leksykon grzybów w Polsce
1 x AutoCAD 2018 PL. Pierwsze kroki
1 x Epidemia EGOizmu
1 x Wojna futbolowa
1 x Aksjologia prawa administracyjnego Tom 1
1 x Dzieła zebrane tom 2 Moc ducha źródło Twojej siły
1 x Berneński pies pasterski Poradnik opiekuna Wybór Charakterystyka Wychowanie Zdrowie
1 x Boska i wojownicza Zostań kobietą jaką chcesz być
1 x Inaczej niż pisać Lévinas i antropologia postmodernistyczna
1 x Jastrzębie Stalina Wspomnienia radzieckich lotników 1941
1 x Historia Policji w Polsce od X wieku do współczesności
1 x Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II
1 x Coaching inteligencji emocjonalnej
1 x Kodeks rodzinny i opiekuńczy Wydanie 20
1 x Architektura słowa i inne szkice
1 x Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji
1 x HTML5 Przewodnik encyklopedyczny
1 x Jak wygrać każde negocjacje Nie podnosząc głosu nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem.
1 x Infrastruktura transportu Europa, Polska – teoria i praktyka
1 x Najem lokali użytkowych aspekty prawne, podatkowe i rachunkowe
1 x Nasze wspólne bogactwo
1 x Artyleria polowa Wojska Polskiego 1943-2018
1 x Ocalony Ćpunk w Kościele
1 x Chiny Wielki Skok w mgłę
1 x Niezawisłość sędziowska i jej gwarancje w procesie cywilnym
1 x Kaszka z mlekiem Zwykłej matki zabawne wzloty i gwałtowne upadki
1 x Grażdanin N.N. Życie codzienne w ZSRR
1 x Dzwon to głos Boga
1 x ABC akustycznych sufitów podwieszanych
1 x Sieci komputerowe. Ujęcie całościowe. Wydanie VII
1 x Egzamin na tłumacza przysięgłego Zbiór dokumentów włoskich
1 x Konstrukcja ochrony prawnoautorskiej na tle procesu europeizacji prawa prywatnego
1 x Bądź twórcą swojego zdrowia
1 x Dojrzewanie Poradnik dla nastolatek i nastolatków
1 x Budka Suflera-Memu Miastu Na Do Widzenia
1 x Bezdroża sprawiedliwości Rozważania o liberalnych teoriach sprawiedliwości ponadnarodowej
1 x Bukiety i kwiaty z krepiny i bibuły
1 x Audi 100 i 200
1 x Etyka wojny Antologia tekstów
1 x Postępowanie w sprawach o zabezpieczenie spadku Spis inwentarza i wykaz inwentarza
1 x CSS bez tajemnic. 47 sekretów kreatywnego projektanta
1 x Nagniatanie ślizgowe
1 x Austria jest piękna Przewodnik kulinarny
1 x Tajemnica wyspy Flatey
1 x Prawo zamówień publicznych Wydanie 17
1 x Boża apteka zioła dobre na wszystko
1 x Feminizm jest sexy Przewodnik dla dziewczyn o miłości, sukcesie i stylu
1 x Burbonowie Dzieje dynastii
1 x Biegły sądowy z zakresu historii prawa
1 x Asertywność Sięgaj po to, czego chcesz, nie raniąc innych
1 x Dyscyplina wojskowa a gotowość bojowa
1 x Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2017 Kurs podstawowy
1 x Fantastyczna czterdziestka! Poradnik pozytywnego życia
1 x Gdynia 99 miejsc
1 x 14:57 do Czyty Reportaże z Rosji
1 x Przewodnik archeologiczny po Polsce
10,654.58zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Biologia
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste

Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste

59.90zł
47.32zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press