Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Pediatria Tom 1/2

Pediatria Tom 1/2

299.00zł
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 49.90zł 35.43zł
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Tytuł: Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-1439-9
Ilość stron: 232
Data wydania: 04/2016
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.90zł 35.43zł


Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Rozdziały:

Przedmowa autora (9)

Przedmowa konsultanta (13)

Podziękowania (15)

Rozdział 1. Bądź jak Tony Hsieh! Dlaczego obsługa klienta to klucz do sukcesu w biznesie każdej firmy? (19)

  • Dziesięć przykazań kultury obsługi klienta według Tony'ego Hsieha (22)
    • 1. Zadziwiaj swoją obsługą tak, by klient zawołał "Wow!" (deliver WOW through service) (22)
    • 2. Poddawaj się zmianom i dąż do zmian (embrace and drive change) (26)
    • 3. Baw się i bądź trochę dziwny (create fun and a little weirdness) (30)
    • 4. Szukaj przygody, bądź kreatywny i miej otwarty umysł (be adventurous, creative and open-minded) (32)
    • 5. Rozwijaj się i ucz (pursue growth and learning) (34)
    • 6. Twórz otwarte i szczere relacje poprzez komunikację (build open and honest relationships with communication) (37)
    • 7. Twórz pozytywnie myślący zespół i rodzinną atmosferę (build a positive team and family spirit) (41)
    • 8. Rób więcej za mniej (do more with less) (45)
    • 9. Miej pasję i determinację (be passionate and determined) (48)
    • 10. Bądź skromny (be humble) (51)
  • Podsumowanie rozdziału 1. Czy jesteś jak Tony Hsieh w obsłudze klienta? (54)

Rozdział 2. Koło zakupowe klienta. Jak klienci podejmują decyzje zakupowe? (59)

  • 1. Zaciekawienie (interest aroused) (60)
  • 2. Docenienie wartości (value appreciated) (61)
  • 3. Jakie Twój klient ma alternatywy? (alternatives compared) (63)
  • 4. Oszacowanie kosztów/ryzyka/zamieszania (costs/risks/hassel considered) (64)
  • 5. Ocena warunków sprzedaży (terms considered) (66)
  • 6. Pragnienie zakupu (desire to buy) (69)
  • Trzy modele zachowań (rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, aby lepiej rozumieć swoich klientów) (71)
    • 1. Obserwuję i uwzględniam zwyczaje klientów (71)
    • 2. Kto jest kim w procesie zakupowym? (72)
    • 3. Jak mogę zaoferować mierzalne korzyści moim klientom? (75)
  • Podsumowanie rozdziału 2. Jak obsługiwać klienta od dostrzeżenia przezeń. Twojego produktu po jego zakup? (79)

Rozdział 3. Trening opiekunów. Jak pozyskiwać pozytywne doświadczenie klienta? (85)

  • Jak szkolić opiekunów klienta? (90)
  • Model uczenia opiekuna klienta jakości obsługi (96)
    • Jak przygotować opiekuna do nauki jakości obsługi? (97)
    • Obserwacja pracy podwładnego podczas budowania pozytywnych doświadczeń klienta (99)
    • Umiejętności obsługi klienta, które opiekun powinien rozwijać przy pomocy szefa (99)
    • Diagnoza odpowiedzialności opiekuna klienta za jego rozwój w budowaniu pozytywnego doświadczenia klienta (101)
    • Informacja zwrotna jako kluczowa umiejętność szefa w budowaniu u podwładnego umiejętności pozyskiwania pozytywnych doświadczeń klienta (102)
  • Podsumowanie rozdziału 3. Jak trenować z opiekunami klienta nowe umiejętności, które zwiększą pozytywne doświadczenie klienta? (109)

Rozdział 4. Postawy opiekunów. Jak motywować opiekunów do doskonałej obsługi klientów? (113)

  • Jak motywować sceptycznego opiekuna klienta? (114)
  • Praca z opiekunem, który bierze odpowiedzialność za swój rozwój i uczenie się nowych umiejętności w jakości obsługi (119)
  • Podsumowanie rozdziału 4. Jak motywować opiekunów klienta? (125)

Rozdział 5. Potrzeba i prawdopodobieństwo zaangażowania. Jak ocenić zaangażowanie zespołu w obsługę klienta? (129)

  • Trzy strategie szefa wspierające budowanie zaangażowania u opiekunów klienta (130)
    • Po pierwsze, nie taki diabeł straszny (131)
    • Po drugie, kto pyta, mniej błądzi (132)
    • Po trzecie, słuchaj tak, aby zrozumieć (135)
    • Na dodatek: docenienie (137)
  • Podsumowanie rozdziału 5. Jak przekazać ludziom, czego od nich oczekujesz (i jak usłyszeć związane z wdrażaniem nowych standardów obawy zespołu)? (139)

Rozdział 6. Decyzja z góry. Jak dyrektywnie wdrażać standardy jakości obsługi? (143)

  • Reguły i priorytety wdrażania standardów jakości obsługi w Twoim zespole (149)
    • Twoje wartości i cele w obsłudze klienta (150)
  • Podsumowanie rozdziału 6. Dlaczego warto doceniać pracowników? (152)

Rozdział 7. "Kamizelki ratunkowe" - sześć praktycznych porad dla opiekunów. Jak oprzeć się presji i manipulacji ze strony klienta? (157)

  • "Pierwsza "kamizelka ratunkowa": asertywna odmowa w obsłudze klienta (159)
    • Bufor I: docenienie (często nazywany "miodzio") (159)
    • Bufor II: poszukiwanie rozwiązań (często określany jako pomost") (160)
  • Druga "kamizelka ratunkowa": stawianie granic (162)
  • Trzecia "kamizelka ratunkowa": poszukiwanie krytyki (164)
    • Najczęstsze błędy i pułapki opiekuna klienta na etapie poszukiwania krytyki (165)
  • Czwarta "kamizelka ratunkowa": zamglanie (165)
  • Piąta "kamizelka ratunkowa": uprzedzanie krytyki (166)
  • Szósta "kamizelka ratunkowa": zamiana oceny na opinię (166)
  • Podsumowanie rozdziału 7. Po co stosować "kamizelki ratunkowe" w niestandardowych sytuacjach z klientem? (168)

Rozdział 8. Typologia trudnego klienta. Jak radzić sobie z różnymi typami klientów sprawiających kłopot? (171)

  • Typ 1. Klient "Krzyk" (171)
  • Typ 2. Klient "Litość" (172)
  • Typ 3. Klient "Wyższość" (173)
  • Typ 4. Klient "Atak" (173)
  • Typ 5. Klient "Szantaż" (174)
  • Podsumowanie rozdziału 8. Jak radzić sobie z różnymi typami trudnych klientów? (174)
    • Opiekun patrzy na siebie oczami klienta (175)

Apendyks. Plan budowania pozytywnych doświadczeń klienta wspólnie z opiekunem (179)

  • Plan budowania pozytywnych doświadczeń klienta (179)

Posłowie (181)

Słowniczek terminów używanych w dziedzinie obsługi klienta (185)

English summary (189)

Polecane książki (191)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,43zł

Tytuł książki: "Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi"
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 35.43zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Publicznoprawny status jednostki skrajnie ubogiej
Publicznoprawny status jednostki skrajnie ubogiej
Adam Ploszka
Wolters Kluwer
Jakość w badaniach jakościowych
Jakość w badaniach jakościowych
Uwe Flick
PWN
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych Wydanie 3
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych Wydanie 3
Monika Możdżonek,Grazyna Dykowska,Krzysztof Opolski
CEDEWU
Angular w akcji
Angular w akcji
Jeremy Wilken
HELION
Trening mózgu Popraw pamięć, koncentrację i samopoczucie korzystając z najnowszych odkryć nauki
Trening mózgu Popraw pamięć, koncentrację i samopoczucie korzystając z najnowszych odkryć nauki
Larry McCleary
MT Biznes
Lekcje rysowania Mimika twarzy ponad 200 wzorów
Lekcje rysowania Mimika twarzy ponad 200 wzorów
Jean-Pierre Lamerand
Arkady
 Koszyk
1 x Ekumeniczna encyklopedia świętych i wielkich postaci chrześcijaństwa
1 x Beksiński 1- 4 - wydanie miniaturowe w etui
1 x Późny paleolit w dorzeczach Dolnej Wisły i Górnej Noteci
1 x Nauka o organizacji Wydanie 4
1 x Cesarska armia Japonii 1853-1945
1 x Album mojego dziecka Chłopiec
1 x Człowiek, który nie mógł przestać Opowieści o nerwicach natręctw
1 x Detoks umysłu
1 x Globalna wojna z chrześcijanami Wstrząsający obraz współczesnych prześladowań
1 x Czy nauka pogrzebała Boga?
1 x Etyka adwokacka na egzamin Wydanie 3
1 x Milioner i bogini
1 x Medycyna czy magia? Akademicka wiedza medyczna wobec alternatywnych metod leczenia
1 x Milenialsi zarządzają
1 x Jan III Waza władca renesansowy
1 x Falaise zwycięstwo ze skazą
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Budowla w podatku od nieruchomości
1 x 100 najpiękniejszych zabytków świata
1 x Encyklopedia sztuki Van Gogh
1 x Japoński Słownik tematyczny +CD
1 x Jesień średniowiecza
1 x Bezpieczeństwo pracy w przedsiębiorstwie samochodowym
1 x Aktualny stan wiedzy na temat statyn
1 x Azjatyckie strategie polityki międzynarodowej i regionalnej
1 x 102 nowych artystów
1 x Atlas onkologii praktycznej
1 x Laryngologia alternatywna Konchowanie uszu i inne terapie naturalne
1 x Geniusz techniki bogów
1 x Archeologia pozaziemska
1 x Bionika
1 x Fizjologia człowieka Krótkie wykłady
1 x RODO dla małych i średnich przedsiębiorstw
1 x Zaburzenia emocjonalne i behawioralne u dzieci
1 x Encyklopedia duchów i demonów
1 x Automatyzacja przemysłu spożywczego
1 x Bezpieczeństwo kulturowe w Europie
1 x Wprowadzenie do ekonometrii
1 x Alergologia Kompendium
1 x Leksykon skarbów polskich
1 x Drogi publiczne Budowa, utrzymanie, finansowanie
1 x Do piekła i z powrotem Europa 1914-1949
1 x Systemy teletransmisyjne
1 x Podstawy konstrukcji maszyn Ćwiczenia
1 x Co się dzieje w mojej głowie Książka z okienkami
1 x Design Wykłady i rozmowy o projektowaniu przyszłości
1 x Co ma Putin w głowie?
1 x Armie Rzeczpospolitej w okresie rozbiorów 1770-1794
1 x Toksyczny partner Jak uwolnić się od niezdrowej relacji
1 x Kazimierz Wielki Historia i tradycja
1 x Sekret długowiecznych Chińczyków 7 sposobów na dłuższe i zdrowsze życie
1 x Dziedzictwo Goliata Filistyni i Hebrajczycy w czasach biblijnych
1 x Żeby umarło przede mną Opowieści matek niepełnosprawnych dzieci
1 x Prawny model opodatkowania nieruchomości podatkiem od towarów i usług
1 x Adaptacje literatury japońskiej
1 x Neuropediatria
1 x Kardiologia Kompendium
1 x Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu
1 x Encyklopedia Kataklizmy i żywioły
1 x Bliski Wschód w stosunkach międzynarodowych w XXI wieku
1 x Koniec człowieka
