Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego

Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego

69.00zł
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu 44.90zł
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Tytuł: Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Autor: Krzyżanowska Magdalena
ISBN: 978-83-7561-565-4
Ilość stron: 210
Data wydania: 09/2015
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Poltext

Cena: 44.90zł


Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na – jak słusznie wskazuje Autorka – dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych.
 
Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
prof. dr hab. Roman Niestrój, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Nowatorski charakter tej publikacji wyrażony jest przez kilka jej walorów. Pierwszym jest sam wybór tematu nawiązujący do nurtu badań teorii marketingu w kontekście jego sprawności, a także odmienne, od spotykanych w literaturze, pojmowanie wpływu czynnika konkurencyjności na zachowania podmiotów rynku w danym obszarze. Drugim walorem innowacyjności jest tu interdyscyplinarne podejście do tego tematu, w tym nawiązanie do licznych nurtów badawczych, co z pewnością stanowiło trudne wyzwanie. Trzeci walor stanowi sformułowanie ujęcia modelowego, które daje odniesienie dla dalszych poszukiwań naukowych dla kolejnych badaczy, tworząc podstawy dla naukowej penetracji.
prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Magdalena Krzyżanowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz University of Cambridge, Judge Institute of Management Studies. Była stypendystką Joseph Conrad Scholarship oraz MSZ Hiszpanii. Ukończyła International Faculty Development Program w IESE Business School w Barcelonie. Doktorat obroniła w dziedzinie nauk o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej w 2003 r. W latach 1995–2012 była pracownikiem naukowym w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Od 1997 r. jest związana z Akademią Leona Koźmińskiego, obecnie zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu. Jest autorką monografii Marketing usług organizacji niekomercyjnych i współautorką m.in. podręczników: Marketing. Koncepcja skutecznych działań (Nagroda Główna w kategorii podręczniki X Konkursu na Prace Naukowe, KNOiZ, PAN 2012 r.), Marketing.
 
Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego oraz monografii Strategie marketingowe, pod. red. W. Wrzoska, Efektywność marketingu, pod red. W. Wrzoska, Koszty i efekty działań marketingowych, pod red. L. Garbarskiego, a także autorką wielu innych publikacji naukowych w zagranicznych i krajowych czasopismach naukowych. Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy szkoleniowej i doradczej z biznesem.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Bazy danych dla studentów Podstawy projektowania i języka SQL
Bazy danych dla studentów Podstawy projektowania i języka SQL
Mariusz Rogulski
Witkom
Opieka profilaktyczna nad pracownikiem niepełnosprawnym
Opieka profilaktyczna nad pracownikiem niepełnosprawnym
Domańska-Jakubowska Agnieszka
Verlag Dashofer
English for physiotherapy Podręcznik z płytą CD
English for physiotherapy Podręcznik z płytą CD
Joanna Ciecierska
PZWL
Bash. Praktyczne skrypty
Bash. Praktyczne skrypty
Mateusz Lach
HELION
Chaplin Przewidywanie teraźniejszości
Chaplin Przewidywanie teraźniejszości
Paweł Mościcki
SŁOWO/OBRAZ TERYTORIA
Sposób i forma opracowania ekspertyz budowlanych
Sposób i forma opracowania ekspertyz budowlanych
Kazimierz Czapliński
Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
 Koszyk
1 x Ćandi Sati Parwati Z dziejów literatury indyjskiej
1 x NLP w szkole Skrzynka narzędziowa dla nauczyciela
1 x Sukces i autonomia w zarządzaniu organizacją szkolną
1 x Immunitet państwa w postępowaniu cywilnym
1 x Prawdziwa wojna Wietnam w ogniu
1 x Kenia. Travelbook. Wydanie 2
1 x Czarnobyl Instrukcje przetrwania
1 x Czym jest człowiek? Kurs antropologii dla niewtajemniczonych
1 x Ostatni Rosjanin Historia pijanego narodu
1 x Rak płuc
1 x Biegaj bez kontuzji Współczesne metody zapobiegania kontuzjom. Trening, technika biegania, żywienie, rehabilitacja
1 x Gorce i Pieniny 1:50 000 Mapa turystyczna laminowana
1 x 1177 przed Chr. Rok, w którym upadła cywilizacja
1 x Codziennie pewna siebie 8-tygodniowy trening budowania pewności siebie dla kobiet
1 x Alchemia zen Świadome życie według duchowego mistrza Osho
1 x Apokalipsa według Pawła Jak zniszczono nasz kraj
1 x Więcej niż Prawo Przyciągania
1 x Codzienność w narracjach nauczycielek w okresie średniej dorosłości Tom 2
1 x Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw
1 x Kadry i płace w podmiotach leczniczych 100 aktualnych pytań i odpowiedzi Wydanie 4
1 x Rachunek kosztów logistycznych w przedsiębiorstwie
1 x Armie Iwana Groźnego Wojska rosyjskie 1505-1700
1 x Franczyza Nowoczesny model rozwoju biznesu Wydanie 3
1 x Lasery w stomatologii
1 x Czerwoni dowódcy Korpus oficerski Armii Czerwonej
1 x Kreatywność w reklamie
1,316.28zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Fizyka
Elementy analizy tensorowej

Elementy analizy tensorowej

45.00zł
38.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT