Tytuł: | Kompetentny CEO Wydanie 2 | | Autor: | Mark Thomas, Gary Miles, Peter Fisk | | ISBN: | 978-83-264-3385-6 | | Ilość stron: | 256 | | Data wydania: | 07/2014 (wydanie 2) | | Oprawa: | twarda | | Format: | 17.0x24.8cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 63.00zł | |
Książka prezentuje nowy model wysokiej efektywności władzy wykonawczej w firmie - CEO, prezesa zarządu, dyrektora generalnego - i konfrontuje go z wyzwaniami rynkowymi XXI wieku. Publikacja przedstawia najnowsze teorie zarządzania, praktyczne rady oraz zestaw skutecznych i sprawdzonych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy. Przywołuje wiele przykładów biznesowych oraz poglądy na kwestię przywództwa menedżerów odnoszących spektakularne sukcesy biznesowe.
Nowy model wysokiej efektywności CEO opiera się na metodach budowania oraz maksymalizowania długookresowej wartości dla akcjonariuszy. Można go łatwo zaadaptować w dowolnej firmie. Po przeczytaniu tego poradnika czytelnicy będą potrafili odpowiedzieć na wiele pytań, m.in.:
• Na czym polega funkcja CEO? • Jakie są cechy prezesów odnoszących sukcesy? • Jak zostać szefem firmy i kiedy należy zrezygnować z funkcji CEO? • Jakie są przyczyny sukcesów i niepowodzeń dyrektorów zarządzających? • Jak zbudować dobre relacje z pracownikami, kontrahentami i akcjonariuszami? • Jakie powinny być cele strategiczne efektywnych prezesów?
Rozdziały:
CZĘŚĆ PIERWSZA.PODSTAWY SUKCESU CEO
1. Czym jest sukces dla CEO? 2. Jaki jest kompetentny CEO? 3. Zarządzanie i przywództwo
CZĘŚĆ DRUGA.MODEL WYSOKIEJ EFEKTYWNOŚCI CEO
1. Przygotowanie firmy do wielkości 2. Model wysokiej efektywności CEO 3. Model biznesowy zapewniający sukces 4. Właściwe umiejętności i zasoby 5. Zaangażowane przywództwo 6. Dobre zarządzanie 7. Organizacja, która dobrze siebie zna
CZĘŚĆ TRZECIA.WYZWANIA STOJĄCE PRZED CEO
1. Negocjowanie kontraktu 2. Zarządzanie w okresie pierwszych stu dni sprawowania funkcji CEO 3. Postępowanie z firmami osiągającymi słabe wyniki 4. Postępowanie z pracownikami osiągającymi słabe wyniki 5. Przeprowadzanie fuzji i przejęć 6. Relacje z inwestorami 7. Wiedzieć, kiedy i jak odejść
CZĘŚĆ CZWARTA.ZESTAW NARZĘDZI DLA CEO
1. Znajomość samego siebie 2. Określanie zakresu wymaganych informacji 3. Rozwiązywanie problemów, od których zależy przyszłość firmy 4. Wprowadzanie w firmie znaczących zmian 5. Zarządzanie własnym czasem
|