1 x Evidence Based Medicine na przykładzie badań klinicznych z ramiprilem
1 x Kardiologia w gabinecie lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej
1 x Spór o istnienie człowieka Wydanie 2
1 x Rycerze Boga Zakon Templariuszy i Saraceni
1 x Elsenborn
1 x Elastyczność tłokowych silników spalinowych
1 x Medycyna ratunkowa Evidence-Based Medicine
1 x Tajemna historia świata
1 x Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty
1 x Dawno temu był sobie algorytm Czyli jak książki, filmy i życie codzienne wyjaśniają nam dziedzinę algorytmów
1 x Encyklopedia sztuki Gaudi
1 x RODO Ochrona danych osobowych w stosunkach pracy
1 x Intensywna terapia stanu astmatycznego Przygotowanie dawcy narządów
1 x Czas pracy kierowców z wzorcowymi informacjami o czasie pracy dla kierowców + CD
1 x Droga do nieśmiertelności Felietony medyczne
1 x Jak projektuję książki Estetyka książki
1 x Dlaczego ćmy lecą do światła
1 x Autyzm dziecięcy Zagadnienia diagnozy i terapii
1 x Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
1 x Zbiór zadań Feynmana wykłady z fizyki
1 x 1000 greckich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-grecki grecko-polski
1 x Bitwy i kampanie Historia w mapach
1 x Antropologia ekonomiczna Historia, etnografia, krytyka
1 x Leczenie bólu stawów bioder i kolan
1 x Podstawy maszynoznawstwa
1 x Głaskane tuczone zabijane
1 x 1815-2015 W dwusetną rocznicę protokołu dyplomatycznego
1 x Cztery przyszłości Wizje świata po kapitalizmie
1 x Wylecz cukrzycę Rewolucyjny program żywieniowy zapobiegający chorobie i cofający jej skutki
1 x Ekologia a budownictwo
1 x Siła spokoju Droga miłującego pokój wojownika
1 x Mity, rytuały i polityka Inków
1 x Człowiek
1 x Garstka wybranych Jak edukacja ukształtowała dzieje Żydów 70-1492
1 x Anestezjologia i intensywna opieka Klinika i pielęgniarstwo
1 x Chory na nowotwór kompendium leczenia bólu
1 x Bitwy które zmieniły świat
1 x Angielski dla najmłodszych
1 x Autyzm Co to dla mnie znaczy? Podręcznik z ćwiczeniami dla dzieci i dorosłych ze spektrum autyzmu
1 x Stomatologia zachowawcza wieku rozwojowego
1 x Kraków to jest wielka rzecz
1 x 50 najsłynniejszych aparatów fotograficznych w historii
1 x Azja Centralna w polityce energetycznej Chin
1 x Człowiek jako projekt
1 x Inteligencja ekologiczna
1 x Encyklopedia domowych wyrobów
1 x Europejczycy i Afrykanie Wzajemne odkrycia i pierwsze kontakty
1 x Informacja lekarska w praktyce
1 x Międzynarodowy Pakt Praw Gospodarczych, Socjalnych i Kulturalnych Komentarz
1 x Cuda Chorwacji
1 x Budowniczowie pierwszych świątyń
1 x Czas a trwanie idei politycznych i prawnych
1 x BMW serii 3 typu E90/E91
1 x Co znaczy konserwatyzm
1 x Bliżej siebie Od samotności do bliskości, czyli o relacjach ze sobą i z innymi
1 x Honda Civic Modele od października 1987 do marca 2001
1 x Wykłady z metod ilościowych dla ekonomistów
1 x Bezpieczeństwo międzynarodowe Współczesne koncepcje
1 x Choroby wieku dziecięcego
1 x Informatyka medyczna
1 x Koty Najpiękniejsze rasy
1 x Europa dyktatur
1 x Biochemia Krótkie wykłady Wydanie 4
1 x Archeologia Przewodnik
1 x Drugi kod Epigenetyka czyli jak możemy sterować własnymi genotypami
1 x Rak to nie choroba a mechanizm uzdrawiania
1 x Darwinowskie paradygmaty Mit teorii ewolucji w kulturze współczesnej
1 x Najdroższy sąsiad
1 x Ilustrowany słownik niemiecko-polski
1 x Autyzm Zapobieganie zaburzeniom ze spektrum autyzmu, ich diagnozowanie i terapia oraz zalecenia dla rodziców
1 x Audi 80 i 90 od września 1986 do sierpnia 1991
1 x Bezpieczeństwo energetyczne i ochrona klimatu w drugiej dekadzie XXI wieku Energia - środowisko - klimat
1 x Cuda Anglii i Szkocji
1 x Dzieje medycyny w Polsce Tom 3 Lata 1944-1989
1 x Ekologiczne dzieciaki
1 x Perfekcyjna maszyna do czytania O ergonomii książki
1 x Między kartką a ekranem Cyfrowe eksperymenty z medium książki w Polsce
1 x Biochemia Podręcznik dla studentów medycznych studiów licencjackich
1 x Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL Wydanie 3
1 x Defamiliaryzatorzy Źródła i zróżnicowanie antropologii współczesności
1 x Analiza przypadków klinicznych w alergologii Leczenie farmakologiczne w praktyce polskich lekarzy
1 x Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji z przykładami zastosowań technicznych
1 x Cukrzyca
1 x Wabi sabi. Japońska sztuka dostrzegania piękna w przemijaniu
1 x Europa Między Wschodem a Zachodem
1 x Ćwiczenia laboratoryjne z analizy żywności
1 x Dwunastu odważnych Odtajniona historia konnych żołnierzy
1 x Archeologia Polski wczesnośredniowiecznej Wydanie 3
1 x Podstawy terapii traumy Diagnoza i metody terapeutyczne
1 x Zielnik
1 x Anestezjologia i intensywna terapia położnicza
1 x Bloki w słońcu Mała historia Ursynowa Północnego
1 x Bałkany Raport z polskich misji
1 x Komunikcja z pacjentem
1 x Uprawnienia organizacyjne obligatariuszy Studium cywilnoprawne ze szczególnym uwzględnieniem pozasądowej restrukturyzacji zobowiąz
1 x Coś więcej niż spór o model rządzenia
1 x Uziemieni
1 x Play. Stage Dive
1 x Fizjologia starzenia się Profilaktyka rehabilitacja
1 x Konsultant zarządzania jakością Wydanie 4
1 x Badania historyczne w pedagogice Konteksty źródłowe
1 x Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość Wydanie 3
1 x Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem
1 x Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących Zainteresowanie młodego pokolenia
1 x Art deco
1 x Ilustrowany podręcznik kierowcy kategorii B 2010
1 x Dinozaury - skamieliny i pióra
1 x Atlas koloproktologii
1 x Bezprzewodowa transmisja informacji
1 x Jak stworzyć kostium Zbroja i rekwizyty do cosplayu
1 x Białe plamy w psychologii sądowej
1 x Endokrynologia ogólna i kliniczna Greenspana Tom 1 Wydanie 2
1 x Lekcje typografii. Przykłady i ćwiczenia dla projektantów
1 x Język życia DNA a rewolucja w medycynie spersonalizowanej
1 x Artemizja
1 x 333 automobile Pojazdy zabytkowe z lat 1886-1975
1 x Architektura drewniana
1 x Atlas zabiegów stawowych w osteopatii kończyn
1 x Postępy reumatologii klinicznej
1 x Katastrofa zwycięzców Życie żołnierza Wielkiej Armii w I fazie kampanii 1812 roku oraz w czasie okupacji Moskwy do 19 października
1 x Co ma piernik do Torunia
1 x English for Medicine + CD
1 x Ilustrowana fizjologia człowieka
1 x 1000 niezwykłych miejsc
1 x Biochemia kręgowców
1 x Europa w dyskursie polskim czeskim i chorwackim Rekonfiguracje krytyczne
1 x Pierwsza pomoc Podręcznik dla studentów
1 x Blisko, coraz bliżej. Od fotografii zbliżeniowej do mikrofotografii
1 x 5 minut dla serca 100 ćwiczeń ze zdjęciami
1 x Immunologia w zarysie
1 x Metodyczne aspekty modelowania matematycznego maszyn indukcyjnych
1 x Granice pojęciowe metafizyki
1 x Wstęp do prognozowania i symulacji Wydanie 2
1 x Intensywna terapia i medycyna ratunkowa Wybrane zagadnienia
1 x Fotografia cyfrowa z Linuksem
1 x Chemia ogólna i analityczna dla studentów biologii
1 x Obozy pogardy komunistyczne obozy represji w Polsce 1944-1956
1 x Arteterapia Przygoda i porządek
1 x Dzieje medycyny w Polsce Tom 2 Lata 1914-1944 Opracowania i szkice
1 x Standardy i procedury pielęgnowania chorych w stanach zagrożenia życia
1 x Bądź szczęśliwa 3 kroki do szczęścia dla każdej kobiety
1 x Słownik terminologii prawniczej Francusko-polski
1 x Encyklopedia Dinozaurów i innych zwierząt prehistorycznych
12,268.65zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Optyka w zadaniach dla optometrystów

Optyka w zadaniach dla optometrystów

33.60zł
28.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC