Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Konsument a reklama Studium cywilnoprawne 79.00zł
Konsument a reklama Studium cywilnoprawne

Tytuł: Konsument a reklama Studium cywilnoprawne
Autor: Agnieszka Malarewicz
ISBN: 978-83-7601-775-4
Ilość stron: 560
Data wydania: 2009
Oprawa: Twarda
Format: 15.1x21.1cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 79.00zł


Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą.

Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.

W pracy wykorzystano bogaty materiał źródłowy polskiej i obcojęzycznej literatury przedmiotu, akty normatywne prawa polskiego, wspólnotowego, wybranych systemów państw obcych oraz konwencje międzynarodowe, a także orzecznictwo ETS, sądów polskich i sądów państw obcych.

Kompleksowe opracowanie tematu zasługuje na szczególną uwagę w dobie rozwoju nowych technologii, internetu, jak i stale wzrastających zagrożeń oraz naruszeń spowodowanych wszechobecną reklamą.

Rozdziały:

Rozdział I. Cywilnoprawny charakter reklamy
1. Reklama jako oświadczenie woli
2. Reklama jako czynność prawna zmierzająca do zawarcia umowy cywilnoprawnej
3. Umowne prawo odstąpienia od umowy zawartej pod wpływem reklamy
4. Pojęcie konsumenta

Rozdział II. Zagrożenia dla konsumentów ze strony reklamy
1. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji
2. Reklama w świetle wykładni art. 16 ust. 1 pkt 1 u.z.n.k. - analiza zagrożeń
3. Reklama wprowadzająca w błąd
4. Reklama nierzeczowa - art. 16 ust. 1 pkt 3
5. Reklama ukryta
6. Reklama uciążliwa
7. Reklama porównawcza
8. Konsument wobec reklamy internetowej - zagrożenia dla konsumenta

Rozdział III. Ochrona konsumentów w związku z nadużyciami w reklamie
1. Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy w stosunku do konsumenta
2. Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy na podstawie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3. Instrumenty ochrony konsumenta
4. Wybrane instytucjonalne środki ochrony konsumenta

Rozdział IV. Ochrona konsumenta i reklama w prawie wspólnotowym oraz w wybranych systemach państw obcych
1. Środki regulacji reklamy i ochrony konsumenta
2. Problematyka reklamy i ochrony konsumenta w świetle prawa wybranych państw europejskich
3. Ochrona konsumenta w reklamie - wprowadzenie do regulacji prawnej w USA
4. Gwarancje
5. Modelowy zbiór przepisów dotyczących komunikatów odnoszących się do usług prawniczych zawartych w reklamie w USA
6. Reklama polityczna

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Adaptacja przedsiębiorstw do zmian klimatycznych
Adaptacja przedsiębiorstw do zmian klimatycznych
Leszczyńska Agnieszka
UMCS
Pedofilia Przemoc wobec dzieci
Pedofilia Przemoc wobec dzieci
Pieczko Justyna
Św. Stanisława BM
Systemy logistyczne Część 1
Systemy logistyczne Część 1
T. Nowakowski
Difin
Motocykle
Motocykle
Robert Kondracki
Dragon
Innowacje w firmie Praktyczne metody wprowadzania zmian
Innowacje w firmie Praktyczne metody wprowadzania zmian
Jan. D. Antoszkiewicz
Poltext
Tajne projekty Trzeciej Rzeszy Suplement do Nowej prawdy o Wunderwaffe
Tajne projekty Trzeciej Rzeszy Suplement do Nowej prawdy o Wunderwaffe
Witkowski Igor
WIS-2
 Koszyk
1 x Ćandi Sati Parwati Z dziejów literatury indyjskiej
1 x NLP w szkole Skrzynka narzędziowa dla nauczyciela
1 x Sukces i autonomia w zarządzaniu organizacją szkolną
100.69zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Biologia
Biologia Vademecum maturzysty Wydanie 4

Biologia Vademecum maturzysty Wydanie 4

34.90zł
29.67zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN