Tytuł: | Konsument w centrum uwagi | | Autor: | Britt C. Beemer, Robert L. Shook | | ISBN: | 978-83-264-0059-9 | | Ilość stron: | 352 | | Data wydania: | 05/2010 | | Format: | B5 | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 69.00zł | |
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją?
Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi: • dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów, • jak kultura firmy wpływa na sukces, • czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google.
Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowwego sukcesu.
Rozdziały: 1. Wszyscy w firmie dbają o klienta 2. Najpierw wypromuj swoich pracowników 3. Kultura firmy 4. Duża firma, małe sprawy 5. Doznania konsumenta - przed sprzedażą, w jej trakcie i po niej 6. Podejście personalne 7. Najważniejszy jest czas 8. Dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów? 197 9. Kiedy rządzi cena 10. Wielopoziomowość grup klientów 11. Najpierw konsumenci, potem akcjonariusze 12. Potęga silnej marki 13. Wartość konsumenta 14. Zmiany są procesem stałym
|