Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik naukowo-techniczny polsko-francuski

Słownik naukowo-techniczny polsko-francuski

179.00zł
134.25zł
Konsument a reklama Studium cywilnoprawne 79.00zł 63.20zł
Konsument a reklama Studium cywilnoprawne

Tytuł: Konsument a reklama Studium cywilnoprawne
Autor: Agnieszka Malarewicz
ISBN: 978-83-7601-775-4
Ilość stron: 560
Data wydania: 2009
Oprawa: Twarda
Format: 15.1x21.1cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 79.00zł 63.20zł


Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą.

Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.

W pracy wykorzystano bogaty materiał źródłowy polskiej i obcojęzycznej literatury przedmiotu, akty normatywne prawa polskiego, wspólnotowego, wybranych systemów państw obcych oraz konwencje międzynarodowe, a także orzecznictwo ETS, sądów polskich i sądów państw obcych.

Kompleksowe opracowanie tematu zasługuje na szczególną uwagę w dobie rozwoju nowych technologii, internetu, jak i stale wzrastających zagrożeń oraz naruszeń spowodowanych wszechobecną reklamą.

Rozdziały:

Rozdział I. Cywilnoprawny charakter reklamy
1. Reklama jako oświadczenie woli
2. Reklama jako czynność prawna zmierzająca do zawarcia umowy cywilnoprawnej
3. Umowne prawo odstąpienia od umowy zawartej pod wpływem reklamy
4. Pojęcie konsumenta

Rozdział II. Zagrożenia dla konsumentów ze strony reklamy
1. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji
2. Reklama w świetle wykładni art. 16 ust. 1 pkt 1 u.z.n.k. - analiza zagrożeń
3. Reklama wprowadzająca w błąd
4. Reklama nierzeczowa - art. 16 ust. 1 pkt 3
5. Reklama ukryta
6. Reklama uciążliwa
7. Reklama porównawcza
8. Konsument wobec reklamy internetowej - zagrożenia dla konsumenta

Rozdział III. Ochrona konsumentów w związku z nadużyciami w reklamie
1. Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy w stosunku do konsumenta
2. Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy na podstawie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3. Instrumenty ochrony konsumenta
4. Wybrane instytucjonalne środki ochrony konsumenta

Rozdział IV. Ochrona konsumenta i reklama w prawie wspólnotowym oraz w wybranych systemach państw obcych
1. Środki regulacji reklamy i ochrony konsumenta
2. Problematyka reklamy i ochrony konsumenta w świetle prawa wybranych państw europejskich
3. Ochrona konsumenta w reklamie - wprowadzenie do regulacji prawnej w USA
4. Gwarancje
5. Modelowy zbiór przepisów dotyczących komunikatów odnoszących się do usług prawniczych zawartych w reklamie w USA
6. Reklama polityczna

Tytuł książki: "Konsument a reklama Studium cywilnoprawne"
Autor: Agnieszka Malarewicz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 63.20zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kartki spod sztalugi
Kartki spod sztalugi
Sobolewski Stanisław
Universitas
Modelowanie i sterowanie robotów
Modelowanie i sterowanie robotów
Krzysztof Kozłowski Piotr Dutkiewicz Waldemar Wróblewski
PWN
Teoria nieracjonalnego działania Socjologiczne studium na temat wolontariatu i społecznego aktywizmu
Teoria nieracjonalnego działania Socjologiczne studium na temat wolontariatu i społecznego aktywizmu
Marek Nowak
WNU im. A. Mickiewicza
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą
Jan Fazlagić
Onepress
Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR przykłady
Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR przykłady
Andrzej Pawluczuk
BTC
Podręcznik genialnych pomysłów Od inspiracji po realizację Smashing Magazine
Podręcznik genialnych pomysłów Od inspiracji po realizację Smashing Magazine
Cameron Chapman
Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Energetyka
Konkurencyjność w sektorze elektroenergetycznym

Konkurencyjność w sektorze elektroenergetycznym

59.00zł
50.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN