Tytuł: | Komunikacja wewnętrzna krok po kroku Wydanie 2 | | Autor: | Bill Quirke | | ISBN: | 978-83-264-3812-7 | | Ilość stron: | 396 | | Data wydania: | 06/2012 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 69.00zł | |
W czasach pracy zdalnej, nieregularnych godzin pracy i outsourcingu kontakty osobiste pracowników są coraz rzadsze. Jeśli chcesz sprawnie zarządzać firmą i osiągnąć biznesowe cele, nie możesz lekceważyć roli komunikacji wewnętrznej.
W książce znajdziesz skuteczne narzędzia komunikacji wewnętrznej dostosowane do najnowszych sposobów porozumiewania się takich jak blogi, podkasty, strony Wiki, serwisy społecznościowe czy kanały RSS. Poznaj przykłady zarządzania komunikacją wewnętrzną w wielkich firmach takich jak Starbucks, Unilever czy BMW.
Dowiedz się: • jak powiązać strategię biznesową ze strategią komunikacji, • w jaki sposób lepsza komunikacja wewnętrzna wpływa na zaangażowanie pracowników, • jak zarządzać komunikacją, aby osiągnąć pożądane rezultaty.
Adresaci: Książka przeznaczona jest dla specjalistów ds. HR oraz dla kadry zarządzającej.
Sprawdź, jak dzięki dobremu przepływowi informacji i zaangażowanemu personelowi osiągnąć zysk, trwałą przewagę konkurencyjną i cieszyć się satysfakcją klientów.
|