Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Konsument a reklama Studium cywilnoprawne 79.00zł
Konsument a reklama Studium cywilnoprawne

Tytuł: Konsument a reklama Studium cywilnoprawne
Autor: Agnieszka Malarewicz
ISBN: 978-83-7601-775-4
Ilość stron: 560
Data wydania: 2009
Oprawa: Twarda
Format: 15.1x21.1cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 79.00zł


Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą.

Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.

W pracy wykorzystano bogaty materiał źródłowy polskiej i obcojęzycznej literatury przedmiotu, akty normatywne prawa polskiego, wspólnotowego, wybranych systemów państw obcych oraz konwencje międzynarodowe, a także orzecznictwo ETS, sądów polskich i sądów państw obcych.

Kompleksowe opracowanie tematu zasługuje na szczególną uwagę w dobie rozwoju nowych technologii, internetu, jak i stale wzrastających zagrożeń oraz naruszeń spowodowanych wszechobecną reklamą.

Rozdziały:

Rozdział I. Cywilnoprawny charakter reklamy
1. Reklama jako oświadczenie woli
2. Reklama jako czynność prawna zmierzająca do zawarcia umowy cywilnoprawnej
3. Umowne prawo odstąpienia od umowy zawartej pod wpływem reklamy
4. Pojęcie konsumenta

Rozdział II. Zagrożenia dla konsumentów ze strony reklamy
1. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji
2. Reklama w świetle wykładni art. 16 ust. 1 pkt 1 u.z.n.k. - analiza zagrożeń
3. Reklama wprowadzająca w błąd
4. Reklama nierzeczowa - art. 16 ust. 1 pkt 3
5. Reklama ukryta
6. Reklama uciążliwa
7. Reklama porównawcza
8. Konsument wobec reklamy internetowej - zagrożenia dla konsumenta

Rozdział III. Ochrona konsumentów w związku z nadużyciami w reklamie
1. Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy w stosunku do konsumenta
2. Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy na podstawie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3. Instrumenty ochrony konsumenta
4. Wybrane instytucjonalne środki ochrony konsumenta

Rozdział IV. Ochrona konsumenta i reklama w prawie wspólnotowym oraz w wybranych systemach państw obcych
1. Środki regulacji reklamy i ochrony konsumenta
2. Problematyka reklamy i ochrony konsumenta w świetle prawa wybranych państw europejskich
3. Ochrona konsumenta w reklamie - wprowadzenie do regulacji prawnej w USA
4. Gwarancje
5. Modelowy zbiór przepisów dotyczących komunikatów odnoszących się do usług prawniczych zawartych w reklamie w USA
6. Reklama polityczna

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Geografia Zadania Matura poziom podstawowy i rozszerzony
Geografia Zadania Matura poziom podstawowy i rozszerzony
Jaworska Ewa, Jaworski Piotr, Malinowska Mirosława
PWN
To ja byłem Vermeerem
To ja byłem Vermeerem
Frank Wynne
Rebis
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
Tomasz Sędzimir
Onepress
Manuskrypty z Qumran Historia prawdziwego Indiany Jonesa
Manuskrypty z Qumran Historia prawdziwego Indiany Jonesa
Vendyl Jones
Świat Książki
Audrey i Bill
Audrey i Bill
Edward Epstein
Wydawnictwo Dolnośląskie
Polska nad Bałtykiem Konstruowanie identyfikacji kulturowej państwa nad morzem 1918–1939
Polska nad Bałtykiem Konstruowanie identyfikacji kulturowej państwa nad morzem 1918–1939
Praca zbiorowa
SŁOWO/OBRAZ TERYTORIA
 Koszyk
1 x Badanie sprawozdań finansowych małych i średnich jednostek według Międzynarodowych Standardów Badania
1 x 500 faktów Dinozaury
1 x Diagnozowanie podzespołów i zespołów motocykli
1 x Korepetycje Cień rzucany przez szkoły
1 x Koszty sądowe w sprawach cywilnych Komentarz Wydaanie 7
1 x Kraków dla młodych podróżników
1 x Encyklopedia duchów i demonów
1 x Konkurencyjność teoria i praktyka
1 x France road map 1:1 050 000
1 x Niepłodność Szkoła przetrwania
1 x Choroby wieku podeszłego
1 x Smiersz Tajna broń Stalina
1 x Anteny mikrofalowe Technika i środowisko
1 x Pharmindex 2018 Kompedium leków
1 x Chiny Podróże z pasją
1 x Cuda natury
1 x Budownictwo ogólne tom 5 Stalowe konstrukcje budynków Projektowanie według eurokodów z przykładami obliczeń
1 x Sochaczewska kolej wąskotorowa
1 x Budowle świata
1 x 100 najpiękniejszych plaż w Europie
1 x Morsko-lądowe łańcuchy transportowe
1 x Czy piloci ulegają złudzieniom percepcyjnym? Poznawcze uwarunkowania dezorientacji przestrzennej u pilotów
1 x Bataliony karne i oddziały zaporowe Armii Czerwonej
1 x Podstawy analizy matematycznej Wydanie 6
1,343.25zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Biologia
Blizny po ewolucji

Blizny po ewolucji

31.00zł
26.35zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press