Tytuł: | Klucz do marketingu | | Autor: | Jonathan Sutherland, Diane Canwell | | ISBN: | 978-83-01-15448-6 | | Ilość stron: | 350 | | Data wydania: | 2008 | | Format: | 14,3x20,5 cm | | Wydawnictwo: | PWN | |
| Cena: | 14.90zł | |
Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy? Kim był Michael Porter?
NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.
Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Publikacja zawiera ponadto:
odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim; odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę; rysunki i schematy; wszechstronny indeks; słowniczek angielsko-polski. Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu. To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!
Rozdziały:
Wstęp VII Hasła 1 Indeks 320 Słowniczek angielsko-polski 331
|