Tytuł: | Kreatywna reklama | | Autor: | Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot | | ISBN: | 978-83-01-15028-0 | | Ilość stron: | 176 | | Data wydania: | 01/2009 | | Wydawnictwo: | PWN | |
| Cena: | 79.00zł | |
Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!
Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.
Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.
Rozdziały:
Struktura agencji 1. Wybór mediów 2. Planowanie i strategia kampanii 3. Brief kreatywny 4. Koncept kreatywny 5. Projektowanie 6. Przyszłość reklamy Zakończenie
|