Tytuł: | Komunikacja korporacyjna Przewodnik po teorii i praktyce Wydanie 2 | | Autor: | Joep Cornelissen | | ISBN: | 978-83-264-3835-6 | | Ilość stron: | 308 | | Data wydania: | 06/2012 (wydanie 2) | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 59.00zł | |
Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję.
Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.
• Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart. • Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy. • Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej. • Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.
Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach.
"Komunikacja korporacyjna" adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.
|