Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Konkurencyjność » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów 54.90zł 46.67zł
Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Tytuł: Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów
Autor: Ewa Badzińska
ISBN: 978-83-208-1960-1
Ilość stron: 164
Data wydania: 09/2011
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 54.90zł 46.67zł


Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia.

Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych.

Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów.

Rozdziały:

1.  TEORETYCZNE ASPEKTY KSZTAŁTOWANIA POZYCJI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA NA RYNKU
1. Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa w naukach ekonomicznych
2. Instrumenty kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku
 
2.  MŁODZI KONSUMENCI JAKO UCZESTNICY PROCESÓW RYNKOWYCH
1. Podstawy decyzji i zachowań konsumentów w świetle teorii
2. Charakterystyka segmentu młodych konsumentów oraz ich style życia i konsumpcji
Sylwetka młodych konsumentów i ich typy
Style życia i konsumpcji młodzieży
3. Współczesne trendy w zachowaniach rynkowych młodych konsumentów i ich kształtowanie
 
3.  RYNEK ODZIEŻOWY W POLSCE I OCENA INSTRUMENTÓW KONKUROWANIA STOSOWANYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Ogólna charakterystyka rynku odzieżowego w Polsce
2. Instrumenty konkurowania stosowane przez firmy odzieżowe a preferencje i oczekiwania młodzieży
 
4.  ROLA PROMOCJI W BUDOWANIU POZYCJI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Istota procesu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
2. Reklama jako instrument komunikacji przedsiębiorstwa z młodymi konsumentami
3. Instrumenty promocji uzupełniającej w segmencie młodzieżowym
4. Innowacyjne formy komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 46,67zł

Tytuł książki: "Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów"
Autor: Ewa Badzińska
Wydawnictwo: PWE
Cena: 54.90zł 46.67zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pracować inaczej Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości
Pracować inaczej Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości
Frederic Laloux
Studio Emka
Rozprawa o metodzie
Rozprawa o metodzie
Kartezjusz
Onepress
Kodeks spółek handlowych Komentarz Wydanie 3
Kodeks spółek handlowych Komentarz Wydanie 3
Koźma Zbigniew, Ożog Mirosław
ODDK
Badanie i projektowanie komunikacji 2
Badanie i projektowanie komunikacji 2
Grech Michał, Siemens Annete
Libron
100 snów które wszyscy mamy i co one znaczą
100 snów które wszyscy mamy i co one znaczą
Ian Wallace
CHARAKTERY
Systemy i sieci dostępowe xDSL
Systemy i sieci dostępowe xDSL
Sławomir Kula
WKŁ
 Koszyk
1 x Nieuczciwe praktyki rynkowe Ocena regulacji Wydanie 2
1 x ADHD/ADD Jak pomóc dziecku ogarnąć chaos
1 x Umiejętności pielęgniarskie Katalog check-list Materiały ćwiczeniowe z podstaw pielęgniarstwa
1 x Mechanika ogólna Tom 2 Dynamika Jerzy Leyko Wydanie 9 Miękka
1 x Akumulacja kapitału
1 x GlobalGAP Podstawy wymagania wdrażanie i kontrola + CD
1 x Krótka historia archeologii
1 x Człowiek i społeczeństwo XXXVIII Wzory kultury gospodarczej
454.69zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia Tom 1

Chirurgia Tom 1

169.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN