Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Procedura postępowania pielęgniarskiego wobec pacjenta z wszczepionym portem dożylnym

Procedura postępowania pielęgniarskiego wobec pacjenta z wszczepionym portem dożylnym

14.00zł
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie 79.00zł 56.09zł
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

Tytuł: Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
Autor: David Parmenter
ISBN: 978-83-283-8523-8
Ilość stron: 368
Data wydania: 08/2021 dodruk
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 79.00zł 56.09zł


Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI) to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Mają ułatwiać ocenę działania organizacji poprzez pomiar stopnia realizacji jej celów, a przez to przyczyniać się do podejmowania właściwych decyzji. Niestety, w wielu przypadkach przyjmuje się niewłaściwe KPI, co prowadzi do nieodpowiednich działań i spowalnia projekty. Konsekwencją jest niższa jakość współpracy z innymi jednostkami i ogólne pogorszenie pozycji organizacji. Tymczasem jednym z warunków sukcesu zarządzania jest właściwe rozumienie i stosowanie wskaźników efektywności, a początkiem tego rozumienia — ich podział na wskaźniki rezultatu i wskaźniki efektywności.

Celem niniejszej książki jest wsparcie organizacji w opracowywaniu, wdrażaniu i stosowaniu najskuteczniejszych, zwycięskich KPI — takich miar efektywności, które mogą bardzo wiele zmienić poprzez sukcesywne dostosowywanie codziennych działań do strategicznych celów organizacji. Autor pokazał, w jaki sposób kierownicy mogą uniknąć najgroźniejszych pułapek i stworzyć KPI, które staną się cennym narzędziem zarządczym. Zaprezentowana metodologia jest prosta, zrozumiała, a przede wszystkim praktyczna. Dla każdego, kto ma wdrożyć KPI w swojej organizacji, ta książka okaże się bezcenna.
  • Siedem cech KPI
  • Istotne różnice pomiędzy wskaźnikami rezultatu i efektywności
  • Nowy uproszczony sześcioetapowy proces ustalania i stosowania KPI
  • Mity związane ze sferą mierzenia efektywności, które utrudniają osiąganie postępów
  • Dlaczego KPI nie należy wykorzystywać w ramach systemów wynagrodzeń uzależnionych od wyników
  • Doniosłość poglądów reformatorów paradygmatu (np. kwestia rezygnacji w ujęciu Petera Druckera)
  • Znaczenie zrozumienia ciemnej strony miar efektywności
  • Ustalanie skutecznych miar efektywności
  • Zestaw narzędzi umożliwiających organizacji znalezienie krytycznych czynników sukcesu, źródła wszystkich istotnych miar
  • Potrzeba posiadania wewnętrznego eksperta ds. pomiarów
  • Sposób przewodzenia procesowi zmian i prowadzenia ich sprzedaży w sferze mierzenia efektywności
  • Ponad 200 miar efektywności

Rozdziały:

O autorze (9)

Przedmowa (11)

Podziękowania (25)

CZĘŚĆ I. OBRAZ SYTUACJI

Rozdział 1. Wielkie nieporozumienie związane z KPI (29)

  • Kluczowe wskaźniki rezultatu (30)
  • Wskaźniki rezultatu (31)
  • Wskaźniki efektywności (32)
  • Kluczowe wskaźniki efektywności (33)
  • Siedem cech KPI (37)
  • Różnice pomiędzy KRI, KPI, RI oraz PI (40)
  • Problem z wyprzedzeniem i opóźnieniem (40)
  • Liczba wymaganych miar - zasada 10/80/10 (44)
  • Znaczenie aktualnych pomiarów (46)
  • Na jakim etapie jest Twoja podróż do krainy miar efektywności? (47)
  • Przypisy (48)
Rozdział 2. Mity dotyczące pomiaru efektywności (49)

  • Mit 1: większość miar prowadzi do lepszej efektywności (50)
  • Mit 2: wszystkie miary działają skutecznie w każdej organizacji i w każdym czasie (50)
  • Mit 3: wszystkie miary efektywności to KPI (51)
  • Mit 4: dzięki powiązaniu KPI z wynagrodzeniem zwiększymy efektywność (51)
  • Mit 5: możemy wyznaczyć odpowiednie cele na koniec roku (52)
  • Mit 6: mierzenie efektywności jest stosunkowo proste, a właściwe miary są oczywiste (53)
  • Mit 7: KPI są wskaźnikami finansowymi i niefinansowymi (54)
  • Mit 8: projekt pomiaru efektywności można przekazać firmie konsultingowej (55)
  • Mity otaczające zrównoważoną kartę wyników (55)
  • Przypisy (63)
Rozdział 3. Niezamierzone skutki: ciemna strona miar (65)

  • Przykład: kolej miejska (65)
  • Przykład: szpitalny oddział ratunkowy (66)
  • Przykłady z książki Deana Spitzera (67)
  • Wynagrodzenie uzależnione od wyników (67)
  • Lista kontrolna dysfunkcyjnych miar efektywności (69)
  • Przypisy (69)
Rozdział 4. Rewitalizacja efektywności (71)

  • Pięć kamieni węgielnych (73)
  • Wiele aspektów zarządzania efektywnością (87)
  • Przypisy (97)
Rozdział 5. Strategia i jej znaczenie dla miar efektywności (99)

  • Określenie misji, wizji, wartości i zasad szczupłego zarządzania organizacji (100)
  • Tworzenie strategii zrozumiałej dla pracowników (102)
  • Upewnij się, że Twoja strategia jest zrównoważona (103)
  • Monitorowanie wdrażania strategii (104)
  • Budowanie przyszłości (107)
  • Przypisy (107)
CZĘŚĆ II. METODOLOGIA ZWYCIĘSKICH KPI

Rozdział 6. Tło metodologii zwycięskich KPI i jej migracja (111)

  • Pierwotny proces 12 kroków (111)
  • Nowy proces sześcioetapowy (113)
  • Metodologia zwycięskich KPI i jej migracja (113)
  • Przegląd sześciu etapów (115)
Rozdział 7. Kamienie węgielne procesu wdrażania kluczowych wskaźników efektywności (117)

  • Kamień węgielny "partnerstwo z pracownikami, związkami zawodowymi i podmiotami zewnętrznymi" (118)
  • Kamień węgielny "transfer uprawnień na pierwszą linię" (119)
  • Kamień węgielny "pomiar i raportowanie tylko tego, co jest istotne" (121)
  • Kamień węgielny "wyodrębnianie KPI z krytycznych czynników sukcesu" (122)
  • Kamień węgielny "rezygnacja z procesów, które nie przynoszą efektów" (123)
  • Kamień węgielny "powołanie wywodzącego się z organizacji dyrektora ds. pomiarów" (124)
  • Kamień węgielny "zrozumienie definicji zwycięskich KPI w całej organizacji" (126)
  • Przypisy (126)
Rozdział 8 . Skłonienie prezesa i wyższej kadry kierowniczej do zaangażowania się w zmiany (etap 1) (127)

  • Pozyskanie wyższej kadry kierowniczej (127)
  • Uzgodnienie harmonogramu, zasobów oraz metody (132)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (135)
  • Przypisy (136)
Rozdział 9 . Podniesienie kwalifikacji zasobów wewnętrznych, aby umożliwić zarządzanie projektem KPI (etap 2) (137)

  • Stworzenie zespołu zwycięskich KPI pracującego nad projektem w pełnym wymiarze czasu (138)
  • Ustanowienie kultury i procesu "po prostu to zróbmy" (143)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (147)
  • Przypisy (147)
Rozdział 10. Przewodzenie procesowi zmian i ich sprzedaż (etap 3) (149)

  • Jak przeprowadzić transformację firmy Johna Kottera (149)
  • Nauka sprzedaży z wykorzystaniem emocjonalnych bodźców wpływających na kupującego (151)
  • Triki sprzedażowe, którymi należy się posłużyć, aby otrzymać zielone światło (152)
  • Sprzedaż zwycięskich KPI pracownikom organizacji (158)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (162)
  • Przypisy (162)
Rozdział 11. Znajdowanie operacyjnych krytycznych czynników sukcesu organizacji (etap 4) (163)

  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu a skutki zewnętrzne (164)
  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu - brakujące ogniwo (166)
  • Zasady ustalania operacyjnych krytycznych czynników sukcesu (166)
  • Cechy krytycznych czynników sukcesu (170)
  • Cztery zadania dla celów identyfikacji operacyjnych krytycznych czynników sukcesu (171)
  • Metodologie alternatywne (183)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (185)
  • Przypisy (185)
Rozdział 12. Ustalenie miar, które będą skuteczne w naszej organizacji (etap 5) (187)

  • Jak należy ustalać miary - przegląd (187)
  • Ustalanie miar efektywności zespołów (188)
  • Zapisywanie miar efektywności w bazie danych (196)
  • Oddzielanie ziarna od plew (198)
  • Znalezienie KRI, które należy raportować zarządowi (200)
  • Znajdowanie zwycięskich KPI (201)
  • Galeria miar (203)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (204)
  • Przypisy (204)
Rozdział 13. Pozyskiwanie miar napędzających efektywność (etap 6) (205)

  • Opracowanie platformy sprawozdawczej dla wszystkich szczebli organizacji (205)
  • Umożliwienie stosowania zwycięskich KPI (209)
  • Dopracowywanie KPI, aby utrzymać ich znaczenie (212)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (214)
  • Przypisy (214)
Rozdział 14. Raportowanie miar efektywności (215)

  • Prace Stephena Fewa w dziedzinie wizualizacji danych (215)
  • Raportowanie KPI kierownictwu i pracownikom (216)
  • Raportowanie miar efektywności kierownictwu (219)
  • Raportowanie miar efektywności pracownikom (223)
  • Raportowanie miar efektywności zarządowi (228)
  • Raportowanie zespołowych miar efektywności (233)
  • Wzajemne dopasowanie raportów miar efektywności (235)
  • Projektowanie raportów dostosowanych do obecnych technologii (236)
  • Przypisy (237)
CZĘŚĆ III. NIEZBĘDNIK DYREKTORA DS. POMIARÓW

Rozdział 15. Zasoby dla dyrektora ds. pomiarów (241)

  • CMO potrzebuje klastra mentorów (241)
  • Wytyczne dla zewnętrznego facylitatora KPI (242)
  • Pamiętaj o podstawach (245)
  • Zasoby (245)
  • Prowadzenie warsztatów (248)
  • Wnioski z wdrożeń (250)
  • Przypisy (260)
Rozdział 16. Studia przypadków z warsztatów krytycznych czynników sukcesu (261)

  • Pierwsze studium przypadku z sektora prywatnego: azjatycki koncern (261)
  • Drugie studium przypadku z sektora prywatnego: firma medyczna (262)
  • Trzecie studium przypadku z sektora prywatnego: zakład produkcji leśnej (264)
  • Czwarte studium przypadku z sektora prywatnego: firma produkująca samochody (266)
  • Piąte studium przypadku z sektora prywatnego: firma handlująca drewnem (266)
  • Szóste studium przypadku z sektora prywatnego: bank inwestycyjny (266)
  • Pierwsze studium przypadku organizacji non-profit: klub golfowy (268)
  • Drugie studium przypadku organizacji non-profit: Surf Life Saving (270)
  • Pierwsze studium przypadku organizacji sektora publicznego (274)
  • Drugie studium przypadku organizacji sektora publicznego (275)
  • Studium przypadku stowarzyszenia księgowych (276)
  • Studium przypadku organizacji dobroczynnej (276)
Rozdział 17. Popularne krytyczne czynniki sukcesu i odpowiadające im miary (279)

Rozdział 18. Porównanie z innymi metodologiami (287)

  • Główne różnice między metodologiami zrównoważonej karty wyników i zwycięskich KPI (287)
  • PuMP Stacey Barr (289)
  • Zrównoważona karta wyników Paula Nivena (293)
  • Przypisy (294)
Rozdział 19. Niezbędnik prezesa (297)

  • List do Ciebie, prezesie (297)
  • Przywództwo w zakresie mierzenia efektywności musi pochodzić od prezesa (300)
  • Przypisy (302)
Dodatek A. Fundamenty systemów wynagradzania opartych na wynikach (303)

  • Miliardowe prezenty (303)
  • Fundamenty (304)
  • Przypisy (317)
Dodatek B. Projekt zakresu obowiązków dyrektora ds. pomiarów (319)

  • Zarys (319)
  • Obowiązki dyrektora ds. pomiarów (320)
  • Umiejętności i doświadczenie (321)
Dodatek C. Prowadzenie skutecznych prezentacji (323)

Dodatek D. Baza danych miar efektywności (329)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 56,09zł

Tytuł książki: "Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie"
Autor: David Parmenter
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 56.09zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Sztuka tworzenia rzeczywistości
Sztuka tworzenia rzeczywistości
Dawid Piątkowski
Kos
Budowanie pokoju a bezpieczeństwo ludzkie - wzajemne relacje
Budowanie pokoju a bezpieczeństwo ludzkie - wzajemne relacje
Szpak Agnieszka
WUMK
Polska Skarby UNESCO
Polska Skarby UNESCO
Gaweł Łukasz
Kluszczyński
Maszyny i urządzenia górnicze Część 1
Maszyny i urządzenia górnicze Część 1
Stefan Wyciszczok
REA
Być kobietą Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników, budowanie własnego wizerunku
Być kobietą Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników, budowanie własnego wizerunku
Grażyna Białopiotrowicz
Wolters Kluwer
Terapia akceptacji i zaangażowania Proces i praktyka uważnej zmiany
Terapia akceptacji i zaangażowania Proces i praktyka uważnej zmiany
Hayes Steven C., Strosahl Kirk D., Wilson Kelly G.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
 Koszyk
1 x Historia Wyrzyska 525 zadań i rozwiązań
1 x #wrzenie Lewaczka, ksiądz i polski kocioł
1 x Fotografia cyfrowa dla nastolatków
1 x Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym
1 x Fotografia cyfrowa dla bystrzaków Wydanie V
1 x Co rządzi obrazem? Powtórzenie w sztukach audiowizualnych
1 x Ekologia Krótkie wykłady Wydanie 2
1 x Ekonometria
1 x Magnetyzm i nadprzewodnictwo
1 x Historia Technik Budowlanych Fundamenty, rusztowania, mury, więźby, sklepienia
473.45zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Energetyka a społeczeństwo

Energetyka a społeczeństwo

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium